Ik ben de laatste tijd aan het worstelen met algoritmen en datastructures, dit als onderdeel van mijn opleiding. Maar om eerlijk te zijn kom ik er niet echt uit, ik heb een boek aan moeten schaffen genaamd : Data structures in Java ( Thomas A. Standish ) en ik vind dit toch wel een zeer lastig boek om te lezen.
De volgende onderwerpen komen o.a. aan bod :
- Linked Lists
- Trees
- Generic Tree
- Binary Search Trees
Ik heb op het internet al wat rond gezocht en heb al één boek gevonden op de site van Alarmnummer. Java Data Structures (2nd edition)
Nu was mijn vraag of jullie nog ergens anders op het internet een leuk dictaat weten te staan over dit onderwerp? Of een aanrader voor een ander boek? (het liefst nederlands maar die zijn er vast niet, ik ben namelijk niet zo goed in engels
)
Alvast bedankt.
De volgende onderwerpen komen o.a. aan bod :
- Linked Lists
- Trees
- Generic Tree
- Binary Search Trees
Ik heb op het internet al wat rond gezocht en heb al één boek gevonden op de site van Alarmnummer. Java Data Structures (2nd edition)
Nu was mijn vraag of jullie nog ergens anders op het internet een leuk dictaat weten te staan over dit onderwerp? Of een aanrader voor een ander boek? (het liefst nederlands maar die zijn er vast niet, ik ben namelijk niet zo goed in engels
Alvast bedankt.