The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
nou..... ik ken het merk cd's niet eens 
en samsung branders heb ik ook niet veel over gehoord (of het probleemgevallen zijn ofnie)... zal wel een "combinatie van" zijn
en samsung branders heb ik ook niet veel over gehoord (of het probleemgevallen zijn ofnie)... zal wel een "combinatie van" zijn
Hmmm, zou ik dan toch belazerd zijnTozzman schreef op 15 september 2002 @ 18:37:
nou..... ik ken het merk cd's niet eens
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Verkopers moet je niet geloven, altijd zelf van tevoren uitzoeken wat je wil hebben en wat eventuele alternatieven zijn voor als dat niet gaat lukken.
Aan de CD's zal het waarschijnlijk niet liggen. Je hebt dus best kans dat het aan de brander ligt.
Heb je het al met Nero geprobeerd?
Aan de CD's zal het waarschijnlijk niet liggen. Je hebt dus best kans dat het aan de brander ligt.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik heb Nero en de XP-burn-wizard geprobeerd maar beiden geven aan dat er geen medium of een ongeldig medium in de drive zit.dreeke schreef op 15 september 2002 @ 18:53:
Verkopers moet je niet geloven, altijd zelf van tevoren uitzoeken wat je wil hebben en wat eventuele alternatieven zijn voor als dat niet gaat lukken.
Dat is dus gewoon het feit dat de brander de CD's niet kan calibreren, en dus een combinatie van brander en CD.Ik heb Nero en de XP-burn-wizard geprobeerd maar beiden geven aan dat er geen medium of een ongeldig medium in de drive zit.
Wat Memorex betreft, daar zijn de ervaringen verdeeld over. De een concludeerd dat het de beste is die er te koop is, terwijl de andere onderzoeker / tester zegt dat het zooi is, ik heb er zelf geen ervaringen mee.
bahGertjanO schreef op 15 september 2002 @ 19:39:
[...]
Dat is dus gewoon het feit dat de brander de CD's niet kan calibreren, en dus een combinatie van brander en CD.
Wat Memorex betreft, daar zijn de ervaringen verdeeld over. De een concludeerd dat het de beste is die er te koop is, terwijl de andere onderzoeker / tester zegt dat het zooi is, ik heb er zelf geen ervaringen mee.
Kan ik dit nog oplossen of moet ik een andere brander lenen/kopen?
Je kan dus of andere CD's gebruiken of een andere CD brander gbruiken.
Wat ook nog wel eens voor wil komen is dat er 1 of 2 CD's tussen zitten die de brander niet kan calibreren terwijl de rest, zij het op een lagere snelheid, het wel gewoon doet.
Advies, als je er maar 1 geprobeerd hebt, probeer eens een andere. Als deze niet werkt, heb je, volgens mij, enkel nog maar kiezen tussen bovenstaande oplossingen
Wat ook nog wel eens voor wil komen is dat er 1 of 2 CD's tussen zitten die de brander niet kan calibreren terwijl de rest, zij het op een lagere snelheid, het wel gewoon doet.
Advies, als je er maar 1 geprobeerd hebt, probeer eens een andere. Als deze niet werkt, heb je, volgens mij, enkel nog maar kiezen tussen bovenstaande oplossingen
Ik heb er 3 geprobeerd, ik heb er nog 47 te gaanGertjanO schreef op 15 september 2002 @ 19:49:
Je kan dus of andere CD's gebruiken of een andere CD brander gbruiken.
Ik ga anders gewoon op zoek naar een andere brander (ik blijf niet aan de gang met het zoeken naar de juiste cd's)
Zo'n SW-208B is wel een oud beestje. Dikke kans dat de laatste firmware dit euvel oplost
Pagina: 1