Toon posts:

ISDN Router aanschaffen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om voor mijn netwerk een router (ISDN) aan te gaan schaffen, omdat ik tot nu toe nog alles in een rack geplaatst heb zou ik er graag eentje in rackmount formaat kopen maar ik kan er geen vinden, weten jullie misschien eentje voor een redelijke prijs die ook goed is???????????

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
wat is voor jouw een 'redelijke' prijs?, er zijn ongetwijfeld wel Cisco ISDN routers in 19 inch rack formaat te krijgen alleen is die prijs niet echt 'redelijk' te noemen (als het voor thuisgebruik is)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Het is voor een klein bedrijf dat hem alleen voor het e-mail verkeer gaat gebruiken, dus het moet echt niet te duur worden

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

De meeste isdn routers zijn gewoon te klein om 19" breed te zijn.
Maar dan gebruik je toch gewoon een legbord :?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 19:53:
Het is voor een klein bedrijf dat hem alleen voor het e-mail verkeer gaat gebruiken, dus het moet echt niet te duur worden
neem dan een draytek en zet die inderdaad op een legplank, die drayteks zijn te krijg met ISDN interface en ook met een WAN interface (voor toekomstig adsl gebruik...)

tis dus een nuttige investering, en je kan er mee VPN'nen,

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

zwelgje schreef op Sunday 15 September 2002 @ 20:05
neem dan een draytek en zet die inderdaad op een legplank, die drayteks zijn te krijg met ISDN interface en ook met een WAN interface (voor toekomstig adsl gebruik...)
Idd... ik heb zelf ook een draytek-router maar dan zonder isdn-interface. Deze zijn super makkelijk te configureren!

Kijk maar es op www.draytek.nl
Pagina: 1