.
Op sommige servers krijg je je won-id te zien als je joint 
Maar hoe je het zonder te joinen kan zien zou ik niet weten...
Maar hoe je het zonder te joinen kan zien zou ik niet weten...
The devil is in the details.
ff geGoogle'ed...
Obtaining a persons wonid is a very simple process, simply pull down the console (this is done by pressing the console key which by default is the ` key top left of you keyboard).
Once the console is down type "Status" into it and press enter. You do not need the speech marks.
http://uk2.apokalipse.org.uk/wonid.htm
Is het jou server..?
Het kan namelijk zijn dat ze de WonID check uitgezet hebben.., dit gebeurt vaak op Lan's zodat mensen met een "niet legale" versie van CS toch mee kunnen spelen...
Obtaining a persons wonid is a very simple process, simply pull down the console (this is done by pressing the console key which by default is the ` key top left of you keyboard).
Once the console is down type "Status" into it and press enter. You do not need the speech marks.
http://uk2.apokalipse.org.uk/wonid.htm
Is het jou server..?
Het kan namelijk zijn dat ze de WonID check uitgezet hebben.., dit gebeurt vaak op Lan's zodat mensen met een "niet legale" versie van CS toch mee kunnen spelen...
[ Voor 0% gewijzigd door digital8 op 15-09-2002 15:56 . Reden: typo's removed ]
AJA owkeej de server staat idd op een een lan en de uniqueid's (dat zullen de wonid's zijn.) zijn allemaal het zelfde. Ik heb het wonid nodig voor admin-mod.MM- schreef op 15 september 2002 @ 15:54:
Op lan zijn de wonids anders, want je ben niet geauth via Won.net.
MAar is het niet mogelijk om een won-id toe te wijzen of er voor te zorgen dat hij automatisch een uniek id toekend?
.
"Status"in console typen. Dan komen van alle spelers IP + WonID + Player nummer enz op het scherm.
Apocrypha schreef op 15 september 2002 @ 16:00:
"Status"in console typen. Dan komen van alle spelers IP + WonID + Player nummer enz op het scherm.
Jonge waar slaat dat nou weer op, ik zeg het antwoord en jij quote het een beetje
WonID kan je niet gewoon zomaar 'uitzetten', elke online speler moet zich verifyen (spellingdigital8 schreef op 15 September 2002 @ 15:52:
Is het jou server..?
Jij mag eerst lezenApocrypha schreef op 15 september 2002 @ 18:15:
[...]
Jonge waar slaat dat nou weer op, ik zeg het antwoord en jij quote het een beetje. 2x het zelfde antwoordgeven heeft geen zin... Techposts nodig ofzo?
Verwijderd
Ff proberen. Want admin_mod is idd aanwezig, daar heb ik het ook voor nodigVerwijderd schreef op 15 september 2002 @ 18:01:
admin_userlist kan ook (indien admin mod aanwezig is)
op lans heb je geen won-id's. <-punt
als je het nodig heb voor adminmod, gebruik dan gewoon de namen
als je het nodig heb voor adminmod, gebruik dan gewoon de namen
Pagina: 1