Toon posts:

heeft casema nou een echte limiet of niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben een ex wanadoo premium gebruiker, zit nu op xs4all basic dsl :P maar een maat van mij wil weten of ze de net weer ingestellde limiet echt checken of niet?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nee op het moment checken ze het niet.

Er zijn wel plannen om dat te gaan doen binnenkort, is een artikel op de fp over geweest geloof ik.

Verwijderd

nee, ik heb basic en ik mag zogenaamd 1gb per maand dl'en (niet dat je ddat zo snel haalt maar toch ;)) ik ga er elke maand overheen en ik heb nog nooit iets gehoord :P

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
uite ervaring van een vriend. nee. et kan ze volges mij (nog) geen hol schelen :P

Verwijderd

Ik ken iemand die d'r werkt O-) en voor zover die persoon weet kunnen ze het nog niet eens exact bijhouden ...

Ze kijken naar wijkdozen die opvallend veel trekken en dan gaan ze daar verder op onderzoek... maar een globale controle is er dus nog helemaal niet!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-08 16:23
Verwijderd schreef op 16 September 2002 @ 09:21:
Ik ken iemand die d'r werkt O-) en voor zover die persoon weet kunnen ze het nog niet eens exact bijhouden ...

Ze kijken naar wijkdozen die opvallend veel trekken en dan gaan ze daar verder op onderzoek... maar een globale controle is er dus nog helemaal niet!
Dan heb ik voorlopig niet veel te vrezen, wij zitten hier als enige in de wijk met kabel :P

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Verwijderd

MBrulez schreef op 16 September 2002 @ 09:24:
[...]

Dan heb ik voorlopig niet veel te vrezen, wij zitten hier als enige in de wijk met kabel :P
of juist wel :+
Pagina: 1