Toon posts:

MSI kt3 ultra2 of MSI 745 Ultra

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een klein probleempje, ik moet kiezen uit de
MSI kt3 ultra 2 en de MSI 745 ultra.
maar ik weet niet welke ik zou moeten kiezen!!
geef ff een onderbouwde mening.

alvast bedankt,

emile

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Beetje research ken ook geen kwaad..

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Topicstarter
wat vin jij van je mobo dan??? zou je jou mobo nog eens kiezen of zou je dan toch die msi kt3 ultra 2 kiezen? :?

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Mijn mobo is klasse :)
Goede PCI performance ,stabiel op hoge FSB,iets minder goed op de memory controller maar intreseerd me geen R*K ,Games lopen vloeiend,geen patches nodig om de boel stabiel te houden.

Voor mij is de kt3 ultra niet wegelegd vanwegen mij RAID config die ik volledig wil benutten..
De VIA heeft een beetje last van PCI bugje vandaar..

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Topicstarter
k tnx

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:55

Mentalist

[avdD]

Als je een Creative soundkaart wil draaien zonder patches zou ik de 745 kiezen.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Heb geen probleem hoor met m'n SB Live 5.1. Heb geen patches of wat geinstalleerd. Ben erg tevreden met het bordje. :*)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:55

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 10:27:
Heb geen probleem hoor met m'n SB Live 5.1. Heb geen patches of wat geinstalleerd. Ben erg tevreden met het bordje. :*)
Welk bordje heb je dan :? 8)7

Persoonlijke ervaringen zijn niks waard, want bij sommigen werkt een Live! op een Via chipset wel gewoon, en sommige hebben er niks dan problemen mee...

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07 14:18
Zelf voor deze keuze gestaan een maand of wat terug. Gekozen voor de 745 Ultra, omdat ik eens wat anders wilde proberen dan een Via chipset. Nou heb ik ook KT333 borden geinstalleerd waar ik verder geen klachten over heb, maar ik vind de stabiliteit van de MSI 745 in vergelijking met de Abit KT7A waar mijn vorige systeem op was gebaseerd echt verbluffend. Zeker omdat hij ook nog eens prima op 166/166 FSB loopt met een Tbird 1400.

Er wordt wel eens gezeurd over trage memory performance in Sandra, maar gezien de heel goede prestaties in spelletjes en 3dMark2001 heb ik totaal geen klachten. Het is een beetje een kaal bord, geen RAID of USB 2.0/Firewire maar die dingen gebruik ik toch niet. Zou hem zo weer kopen, zeker gezien de prijs. Ik hoop alleen dat er snel BIOS ondersteuning voor 2400+/2600+ en misschien zelfs de 333 Mhz bus Athlons komt..

Verwijderd

Ik heb de Ultra2 en vind het een vet stabiel bord,beter dan de ultra-aru nog,en lekker snel,al mijn hardware draaid goed en mijn Audigy heeft geen patchen nodig,FSB gaat ook heel hoog,ik zit nu op 142 wat in te branden,maar moet pas de voltage verhogen op 145 :p
Pagina: 1