Ik heb al gezocht op GoT, en op google, maar heb daar de oplossing niet kunnen vinden 
Sinds ik terug ben gegaan naar windows2000 (vanaf winXP) blijft mijn USB muis heel vaak even 'hangen"
Ik heb al de nieuwste Via4-in-1 drivers geinstalleerd, ik heb de USB drivers geinstalleerd (USB2.0).
Ik heb de laatste Mouseware geinstalleerd (heeft ook niet geholpen)
Ik zie bij de gedeelde bronnen:

Dat de USB HUB bijv. een IRQ deelt met de videokaart, en met de SCSI kaart. Alleen bij geen van die apparaten kan ik hun IRQ veranderen:
voorbeeld:

Ik heb ook al Service Pack 3 voor windows 2000 geinstalleerd, en alle andere updates vanaf de windowsupdate site.
ik ben hopeloos, onder spellen blijft me cursor af en toe ook hangen
/edit
oja: mijn config is:
MoBo: ASUS A7V333
Muis: Logitech Mouseman Wheel Optical (USB)
De rest lijkt me niet van belang
Sinds ik terug ben gegaan naar windows2000 (vanaf winXP) blijft mijn USB muis heel vaak even 'hangen"
Ik heb al de nieuwste Via4-in-1 drivers geinstalleerd, ik heb de USB drivers geinstalleerd (USB2.0).
Ik heb de laatste Mouseware geinstalleerd (heeft ook niet geholpen)
Ik zie bij de gedeelde bronnen:

Dat de USB HUB bijv. een IRQ deelt met de videokaart, en met de SCSI kaart. Alleen bij geen van die apparaten kan ik hun IRQ veranderen:
voorbeeld:

Ik heb ook al Service Pack 3 voor windows 2000 geinstalleerd, en alle andere updates vanaf de windowsupdate site.
ik ben hopeloos, onder spellen blijft me cursor af en toe ook hangen
/edit
oja: mijn config is:
MoBo: ASUS A7V333
Muis: Logitech Mouseman Wheel Optical (USB)
De rest lijkt me niet van belang
[ Voor 0% gewijzigd door RRX op 15-09-2002 17:23 . Reden: Hardware info toegevoegd ]