- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
hmmz mag jij hierin posten?
strange
congratz iig
strange
congratz iig
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
mag ik dan even van mijn 1337 P&W rechten gebruik maken om jouw in deze topic te feliciteren:
GEFELICITEERD!
GEFELICITEERD!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Tsk, dubbelpost! 
* ACM was trouwens bij die bruiloft en had jou en je vrouw daar al gefeliciteerd
* ACM was trouwens bij die bruiloft en had jou en je vrouw daar al gefeliciteerd
Verbazend als het is, zo te zien wel. Volgens mij heb ik geen setje extra rechten mogen ontvangen (niemand heeft mij ingelicht tenminste), dus het verbaasd mij ook behoorlijk.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
1337 rechten is handig!
Proficiat alletwee!
Proficiat alletwee!
https://fgheysels.github.io/
titel maar ff opgeleukt
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ondertussen is gerco ergens (wilde niet zeggen waar
) aan het genieten van zijn wel verdiende rust.
En zal de komende week vast niet reageren.
En zal de komende week vast niet reageren.
Gerco: we willen, als je weer terug bent, natuurlijk wel weten hoe het was (juicy details enzo)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()