PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
er was namelijk laatst een test in Hardware.info van die 39 CPU coolers. en de zalman koelde een XP 2200+ naar 57 graden en de TT Vulcano naar 49. Hier stond alleen niet bij of de TT V7+ in straaljager mode stond of niet.
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
kijk dan is die zalman wel weer beter. Maar hoe zit het met de geluidsproductie van de TT op 3000 of 4800 rpm? kan iemand (eigenaar of instalateur) van de TT dat melden?
nou ik heb de tt7+ ook, mijne word op 3000 rpm , 44 graden idle en 53 stessed, dit is dus een tbird 1333 met vcore van 1.85v
mijn broertje heeft exact zelfde mobo/cpu met een zalman erop (ja toeval heh?) en die word idle al 53 graden.... stressed in de 63, 64...
mijn broertje heeft exact zelfde mobo/cpu met een zalman erop (ja toeval heh?) en die word idle al 53 graden.... stressed in de 63, 64...
niks
sja ik houdt van stilte en daarom heb ik die zalman met wat casekoeling. Kheb heb nu 5 van de 7 fans aan en het is fluisterstil en 47C stressed (xp1600)
Verwijderd
De TT volcano 7+ heeft een fan regelaar die je dus zelf kunt instellen, bij mij is die 42 idle en 48 graden stressed. XP2000+, MSI KT3-ULTRA333, 512 DDR
Verwijderd
LoL, ik heb een XP 2100+ en een Vulcano 7+ deze moet in stand 3 staan (6000 rpm) wil die onder de 50 graden blijven....
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()