MSI K7T-Pro2 speelt soms een muziekje

Pagina: 1
Acties:

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:16
Ja het klinkt raar maar ik heb nu al een paar keer gehad dat er na een vastloper een melodietje uit mijn PC-speaker klinkt tijdens het POSTen/booten.

Het is het melodietje van 'Pop goes the weasel'.

Ik ga er van uit dat het mijn moederbord is, aangezien hier ook een spraakchip (?) in zit die elke keer tijdens het booten 'System available' zegt of iets dat daar op lijkt.

Herkent iemand dit verschijnsel?

Gewoon rösti

Verwijderd

de meine piept alleen dat wil ook aangezien ik de dezlfde mobo heb moet dat kunnen ik ga dit topic in de gaten houden

Verwijderd

Mischien een raar virus.
Ik zou 't anders ook nie weten lijkt me wel irri.

Verwijderd

Zelfde plankje had ik ook, wees blij dat er nog geluid uitkomt, die van mij is deze week spontaan overleden( de 2e binnen 3 jaar) heb nu een asus , dus voor mij geen msi meer!!!!
Heb al verschillende topics gelezen over dit MB , een heel groot percentage schijnt binnen 2 jaar uit te vallen.Maar eff over jouw vraag, ik heb dit nog nooit meegemaakt zolang als ik ze heb gehad.

Verwijderd

hhhheeeelp dan kan deze ieder moment de geest geven. maar ja zo lang hij het doet doet hij het msi gaf toch 3 jaar garantie

• mno
Het is inderdaad raar. Het is me in het afgelopen jaar misschien 3 of 4 keer overkomen. Een virus is het niet. Ik heb altijd een recente virusscanner op de achtergrond en heb onlangs ook nog eens vanuit DOS gescand.

chefke: 'praat' die van jou dan niet? Ik geloof dat MSI die spraak er in de volgende versie (2a) weer uit heeft gehaald.

Gewoon rösti

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 23:29
Zoek even naar dit probleem op GoT
Is al eens voorbijgekomen (lang geleden)

Verwijderd

Ik het het laatst ook gehad met een Abit BE6-2 moederbord. Het was geen herkenbaar melodietje, maar meer een soort alarm. Het gebeurde tijdens een vastloper van een WinXP installatie. Ik denk dat er dan ergens iets op hol slaat op het moederbord en e.e.a. te warm wordt.

• mno
winand schreef op 16 september 2002 @ 09:45:
Zoek even naar dit probleem op GoT
Is al eens voorbijgekomen (lang geleden)
Ik kan hem niet vinden. Heb je een link of goede trefwoorden?

Gewoon rösti

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 03:04
ubervaag dit :D Ik heb hetzelfde mobo maar dat ding doet veel, maar muziekjes spelen...

Mijn fotografie en videografie

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
ik heb dat mobo ook... nergens last van hoor....

Verwijderd

Ik heb dat mobo ook en het was de ergste miskoop van mijn leven :(
Dat ding overleed na 6 maanden :(
Pagina: 1