Tag 2000 ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een filmpje in avi formaat als ik deze in divx player 2.0 afspeel krijg ik alleen beeld als ik de film in windows media player 9 wil afspelen geeft hij de melding een codec niet te hebben; deze melding om prcies te zijn

:?

The audio codec identified by the format tag 2000 is required to play this file. To determine if this codec is available to download from the Web, click Web Help.

|:(

maar toen ik op web help drukte zeiden ze dat de site nog niet klaar was dus nog niet in gebruik.

nu ben ik al tevergeefs de hele avond op het internet aan het zoeken waar ik mischien de codec kan vinden maar nog steeds geen succes gehad daarom wil ik vragen of iemand mij met dit probleem kan helpen.

ik heb al de volgende spelers geprobeert omhem af te spelen.

- divx player 2.0
- Windows media player 9 :?
- bs player
- real player 8 plus

Alvast bedankt voor de hulp

Emiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 14:39

chem

Reist de wereld rond

move BUG :P > SA

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Allereerst: Welkom op GoT! Zoals blackd ook aangaf, wordt het niet op prijs gesteld als je drie topics opent die allemaal over hetzelfde probleem gaan. :)

Nimo codec pack al geinstalleerd? (http://www.divx-digest.com/software/nimo_pack.html) In dit pack zitten een behoorlijk aantal codecs, misschien ook wel de codec die jij nodig hebt.

Mocht je na het installeren van dit pack nog steeds de melding krijgen, probeer dan eens GSpot. Met dit prog kun je de exacte codec identificeren, dat zoekt wat makkelijker bij Google... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja al gedaan maar ik zal dit eens opnieuw installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ohh jah sorry van die fout was niet de bedoeling om 3 topycs te openen zou het nooit meer doen :-) en thks voor de links