Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ik weet het ook niet precies waarom. Stond hij echt HEEL lang stil op een bepaald beeld ?
De meeste mensen deugen!
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Nope. Niet dat ik het weet. Maar zou het kunnen komen door het overspringen in een andere mode. Of door hem over mijn videokaart overteklokken. Dan springt namelijk ook over. beeld uit. Beeld aan.marzzman schreef op 15 september 2002 @ 19:46:
Nee, het is een CRT... wel ff opletten
Ik weet het ook niet precies waarom. Stond hij echt HEEL lang stil op een bepaald beeld ?
Verwijderd
Heb je al geprobeerd je monitor te kanten dus op ze zij te leggen en ondersteboven en dan flink degausen...Misschien dat dat nog iets uithaalt, of inzicht geeft in je probleem.
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Mail anders met je uhh leverancier/winkel. of Lg Service, en vraag wat zei ermee doen?
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Maargoed. Kijk wel wat de shop er van zegt...
Terugbrengen, als dat nog kan.
Verwijderd
Ja tuurlijk, welke pixels? Het betreft een CRT hoor...Pollewob schreef op 15 september 2002 @ 23:05:
Voor een klein vlekje als dit geven ze je geen garantie. Pas als dat zwarte vlekje meer dan 4 pixels groot is kan je de monitor gratis om laten ruilen
Hij kan toch op verschillende res. draaien, en dan verschilt de pixelgrootte wel.
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Mee eens. Geen monitor monitor is perfect. Maar een vuiltje hoort er niet achter.Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 07:37:
Ik heb dat ook eens gehad, een vuiltje achter het glas, nog kleiner dan een pixel....toch wel balen. Maar geloof me, waar ik inmiddels wel achter ben: elke monitor heeft wel wat, geen 1 is echt helemaal perfect
Dit is mijn 404e post..
Verwijderd
Nu telkenmale werd de monitor vanuit Nijmegem naar België afgeleverd.
Let wel het betreft telkens een ander (hersteld) teostel met de zelfde ouderdom die geleverd wordt.
Toch proberen waard om effe te telefoneren.
LG Service Centre
Hogelandseweg 63
6545 AB Nijmegen
The Netherlands
tel.: +31 (0)24-371 24 10
fax : +31 (0)24-379 09 24
Nu heb ik echte dode pixel. In ieder geval ik zie weer puntje! Nou ja. Maar weer een achade formulier invullen
Verwijderd
alles gaat kapot van die gasten, bij mijzelf cd-rom speler! (had samen met een maat er 1 gekocht, die van hem ook na 1 maand stuk) De koelkast van mijn ma (ook van LG) ook koel/vries-combo ookal naar de knoppen!
*Zucht
Verwijderd
Dus neem ik dit probleempje er maar bij. Wel ben ik een beetje bang dat het eens "tik" zal zijn en geen beeld meer.
Als ik jou was zou ik hem meteen terug brengen naar de winkel. Voor mij was dat tikje de dood van mijn monitor. Het was dan wel een Philips 107MB, maar mijn ervaringen, het tikje, beeld werd even zwart en toen kwam het terug maar groter. Langzaam (binnen 5 sec) was het beeld weer de oude. Die tik kwam steeds vaker. Ook een keertje kwam hij niet terug uit zijn standby. Vervolgens uitgezet en weer aan, toen deed hij het weer. Een twee weken later gaf hij opeens heel veek tikjes achter elkaar en binnen een week was het over met de monitor. En helaas was dat net na de drie jaar garantie dat hij overleed. De tikjes echter begonnen net daarvoor. Maar omdat ik hem niet kon missen en dacht dat het wel meeviel bracht ik hem niet weg.Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 19:22:
Heb ook een zo'n 795+. Heel af en toe hoor ik ene tik en wordt het beeld groter (een stuk van mn desktop verdwijnt buiten beeld) en komt dan na een second of 5 terug). Enerzijds dacht ik ook aan terugsturen, maar anderzijds is het beeld heel goed en ik ben bang dat het toestel dat ik terug krijg nog slechter zal zijn dan datgene ik nu heb. (baserend op de slechte ervaringen van andere tweakers)
Dus neem ik dit probleempje er maar bij. Wel ben ik een beetje bang dat het eens "tik" zal zijn en geen beeld meer.
Maar over de eerste vraag gesproken, ik zou die monitor ook gewoon terug brengen, zolang het binnnen de garantie valt. Ik heb nog nooit een CRT scherm gezien met een "dode" pixel. Volgens mij bestaat dat ook niet. Gewoon lang genoeg in de winkel zeuren dat je een nieuwe wil!
Succes!
Zou hem snel omruilen , da's een lekke hoogspanningstrafo.Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 19:22:
Heb ook een zo'n 795+. Heel af en toe hoor ik ene tik en wordt het beeld groter (een stuk van mn desktop verdwijnt buiten beeld) en komt dan na een second of 5 terug). Enerzijds dacht ik ook aan terugsturen, maar anderzijds is het beeld heel goed en ik ben bang dat het toestel dat ik terug krijg nog slechter zal zijn dan datgene ik nu heb. (baserend op de slechte ervaringen van andere tweakers)