Welk toetsenbord en muis?

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Otacon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 15:33
Ik wil gewoon een goed en aardig luxe toetsenbord en muis (met draden).
Ik zat zelf te denken aan de M$ Internet Pro Keyboard en aan de Logotech iFeel MouseMan.
Hebben jullie ervaring met deze 2 producten of hebben jullie een ander advies voor me?

Verwijderd

Heb vanmorgen Logitech MouseMan Optical gekocht en is erg fijn!!! Van de week had ik al Logitech Internet Keyboard (Simpele versie) gekocht. Ze bevallen allebei erg goed. Had eerst Cordless desktop maar dat beviel niet zo goed vanwege een te smalle muis. Maar ik zou in ieder geval gaan voor die Mouseman Optical!!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 22:22
ik heb nu de 'logitech mouseman wheel optical' en die werkt LEKKEL !!
:)

Toetsenbord heb ik nu de 'microsoft natural elite' en die werkt wel fijn.
T is allen zo'n ergonomisch ding dus als je gewoon een normaal typeplankje wil hebben zou ik hem niet aanraden.
Als je lekker wilt typen, zonder last te hebben van dat zo genaamde rsi waar ik nog NOOIT (ff afkloppen) last van heb gehad, dan is het een lekker plankje.

Voor de muis heb ik maar 1 tip: Logitech...microsoft is te duur en lelijker (imho)

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 12:45
Hey Otacon als je zo'n iFeel MouseMan gaat halen, post hier dan nog ff wat je ervan vind, wil er ook wel 1 als ik geld heb :P

Maar vraag me nog steeds af of die iFeel echt zo super is of dat het niet veel uitmaakt met de gewone optical (die ook nog eens een betere kleur heeft, vind ik)

Maar zo'n vibra ding lijkt me toch ook wel weer cool...

Dus post je mening nog ff aub als je er 1 haalt

• Otacon
TheMaarschalk -> Ja, die bedoelde ik ook, want ik wil ook optical, alleen wil ik dan de iFeel versie(die heeft een ander kleurtje)

drZymo -> Ik wil een "gewoon/recht" planky, maar met lekker veel van die extra knoppies (en 2 extra USB poorten!).

-MAD- -> Ik ga m waarschijnlijk op de HCC Dagen kopen, dus... dan hoor je t wel

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 09:43

MnM

er is voor mij maar 1 keyboard en dat is een Cherry G83 die werkt altijd en gaat heel lang mee , fijne toetsaanslag en de letters vervagen niet. voor een muis zou ik naar de logitech mouseman serie kijken en dan een zoeken die je het beste bevalt, vaak kun je in de winkel de muis ff uitproberen

CU M&M

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

otacon, die ms natural pro is geen recht plankie, maar heb wel errug veel shortcut knoppen en tikt gewoon heel lekker

ik zou toch voor een ergo gaan, zoveel anders staan de toetsen niet

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Kopo de microsoft intelli explorer, dat is pas een geile muis :). Optisch en ligt lekker in de hand.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Otacon
ok, bedankt iedereen voor de info, voor de muis zijn we het bijna allemaal wel eens dat t de logitech MouseMan moet worden, en toetsenborden zijn we het niet helemaal over eens dus... ga ik toch voor de internet pro van M$.
Pagina: 1