Flamende idioten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Deze en deze idioten-replies zijn imho toch echt regelrechte flames, en zeer zeker géén +2, Inzichtvol's.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Daar staat nog wel wat meer scheef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Algabra is hier in die draad ook weer lekker bezig zeg, verder lijkt het mij dat al die reacties waarin amerikanen-haat wordt geventileerd rustig naar 0 toe kunnen gemodereerd als zijnde overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 17:17:
Algabra is hier in die draad ook weer lekker bezig zeg, verder lijkt het mij dat al die reacties waarin amerikanen-haat wordt geventileerd rustig naar 0 toe kunnen gemodereerd als zijnde overbodig.
Alle haatreplies, of het nu tegen Amerika, Irak of weet ik veel wie is, mogen van mij zelfs rustig naar -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 2 reacties hadikeerder al negatief beoordeeld.
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 17:17:
Wat versta jij dan onder een 'haat-reply'? Iets als dit noem ik een troll.

Verder is het nogal logisch dat er in een draad als deze een aantal zaken zoals Afghanistan en de politieke kijk op de VS erbij worden betrokken. Simpelweg omdat ze hiermee te maken hebben. Het levenis meer dan internet alleen dus dat mag je er dan ook bijbetrekken dat isdan heus niet offtopic.

Dat dat moet betekenen dat elke kritische anti-Amerika (of anti-Iraq) reactie naar 0 of -1 moet gemoddereerd worden vind ik ronduit belachelijk. En Algebra heeft een paar m.i. kritische reacties, die welliswaar niet direct over deze cyberoorlog gaan maar wel over politiek. En deze zijn zeker doordacht. Of je het ermee eens bent is een 2de maar dan hoef je hier nog niet te backstabben met 'hij trolled' endan maar lekker -1en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=598997

Dat is dan zo'n "kritische" reactie? Even analyseren:
Amerika maakt altijd oorlog, als de ene war gedaan is dan moeten ze een andere starten. Alsof het een freaky-CS-clan is. Want men moet de wapenindustrie draaiend houden, amerika verkoopt/geeft bijna aan alle landen guns. usa verdient geld door guns te verkopen, mensen kopen alleen guns als er oorlog is... Dus usa misbruikt mensen om geld te verdienen, dus de grootste oorlogsmisdadigers. Daarom doet usa niet mee met de UNO hooggerechtshof in Den Haag.
Hier wordt eventjes een eigen nergens op gebaseerde mening als feit gebracht, daarbij is die eigen mening nog bijzonder laakbaar ook. Meneer schijnt te vergeten dat in de regel de hulp van de amerikanen wordt gevraagd, daarbij schijnt meneer te vergeten dat als de VS bij zo'n conflict niets doet, de complete wereld daar last van heeft. Verder vergeet meneer eventjes voor het gemak dat het feit dat hij achter een PC op internet kan voor een zeer groot gedeelte mogelijk is doordat die rotyanken ongeveer 50 jaar geleden Europa hebben bevrijd.
Ik droom van de anti-usa-alliantie. Dat is de samenwerking van meer dan 100 landen die tegen usa zijn. Chinezen + Russen + Europeanen samenwerken. United Terrorist Force zal gebruikt worden als commando's. 3000 teams van Al Queda + 1000 andere teams, dan spreken we over 50000 terroristen die als commando's worden gebruikt. Schepen vol Russische koude oorlog overschotten (AK's, explosives en andere guns). UTF moet in 24uren usa sterk verzwakken door politie, swat, fbi, gevangenissen, elektriciteitscentrales, politiek, tv/radio-zenders, cia, leger,... aan te vallen. Alle politie-achtigen, politiekers en militairen worden direct-dood geschoten.
En wat is dat nou? Een heuse oproep om terrorisme te steunen. Hij ziet het wel zitten dat terroristen de wereld ontwrichten. Sorry hoor, maar ik kan en wil dit niet normaal vinden. Laat ie zijn anarchistische ideetjes ergens anders gaan rondbazuinen.

Dan volgt nog een zooitje rant waarin meneer zijn waanbeelden over een ten onder gaande VS uiteenzet.

Sorry, maar in mijn ogen is zo'n reactie als troll kwalificeren nog te vriendelijk, dit soort rotzooi willen we op de frontpage niet. Verder zou je misschien de moeite kunnen nemen om de post-historie van het heerschap na te gaan, en ook eens zijn profiel te bekijken, je bent dan in één keer een heel stuk wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:04

botoo

💀 too old to die young

Er lopen helaas wat al te veel puberige clan-gamertjes op de FP die het verschil niet goed begrijpen tussen fantasy en real life. Schijnbaar vinden ze dergelijke stoere taal uit een spelletje nablaten bijzonder dapper van zichzelf.

Imo is het niet meer dan een triest en treurig pre-puberaal gedrag.

Toch mag er wmb een waarschuwing of zelfs een ban die richting op, dergelijke stumpertjes mogen hun geestelijke vermogens (danwel gebrek aan) eerst wat laten rijpen voordat ze weer welkom zijn.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst is jouw mening net als de mijne niet heilig.
Niet echt een kritische reactie. Meer een joke oid voor het grootste deel IMHO. Denk niet dat hij alles dat daarin staat serieus heeft gemeend.
Even analyseren:

Hier wordt eventjes een eigen nergens op gebaseerde mening als feit gebracht
Waarom denk je dat zijn mening als feit gebracht wordt? Vraag dan naar bronnen. Naar mijn mening staan er in deze post van hem inderdaad een aantal zaken welke zonder bronnen wankel staan. Er staan echter ook een aantal speculaties en meningen in welke best nuttig kunnen zijn.

Denk eerder dat jouw mening niet met de zijne strookt dat zometeen zal blijken:
daarbij is die eigen mening nog bijzonder laakbaar ook
-1 subjectief. Dat is, vind ik, een mening van jou welke jij als feit lijkt te brengen. Dit terwijl je je hieboven nog zo afkeert tegen zijn manier van posten.
Meneer schijnt te vergeten dat in de regel de hulp van de amerikanen wordt gevraagd, daarbij schijnt meneer te vergeten dat als de VS bij zo'n conflict niets doet, de complete wereld daar last van heeft.
Dit is nou juist iets waar sommige mensen zich aan irriteren: dat politieagentje spelen over de wereld van Amerika.
Verder vergeet meneer eventjes voor het gemak dat het feit dat hij achter een PC op internet kan voor een zeer groot gedeelte mogelijk is doordat die rotyanken ongeveer 50 jaar geleden Europa hebben bevrijd.
Fijn, dat heb ik allang weerlegt. Als je even naar beneden surft in die draad:

Overigens is het argument "we hebben aan hen te danken dat we nu vrij zijn" m.i. behoorlijk lam. Je kunt niet eeuwig bij elkaar in het krijt staan. Bijvoorbeeld eigelijk hadden we met Duitsland mee moeten vechten in WOI en WOII. Immers, de Duitser Willem van Oranje had ons bevrijdt van de Spanjaarden. Uiteraerd onzin, zo zit dat niet in elkaar. Je moet je niet verplicht voelen mee te doen aan zo'n oorlog vanwege zo'n argument.

Daar komt nog bij dat de Russen een belangrijke rol hebben gespeeld in WOII omdat dankzij hen Duitsland op 2 fronten moest vechten. Volgens oorlogsdocumentaties had Duitsland de slag om Engeland in de lucht vrijwel gewonnen en stond Duitsland op het punt van overwinnen. Oh wacht, Rusland staan we ook in het krijt. Maar we hebben wel mooi de koude oorlog achter de rug.. woeps, your logic has flawed.
En wat is dat nou? Een heuse oproep om terrorisme te steunen. Hij ziet het wel zitten dat terroristen de wereld ontwrichten. Sorry hoor, maar ik kan en wil dit niet normaal vinden. Laat ie zijn anarchistische ideetjes ergens anders gaan rondbazuinen.
Waar een wil is is een weg, je wilt het niet daardoor kun je het niet. Je probeert het niet, lijkt mij dus erover spreken dat je dat niet kan kun je ook niet wanneer je het niet hebt geprobeerd. Dit stukje kritiek ga je waarschijnlijk niet waarderen. Your problem, moet je het niet posten.

Dat ten eerste. Ten tweede ben ik van mening dat Algebra elders in deze draad wel degelijk inhoudelijk best aardige posts had, naar mijn mening dus. Het voorbeeld dat jij aankaart heb ik al een mening over gegeven echter er staan in deze topic een aantal reacties over politiek welke wel degelijk inhoudelijk goed beargumenteerd zijn. Niet (alleen) van Algebra en niet alleen posts waar ik het mee eens ben.

Bovendien hoef je dit niet als anarchisme te bestempellen. Vrees dat je dan nog veel over anarchisme te leren hebt aangezien anarchisme niet voor geweld staat wat hij wel lijkt aan te moedigen.
Sorry, maar in mijn ogen is zo'n reactie als troll kwalificeren nog te vriendelijk, dit soort rotzooi willen we op de frontpage niet. Verder zou je misschien de moeite kunnen nemen om de post-historie van het heerschap na te gaan, en ook eens zijn profiel te bekijken, je bent dan in één keer een heel stuk wijzer.
Als ik jouw reactie zo lees heb jij meer problemen met iemand zijn anti-Amerikaanse kijk op de hele zaak. En om die reden automatisch naar beneden moddereren is een aanval op de vrijheid van meningsuiting, vind ik. Er zijn nou eenmaal mensen die niet van Amerika gediend zijn en daar argumenten voor hebben. Live with it. En zo ook wat betreft beargumenteerde anti-MS uitlatingen waar jij ook nogal over te keer gaat op dit forum.

Objectiviteit op z'n best...
botoo schreef op 15 september 2002 @ 20:17:
Er lopen helaas wat al te veel puberige clan-gamertjes op de FP die het verschil niet goed begrijpen tussen fantasy en real life. Schijnbaar vinden ze dergelijke stoere taal uit een spelletje nablaten bijzonder dapper van zichzelf.

Imo is het niet meer dan een triest en treurig pre-puberaal gedrag.

Toch mag er wmb een waarschuwing of zelfs een ban die richting op, dergelijke stumpertjes mogen hun geestelijke vermogens (danwel gebrek aan) eerst wat laten rijpen voordat ze weer welkom zijn.
Kijk ook aub even verder dan alleen dit voorbeeld. Veroordeel ook niet meteen alle anti-Amerikaanse meningen als moderator. Dat is zo lauw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Ik oordeel niet op basis van anti-Amerikaanse meningen, maar op basis van 'technische' specificaties om zoveel mogelijk mensen dood te maken, dat vind ik ronduit verwerpelijk. Mocht het zo zijn dat ik dat de user vanwege zijn leeftijd niet kwalijk mag nemen dan noem ik het pre-puberaal gedrag, waar imho serieus corrigerend opgevoed moet worden.
Alle politie-achtigen, politiekers en militairen worden direct-dood geschoten.
---
alle marine eenheden worden gekeldert door tientallen kilo's C4 aan kiel van zo'n schip te plaatsen
Wat bedoel je precies met verder kijken?
De reacties van algabra in het algemeen? (karma 10 in 1153 reacties geeft imo wel iets weg).

Maar je hebt wel gelijk dat mijn mening net zo persoonlijk is als de jouwe, en geen van beide zijn heilig.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm ik benhet met je eens wat betreft deze persoon. Maar goed, wat ik bedoelde is dater best nog wel genuanceerde anti- en pro Amerika reacties staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jouw reactie zo lees heb jij meer problemen met iemand zijn anti-Amerikaanse kijk op de hele zaak. En om die reden automatisch naar beneden moddereren is een aanval op de vrijheid van meningsuiting, vind ik. Er zijn nou eenmaal mensen die niet van Amerika gediend zijn en daar argumenten voor hebben. Live with it. En zo ook wat betreft beargumenteerde anti-MS uitlatingen waar jij ook nogal over te keer gaat op dit forum.
Dat zie je dan helemaal verkeerd. Ik heb er geen enkel probleem mee als iemand in normale bewoordingen uitlegd waarom hij het met meneer Bush niet eens is, of waarom hij een gedraging van microsoft niet zo fijn vindt. Waar ik wel moeite mee heb zijn die domme scheldpartijen aan het adres van wat dan ook, voor de vijfhonderdduizendste keer het woor windhoos zien is nou eenmaal stomvervelend en voegt niets toe, een opmerking over een cracksnuivende president der VS is gewoon dom en voegt niets toe, het laat vooral het erg lage niveau van de poster zien. En zoals wildhagen al opmerkt, ook die domme reacties aan het adres van iraakse vluchtelingen vallen hieronder, alleen zie je het anti-Amerika gescheld en het anti-MS-gezeik wat vaker hier de revue passeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op 15 september 2002 @ 17:34:
[...]

Alle haatreplies, of het nu tegen Amerika, Irak of weet ik veel wie is, mogen van mij zelfs rustig naar -1.
Dat is natuurlijk je reinste cencuur. Het gaat om een mening. Als die mening onderbouwd wordt is het zeker geen -1.

Als de mening niet gedeeld wordt of niet begrepen wordt moet dat niet uitmaken.

Hier op tweakers.net wordt door dat soort opvattingen bar slecht gemodereerd. Jij als fanatieke modder zou dat nu toch wel moeten weten imho nofi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Ik zou graag deze reactie nog op de 'down-plz-lijst' zien :)

Hij stond net nog op 1, ik hebbum al een trap gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is natuurlijk je reinste cencuur. Het gaat om een mening. Als die mening onderbouwd wordt is het zeker geen -1.
Het gaat niet om censuur als wel om fatsoen. Een zinsnede als "alle buitenlanders moeten oprotten naar hun eigen land" blijft een keiharde troll, al komt er een heel onderbouwd verhaal achteraan waarom de schrijver dat denkt. Nu het over amerikanen gaat zou dat in één keer moeten veranderen? Dat zou meten met twee maten zijn. Een aantal reacties is nou eenmaal dermate lomp, niet onderbouwd, gewoon schelden, dat het gewoon trollen zijn, en dat heeft geen draad met censuur te maken.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2002 21:51 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

die reactie heb ik ook even geplet.
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=600602

Doubleduh bewijst met zijn naam zijn geestelijke vermogens.
Geboortedatum 1983, hmm Botoo, kun je dus niet meer van zeggen dat het een 'puberige clan-gamertje' is. Wat deze persoon uitstraalt is gewoon ongezond en hoort niet thuis op t.net

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 21:04:
Als die mening zich vertaalt naar opruiende taal waarbij er zelfs mensen dood bedacht worden, dan heb je het imo niet over cencuur maar maar over gezond verstand, en moeten dergelijke post niet alleen naar beneden gemod worden, maar volledig van de FP gewist worden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1