Mijn kleinste broertje kwam gister thuis met Command & Conquer; Red Alert 2. Hij zit nu in groep 6 en mijn moeder vroeg of hij wel oud genoeg was voor zo'n spel. Dit liet mij terug denken aan mijn jaren in groep 6 toen ik met mijn beste vriend, die destijds als een van de enige in mijn klas een pc had, naar zijn huis ging om de hele dag/avond Command & Conquer te spelen. Toen ik eindelijk een pc kreeg heb ik daar zelf nog veel vuldig Red Alert op gespeeld en toen was het over en deed ik eigenlijk niks meer aan Command & Conquer (de strategie versie dan, Renegade heb ik wel gespeeld). Dus ik start het vandaag effe op om te kijken hoe het is, stelt het mij zeer teleur. Het had gewoon niet de fantastische magie van het eerste deel.
Wat vinden jullie daar nou van. Verlangen jullie nog steeds naar de oude C&C's of gooien jullie liever Red Alert 2 in de cd speler ??
Poll: Beste Command
• Command & Conquer
• Red Alert
• Tiberian Sun
• Red Alert 2
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Renegade heb ik er express niet bij gezet aangezien dat een heel ander soort spel is
Wat vinden jullie daar nou van. Verlangen jullie nog steeds naar de oude C&C's of gooien jullie liever Red Alert 2 in de cd speler ??
Poll: Beste Command
• Command & Conquer
• Red Alert
• Tiberian Sun
• Red Alert 2
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Renegade heb ik er express niet bij gezet aangezien dat een heel ander soort spel is