Waar Atari 2600 spellen ruilen?

Pagina: 1
Acties:

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 09:02
hebbun vraagje: is er een topic/place2be voor het verkopen/ruilen van retro console games zoals die van de atari 2600?

khad er net een topic over geopent, maar ff reagerent op de comments van de modjes: in de V/A is die categorie er helemaal niet (of ik moet flink scheel zijn) (http://www.tweakers.net/aanbod.dsp?Query=atari)
[rml]het [ retro-games verkopen en ruilen]-topic[/rml]

help me out here pplz! ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit een goed idee vind, dus ik moet iets over het hoofd gesien hebben

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Gokje: Overigen...

Dit past trouwens beter in TFF ipv SeM. Ik pas trouwens meteen je topictitel een beetje aan , "ey!" is een beetje kost door de bocht :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Ik meende LA en was het topic al kwijt ;)

Op GoT er GEEN plek voor zulke dingen. Heel simpele reden: het word 1 grote warez scene :)

• jazz
Warez? het zijn gewoon legale spellen hoor, geen romz ofzo. Ik dacht aan zoiets als "Wie kan deze _oude_ hardware nog gebruiken" deel 5

edit:
ik bedoel dus alleen voor (retro)-console spellen

• jazz
jaja ok die 'ey!' was misschien niet zo snugger bed8, maar binnen 2 seconden was mn topic al weer closed.. in V/A staat er trouwens nix bij overigen

zoek maar eens op atari of op 2600

results: none

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:42

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 22:22:
Ik meende LA en was het topic al kwijt ;)

Op GoT er GEEN plek voor zulke dingen. Heel simpele reden: het word 1 grote warez scene :)
Atari 2600 spellen zaten in ROM-cartridges. Die zijn niet zo makkelijk te kopieren, dus met die warez valt het wel mee.

• jazz
polaris schreef op 16 September 2002 @ 09:02:
[...]

Atari 2600 spellen zaten in ROM-cartridges. Die zijn niet zo makkelijk te kopieren, dus met die warez valt het wel mee.
dat vinnik ook! :> ik pleit voor een retro-games trading system op GoT.

• jazz
anybody still readin' thiz??
Pagina: 1