Toon posts:

Kan iemand iets er aan doen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben echt zat van die lui die aldoor over mij ( Ulio )lopen te schrijven, ze hebben niets te doen maar lopen al langer dan een maand mijn naam te vervuilen op GoT.

Ik heb een tijdje niet gereageerd, maar nog steeds lees ik dagelijks verhalen over mij.
IEMAND moet dit stoppen want ik ben er echt zat van.

Ze blijven mij provoceren, en ik word echt heel erg boos. Ik reageer al niet eens meer op T.net of GoT. Maar ze gaan DOOOOOOOOR.

Doe er AUB wat aan. Ik heb die lui nooit gevraagd om commentaar op mij te leveren, ik heb slechts een persoon aangesproken in het begin. Omdat klagen mocht.

Dus ik zie niet waarom die lui steeds weer over mij moeten beginnen.
Ik heb recentelijk al 3 topics over mij gezien. Als dit niet ophoud dan ga ik echt kijken hoe ik dit juridisch kan oplossen want als GoT Crew niets eraan wilt doen. Dan zorg ik zelf wel dat er iets aan gedaan wordt.

En dit meen ik echt. Het moet toch niet gekker worden ? Ik ben niet eens meer aanwezig en ze blijven over mij zieken.

Misschien dat iemand nu ook snapt waarom ik zo grof/brutaal ben.

Verwijderd

Begint het nou alweer???:(

Krijgen we weer een herhaling van een paar weken geleden???:(

Ulio/Xafar/whatever wie :
Laat het nou allemaal en reageer er nou niet op, dan waait het vanzelf wel over! Nu maak je het alleen maar erger!
Als de "rest" ook zou ophouden met die Ulioherinneringen etc, dan zou het misschien mogelijk kunnen zijn dat dit gezeur eindelijk afgelopen is.

Want uiteindelijk zal er toch geen resultaat komen uit deze discussie, dus hem houden is ook compleet overbodig!

Verwijderd

Topicstarter
Precies, dat dacht ik dus ook, ik dacht laat ik nou maar niet meer reageren, maar ze gaan door.. dus het ligt echt niet aan mij.

Als zij ophielden dan hoefde ik me ook niet geroepen voelen om te reageren. Of ben ik aldoor fout ?

Ik heb al zo vaak gevraagd om te kappen erover, tjonge jonge ik blijf bezig.

Ok ok ik ben FOUT GEWEEST, ik geef toe, ik ben ***** ( vul maar in wat je wilt )
MAAR laat me met RUST !

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik weet niet exact wat er gebeurd is, maar heb een thread geopent om ze duidelijk te houden dat ze op moeten houden.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb het gelezen, Dank je Tom !
echt mijn dank is bijzonder groot !!!
Hopelijk houden ze nu op met onzinnige theorien en speculaties over mij.

Nogmaals bedankt, ik vond het gewoon zwaar irrietant om te moeten lezen hoe ze over mij "vergaderen" terwijl ik al een tijdje niet meer reageerde of iets tegen hun op GoT schreef.

Vriendelijke Groeten
Ulio..

Verwijderd

Vrienden, vriendinnen, Admins en andere belangstellenden,

Deze reactie is mijn mening, niet die van een ander of de zogenaamde "5".

Zoals inmiddels bij de vaste bezoekers wel bekend is geworden, dreigt een afgesloten discussie (?) uit het recente verleden nu wederom opgestart te worden.

Gezien ik destijds één van de deelnemers was, vind ik ook dat ik het recht heb hier even te reageren.

Ondanks het feit dat de discussie van toen voor sommige deelnemers ronduit confronterend en vervelend mag worden genoemd en de gemoederen soms hoog opliepen is hij wel gesloten.

Voor een aantal mensen (lees Ulio en Testcase) heeft het "verveldende" gevolgen gehad in de vorm van een ban (Ulio) en een officiële waarschuwing (Testcase).

Ik stel dan ook voor om alle nu lopende topics aangaande dit onderwerp met onmiddellijke ingang op slot te zetten (dan maar even geen vrijheid van meningsuiting), het komt toch iedere keer weer op hetzelfde gezeik uit.

Als admin (maar dat moeten de admins maar bepalen) zou ik ook geen nieuwe topic meer accepteren aangaande dit onderwerp.

We kwamen er toen niet uit, komen er nu weer niet uit en zullen er dan ook nooit uitkomen, dit staat los van de vraag wie er wel of geen gelijk had/heeft.

Ik zit er niet op te wachten om iedere keer weer te lezen dat ik één of andere eikel ben omdat ik ooit een keer dit of dat gezegd heb. Ik heb toen gezegd wat ik wilde zeggen, mijn eigen mening verdedigd en heb er eelrijk gezegd sch*t aan of mensen dat accepteren of niet (daar is het mijn mening voor)!

Ik ben gestopt met die oude discussie en dat onderwerp en doe dan ook een oproep aan iedereen (een ieder mag voor zichzelf bepalen of ie tot die categorie behoort) om hetzelfde te doen, te stoppen met de reacties (die hebben geen zin meer), te stoppen met e-mails (die lokken de reacties uit) en het nu echt te laten rusten.

Dat ik hier reageer is eigenlijk al weer te veel...

Ik heb respect voor hen die het verdienen, ik blijf bij mijn standpunt en mening, maar heb geen zin en behoefte om het hele verhaal weer opnieuw te typen (ik verwijs een ieder naar het alom bekende topic).

Oproep aan Ulio / Xafer persoonlijk: laat mijn naam voortaan alstjeblieft uit je postings en reacties, ik heb de discussie van toe al heel ver achter mij gelaten en wens dan ook niet meer genoemd te worden (ook niet als één van de vijf).

Verder heb ik niets toe te voegen aan het geheel.

Wat de rest doet, moet de reat weten, dat respecteer ik en ik wil ook zeker geen oordeel geven over de mate van laster waar een aantal van jullie tegen aanlopen (het is alleen jammer dat sommigen dat gebruiken om alsnog hun gelijk te willen halen).

Maar goed, laat eigenlijk ook maar, jullie kennen mijn mening, da's voor mij voldoende.

/me gaat nu echt proberen er een eind aan te breien...

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik sluit mij bij TgF aan (geheel op eigen mening-kracht).
Pagina: 1