LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Als het wel terug goed is zit er misschien te weinig prut tussen je mem sinks (as3 tussengooien dan, opgelet, eerst de oude prut verwijderen
En last but not least, stel jezelf eerst zeker dat het geen driverprobs zijn, dus test de boel in zeker 3 games of benches.
[ Voor 0% gewijzigd door peke op 15-09-2002 20:00 . Reden: :P ij niet ei ]
maar ik heb er nu weer een tijd geen last van.
Ik zit er over te denken om er een zalman hp-80 op te zetten maar dan moet ik wel weten of de kaart goed is.
Weet iemand toevalig waar je kopere mem sinks vandaan kan halen ?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
En aangezien je zelf ook al aangeeft dat de Club3D kaart geen heatsinks ed, heeft kan dit best wel is je probleem zijn. Dus gewoon even proberen met heatsinks erop of een extra fan om de warme lucht bij je videokaart vandaan te halen.
Mocht dit allemaal niet werken dan is toch waarschijnlijk er iets mis met je kaart en dan heb je neem ik aan nog wel garantie
Case temp was maar 35c en ik hjeb een 12cm in de deur zitten die blaast lucht in de kast.Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 20:09:
Denk zelf dat het de koeling is, heb ik ook eens een poosje gehad toen mijn pc, wegens verbouwing, overdag in de zon stond. Casetemp liep en als ik aan het gamen was, dan kreeg ik veel meer artifacts dan normaal, totdat het zo gek werd dat de game crashte en een mooi blauw scherm naar voren toverde. Toen voor de grap is gekeken wat de casetemp was en die was gewoon 15 graden hoger dan normaal.
En aangezien je zelf ook al aangeeft dat de Club3D kaart geen heatsinks ed, heeft kan dit best wel is je probleem zijn. Dus gewoon even proberen met heatsinks erop of een extra fan om de warme lucht bij je videokaart vandaan te halen.
Mocht dit allemaal niet werken dan is toch waarschijnlijk er iets mis met je kaart en dan heb je neem ik aan nog wel garantie
Ik vind het maar vaag mijn radeon 8500 Ging 315-333 met v-mod en extra cooling.
Met stok cooling 300-300 en deze standaart al stress
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Heb je het dan over je geheugen of gpu mije kan max maar 345-315 anders gaat i hangen of krijg ik aretfactsHalo_Master schreef op 16 september 2002 @ 11:49:
Nou, ik heb geen problemen met de club3d 9700, die van mij gaat tot 684 Mhz zonder extra koeling.
Ik denk dat ik em dan ff terrug ga stuuren ik vond het al raag dat i niet wou oc'en.
Ik bij dat ik nog een heatsinks er op heb gezet
Hoe lang heb je die kaart nu ?Halo_Master schreef op 16 september 2002 @ 11:49:
Nou, ik heb geen problemen met de club3d 9700, die van mij gaat tot 684 Mhz zonder extra koeling.
Mijne wil nu 325 mhz dus 650 mhz zonder stress en zonder heatsinks.