Toon posts:

CD brander + DVD speler in 1 of beter los

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een DVD speler kopen om DVD films ermee aftespelen. Nu kwam ik in bepaalde revieuws tegen dat er meteen DVD+RW drives zijn. Nu zit ik te twijfelen of dat wel goede drives zijn (alles in 1 is niet niks :p)

Kan ik beter de CD brander + DVD speler los kopen of Gewoon handig alles 1 in kopen?

Of bedoelen ze dat ik alleen DVD formaat kan branden en geen CD formaat?

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Bedoel je een DVDlezer + CD schrijver in 1
of een DVDbrander welke zowel DVD's/CD's brand als leest.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een CD brander nodig + een DVD speler

Ik wil wel een DVDbrander die zowel DVD's/CD's brand als leest of zijn die erniet?

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-03 16:20
dvd brander is aardig duur, er zijn inderdaad ook combo drives die cd's kunnenn branden en dvd af kunnen spelen (zijn een stuk goedkoper dan dvd branders)

lees hier maar eens:
http://www.tweakers.net/nieuws/22845?highlight=combo

Verwijderd

Topicstarter
Emcee, weet jij ook een goed setje om voor een combo van cd's branden/spelen en DVD alleen te lezen ? Plextor merk?

dvd branden hoeft niet zo persee

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-03 16:20
heb geen ervaring met deze drives, ik weet alleen dat ze bestaan(ook van plextor geloof ik)
maar een losse dvd en cd brander is ook niet zo gek duur meer, heb vorige week nog voor iemand een systeem in elkaar gezet met een lite-on brander (67euro) en een liteon dvd speler (55 euro)

Verwijderd

Topicstarter
oke, aangezien ik toch nog plaats heb voor 2 drives koop ik een goede CD brander + DVD speler

En ik heb al een CD leze

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sja, je hebt uiteindelijk toch zélf een beslissing gemaakt. Een beetje zinloos om hier een topic over te openen. Check eens de OM FAQ voor het geval je hier de volgende keer weer een topic opent :)

Dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.