Ik heb laatst weer is mijn pci 128 sb in mijn kast gegooit en nou heb ik dus het probleem dat het geluid kraakt. Maar die soundkaart zat er een maand geleden ook in en toen deed die het wel. Met precies dezelfde hardware in de pc kast. Ook andere geluidskaarten doen dat gekraak in mijn pc maar niet in die 2 andere baks die ik heb staan dus aan de geluidskaarten ligt het niet. Ik heb alle beste drivers al geprobeert. De IRQ nummers gechecked (kijken of een andere kaart het nummjer al in gebruik heeft ofzo). Windos update al gedaan alle pci sloten geprobeert, helpesk gebeld, goede vriend van mij gevraagt werkt ook bij pc bedrijf. Ik weet zlef ook nog wat dus het is echt super vaag. Oja in spellen doet die het niet en dat zijn .wav bestanden die spellen die ik dan speel maar in windows is het nog wel kut geluid. Ik heb hd controle gedaan is helemeel perfect, geheugen is perfect. Ja alles is ook nieuw dus vandaar. En het ligt ook niet aan WinXP want op andere besturings systemen in mijn pc doet die het ook maar omdat die het dus in spellen wel doet, o.a Moh:AA betekend het al dat het geen hardware probleem is!! Daarom de vraag weet iemand hoe ik dit ooit kan oplossen, niemand zal het wel weten maar goed????
Kun je je tekst ietwat scheiden op sommige punten, het komt af en toe over als 1 niet leesbare brei....