[IK HEB DE FAQ GELEZEN!]
Hi,
Ik heb een Seagate ST32550W UltraWide SCSI schijfje, als die gaat draaien dan is het net of ik met een cirkelzaag aan de gang ga. Het geluid gaat echt door merg en been en is drie straten verderop nog te horen. De schijf werkt nog, snelheid van de schijf is in orde.
Zou er iets aan te repareren zijn?
Ik bedoel, garantie op de schijf heb ik niet, het is een OEM schijf uit een ouwe Compaq server. Zie hieronder:
Hi,
Ik heb een Seagate ST32550W UltraWide SCSI schijfje, als die gaat draaien dan is het net of ik met een cirkelzaag aan de gang ga. Het geluid gaat echt door merg en been en is drie straten verderop nog te horen. De schijf werkt nog, snelheid van de schijf is in orde.
Zou er iets aan te repareren zijn?
Ik bedoel, garantie op de schijf heb ik niet, het is een OEM schijf uit een ouwe Compaq server. Zie hieronder:
Nu kan ik hem gewoon openschrijven en gaan kijken, maar als ik die schijf weer in elkaar wil zetten, waar moet ik dan bij het openen al rekening mee houden?*Warranty Status & *Options
Component
This drive was sold as a system component. The Limited Warranty extends to Seagate's direct customers only and is not assignable or transferable. Please contact your place of purchase.