Hoi, hoe kan ik erachter komen of mn monitor/videokaart kapot is? er lopen allemaal rare strepen in mn beeld en het is steeds erger geworden. Ik heb nu windows maar even opnieuw geïnstalleerd (goede drivers etc), maar het helpt niet echt... Maar hoe kan ik erachter komen of het hardwarematig is? Dan stuur ik hem namelijk naar Dell toe om te laten repareren...
denk dat je dat meteen beter kutn doen, geloof niet datz e er erg blij mee zullen zijn als jij er in gaat zitten schroeven. (het is toch een desktop pc geen notebook??)
je zou een andere monitor kunnen proberen dan weet je het snel genoeg, of jou monitor op een andere pc, mocht het toch een notebook zijn, dan kun je misschien een externe monitor aansluiten en als die het niet heeft ben ik bang dat het het sherm is, maar probeerse
succes ermee
je zou een andere monitor kunnen proberen dan weet je het snel genoeg, of jou monitor op een andere pc, mocht het toch een notebook zijn, dan kun je misschien een externe monitor aansluiten en als die het niet heeft ben ik bang dat het het sherm is, maar probeerse
(het is een laptop van Dell)
Ik ga hem terugbrengen, want het is zekerweten hardwarematig...In de bios zie je ook allemaal van die rare strepen, dat kan niks met windows te maken hebben lijkt me, toch?! En het zal de videokaart zijn, want wat kan er nou kapot gaan aan een LCD scherm?!
Ik ga hem terugbrengen, want het is zekerweten hardwarematig...In de bios zie je ook allemaal van die rare strepen, dat kan niks met windows te maken hebben lijkt me, toch?! En het zal de videokaart zijn, want wat kan er nou kapot gaan aan een LCD scherm?!