Toon posts:

Loont dit zich?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel heb ik een Athlon Classic 600, 128MB @ 100Mhz en een Gigabyte 7Ix Mobo...
Ik zit erover te denken om dit zooitje te verkloppen en om te waarderen naar een Abit KT7, 133Mhz geheugen en dan een Duron erop.

Mijn vragen:
1. zijn alle durons nog steeds te unlocken? zoja dan ben ik natuurlijk dom als ik een 800 koop aangezien de 600 dezelfde core heeft he? of niet? dan kan ik hem net zo goed oc'en
2. wie van de 2 cpu's is sneller, ik gebruik mijn pc voor letterlijk alles: internet, office, grafisch (corel, adobe), development (delphi, c), linux (toekomst), videobewerking (toekomst) enz enz...
is de duron misschien door de mindere cache trager of niet/nauwelijks sneller dan mijn huidige sys

of zal ik gewoon 128mb erbij proppen (zie andere topic van me)

thanx

Verwijderd

Nou ik denk dat zich dat wel loont.....

De 600 heeft wel degelijk een andere core en de 800 is gewoon veel sneller en is over te clocken naar 1,1Ghz (loopt ie bij mij ook op mij a7v) trouwens ik heb hier nog gewoon 128mb pc-100 geheugen inzitten en heb hem gewoon op pc-133 gezet en loopt goed.

Maar eehm, die 600Athlon die je hebt is zo slecht toch nog niet??

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Ik zou zeggen: fok je processor op.
Ik heb zelf een 500Mhz Classic Athlon die ik binnenkort ook ga opvoeren. kan ik mooi weer een poos vooruit.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Verwijderd

Topicstarter
Een Athlon 600 is nog lang zo slecht niet nee, daar heb je wel gelijk in..
Waarom ik dan toch wil vervangen? Nou kijk ik heb geen zin om met een goldfinger te gaan kloten en nu kan ik mijn mobo+cpu en evt. mem wel nog verkopen voor een redelijk bedrag.... over een half jaar misschien niet meer....