Het grote Battlefield 1942 topic (Deel IV)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.873 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 22:31

Lightah

Strikes Again

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 18:05:
server draait weer :)
195.64.91.231 : 14567
wat is dit: Hij zegt invalid cd key terwijl ik 'm origineel heb?

code:
1
2
3
4
*Error          *
*invalid cd key *

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Lightah schreef op 24 september 2002 @ 21:22:
wat is dit: Hij zegt invalid cd key terwijl ik 'm origineel heb?

code:
1
2
3
4
*Error          *
*invallid cd key*
Mailtje sturen naar de maker van bf en een nieuwe cd key aanvragen. Bewijs meesturen dat je het spel gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:13

Tcq

Ik zat op nemesis's server te spelen, verandert de map, krijg ik ineens invalid cdkey :?
ik niet snap

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ha dat ging wel lekker bij Nemesis ;).. ik heb 3 extra plaatjes bij mijn site gezet, ik had er veel meer [gemaakt voor ik even pauzeerde] maar die waren opeens verdwenen ! [zoals de mooie brandende b17 van PoweRoy, en nog wat leuke piccies.. :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus de MP demo gedownload, maar als ik connect naar een server krijg ik altijd een error. disconnected from server (of soms iets anders, maar het komt op het zelfde neer). Ik heb de V1.1 patch eroverheen gedaan, maar dat helpt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 21:49:
Ik heb dus de MP demo gedownload, maar als ik connect naar een server krijg ik altijd een error. disconnected from server (of soms iets anders, maar het komt op het zelfde neer). Ik heb de V1.1 patch eroverheen gedaan, maar dat helpt dus niet.
keb precies ut zelfde :( :( :(
zowel met de demo als met de gecrackte
(ik wil hem eerst online spelen voordat ik hem koop, straks vind ik er geen zak aan :( )

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:23

PoweRoy

funky!

agentorangina schreef op 24 september 2002 @ 21:48:
Ha dat ging wel lekker bij Nemesis ;).. ik heb 3 extra plaatjes bij mijn site gezet, ik had er veel meer [gemaakt voor ik even pauzeerde] maar die waren opeens verdwenen ! [zoals de mooie brandende b17 van PoweRoy, en nog wat leuke piccies.. :) ]
*kuch* was friendly kill door you :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
euh.. ja.. maar het zag er wel mooi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

die laatste ben ik toch :? vind het niet echt een b17 eruit zien

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

waar worden die pics opgeslagen :? ze worden toch door het spel opgeslagen of nie :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
nee die laatste is mijn bf109.. toen ik door een van de aa guns werd neergehaald.. ze worden opgeslagen in de battlefield 1942/screenshots map.. en je kan ze maken met print screen. dit kan niet snel achter elkaar gedaan worden [helaas]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

waar ben ik dan ;(

die een loop to far voor PoweRoy :+ is ook zo'n japans ding....jumpte te laag :+ dus parachute ging niet open en knalde het vliegtuig vlak lang je tegen het huis })
)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
idd.. ik vluchtte toen net weg voor nemesis die de lucht aan het terroriseren was :) dus ik sta om het hoekje en WHAM vlieg jij vlak voor m'n neus tegen dat huisje aan. Als je erg laag vliegt gaat idd. je parachute niet open. Wat me wel opvalt is dat die vliegtuigen halve helikopters zijn, let maar eens op als je gaat landen en je een beetje te hoog zit terwijl je al bijna geen vaart meer hebt. Dat ding daalt dan gewoon langzaam verticaal naar beneden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Laatst online: 05-03-2024
Wel *** dat die cd er steeds in moet als je wil gaan spelen , zal wel met beveiliging te maken hebben want veel load ie niet van die cd! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:05
Voor de mensen met een Kyro II -> Er is hoop, want er zijn mensen die het goed werkend hebben gekregen :)
I can play bf1942 fine on my kyroII. However it took me AGES to get it to run. And yes, no blue people either.

Im not going to explain it to registry newbies, Ill let other people do that. Ill just tell you what you have to do:

1) Make sure your running the release version of DirectX 8.1 (most people do, only games programmers like myself might not be)

2) When you run the game, make sure you have Environment mapping TURNED ON, BEFORE you join a game. This is actually cube map stuff, which kyro cant do, but if its disabled the game will crash out in 5-20 seconds for no reason (well, there was a reason, something to do with vetex shaders and texture layers)

3) This is the magic bit:

Make a game profile for bf1942demo.exe, and tick "no renders till flip"

now, fire up the registry, find said entry for bf1942demo.exe, and add the following string key:

DXTExposeCaps

set the value of this to 1.
Voor meer info:
Hier en hier

Note: kheb het zelf nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
FireFoz schreef op 24 september 2002 @ 21:52:
[...]

keb precies ut zelfde :( :( :(
zowel met de demo als met de gecrackte
(ik wil hem eerst online spelen voordat ik hem koop, straks vind ik er geen zak aan :( )
weet niemand het :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

ik heb een a3d kaartje en heb de nieuwste drivers geinstalled enz werkt met cs prima alleen ondervind ik met bf nog wat problemen.. als ik hw accel aan doe dan hoor ik vrij wel niks (ja heel zachtjes soms wat) en als ik et uit doe is et geluid wel gewoon goed. maar ik wou eignelijks wel liever met accel aan willen spelen. wat kan mijn probleem zijn? tis een skraal cmedia dingetje :P werkt overigens wel goed

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daspeed
Ik heb die kyro-fix nu toegepast en het werkt :) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
DrClearbottom schreef op 24 september 2002 @ 22:36:
Ik heb die kyro-fix nu toegepast en het werkt :) :*)
zou die ook werken voor mn ati radeon 9700 pro :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

7th schreef op 24 september 2002 @ 21:15:
[...]

Niemand leest mijn post goed.
ik zei online play daarom ook connectie spec.
en ja met geluids accel ook getest.

Start eens zelf een local server, en probeer dan gewoon alle geluidsinstellingen uit. En dan kan je altijd nog een Creative kaart halen als het niet wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Iemand anders nog last van ZEER lage frame rate op een normale systeem?
zie mijn post : Het grote Battlefield 1942 topic (Deel IV)

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrClearbottom schreef op 24 september 2002 @ 22:12:
Een mooi heel verhaal over de Kyro 2
I n00b game's Maar wat is hier de bedoeling van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knop error 8)7
Maar wil het wel graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de fix ook gedl en het werkt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

voor mensen met nvidia kaarten en problemen ;

probeer je bij direct 3d instellingen even je mb's op tekrikken, je weet wel hoeveel geheugen d3d moet gebruiken enz... ik heb em op 100 staan en et loopt gelijk een stuk soepeler!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Laatst online: 15:18
moederbord opkrikken ??
hoeveel geheugen d3d moet gebruiken ??

je bedoelt agp aperture size ?

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

markclausing schreef op 24 september 2002 @ 23:48:
moederbord opkrikken ??
hoeveel geheugen d3d moet gebruiken ??

je bedoelt agp aperture size ?
nee lees ff goed.. :P de mb's dus megabytes ram die d3d kan gebruike ndat kan je instellen bij nvidia.. naja zullen vast wel mensen zijn die weten wat ik bedoel

Verwijderd

Use up to 100 mb of system memory for textures in PCI mode
staat bij mij bij additional props van nvidia

Hij stond op 31, groot verschil, klinkt eng ;)
edit: is eng, alles hoger dan 31 start ie BF niet :'(

btw Dmg waar speel jij op? ongeveer hetzelfde systeem als mij namelijk ;)

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mensen, sorry dat ik dit nog een keer moet vragen, maar ik heb nog steeds geen duidelijk antwoord gelezen...
op mijn bakkie (p4 1500 392 mb ram gfrorce 2 gts en creative live dinges) draait ie aardig, alleen op sommige momenten lijkt het wel weer of ik quake 3 speel op een p166...
ik snap er echt geen kont van, hoe kannie nou zo slecht draaien!?
geluid staat op 22khz muziek uit, hardware accelerated aan, en resolutie 800X600 met 16bit kleuren, en verder alles laag (wel full view distance, maar texture quality op 10% en die daarboven ook (weenie hoe die heet)

op mijn systeem zou het toch goed moeten draaien!?
geluid doet het wel weer goed, dat deed eerst wel raar, maar nadat ik em op Harw. acc. heb gezet deed dat het goed.

zou iemand een antwoord voor mij willen ophoesten :)
dank :)

Battle.net Spud#2543

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:25

delorean7

Let's take the Aston toni

He JAG ik vind eigenlijk dat jij als geen ander beter op de chat messages moet letten tijdens het spel! Ik probeerde de hele tijd je aandacht te trekken maar je reageerde helemaal niet!

.. misschien was je te hard aan het sterven ...

;)

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:14

-ET-

Phone Home

TepelStreeltje schreef op 25 september 2002 @ 03:20:
mensen, sorry dat ik dit nog een keer moet vragen, maar ik heb nog steeds geen duidelijk antwoord gelezen...
op mijn bakkie (p4 1500 392 mb ram gfrorce 2 gts en creative live dinges) draait ie aardig, alleen op sommige momenten lijkt het wel weer of ik quake 3 speel op een p166...
geluid staat op 22khz muziek uit, hardware accelerated aan, en resolutie 800X600 met 16bit kleuren, en verder alles laag (wel full view distance, maar texture quality op 10% en die daarboven ook (weenie hoe die heet)

geluid doet het wel weer goed, dat deed eerst wel raar, maar nadat ik em op Harw. acc. heb gezet deed dat het goed.

Welke Detonator's draai je?? 40.41?? die zijn namelijk voor BF niet echt goed. Ik heb 30.28 geinstalleerd (laatste WHQL) en nu loopt het een stuk beter. 40fps gemiddeld, op 1280*960. Voor specs zie sig.

• Daspeed
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 22:58:
[...]

I n00b game's Maar wat is hier de bedoeling van ?
zie plaatjes:
code:
1
2
http://www30.brinkster.com/tcbsquad/profile.png
http://www30.brinkster.com/tcbsquad/regedit.png

• Arfman
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Ben ik de enige die BF1942 vind sucken ? De gameplay, graphics, AI van de bots (heb ISDN thuis en druk leven, kan dus niet meedoen aan clanwars oid), alles valt me zwaar tegen. Ben ik nu echt de enige ?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

DrClearbottom schreef op 25 september 2002 @ 10:09:
[...]

zie plaatjes:
code:
1
2
http://www30.brinkster.com/tcbsquad/profile.png
http://www30.brinkster.com/tcbsquad/regedit.png
Aha, met die eerste was ik er al uit. In het register zat ik vast, maar zie nu waar jij hem toe voegt.
Ik zat hier te klooien. tnx.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 00:27:
Use up to 100 mb of system memory for textures in PCI mode
staat bij mij bij additional props van nvidia

Hij stond op 31, groot verschil, klinkt eng ;)
edit: is eng, alles hoger dan 31 start ie BF niet :'(

btw Dmg waar speel jij op? ongeveer hetzelfde systeem als mij namelijk ;)
Duron 900 @ 1050 ( 300 mhz fsb ) geheugen @ 150 mhz (320 mb) naja en geforce 2 DDR flink op geclocked... door mijn use 100 megs of system memory for textures bla bla bla looptie een stuk soepeler.. ff zien de v sync kan je op een of andere manier ook nog uit doen in d3d (ja die staat AAN maar ken em niet vinden in power strip ik ken niet scrolle) moet ff zien.. :) moet helpen

• Dark Angel
  • Laatst online: 22:48

Dark Angel

Corvette LS Power

Wow wat is dit een gaaf spel ik heb het dit weekend pas gekocht . en kon het gelijk uit proberen op een Lanparty speel echt heel leuk als je met 20 mensen in een game zit.

Alleen het vliegen is nog een beetje moeilijk voor de rest echt helemaal te gek .

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
ik heb ook een raar probleem dik veel fps maar hij loopt echt niet mooi ik heb minimaal 25 fps op 1024 alles max maar de fps gaat van hoog naar laag....

Verwijderd

Het resultaat. Kyro DrClearbottom Jodi rulez. _/-\o_ DrClearbottom, jij ook hoor. :*)

Verwijderd

Arfman schreef op 25 september 2002 @ 10:48:
Ben ik de enige die BF1942 vind sucken ? De gameplay, graphics, AI van de bots (heb ISDN thuis en druk leven, kan dus niet meedoen aan clanwars oid), alles valt me zwaar tegen. Ben ik nu echt de enige ?
Jouw systeem moet het aan kunnen maar voor de rest zit het je blijkbaar erg tegen :D :+

Verwijderd

Hmmmmm moet ff reageren =D Tof spel is het wel maar het geluid hadden ze meer tijd in mogen steken. misschien omdat ik (nog) een klote geluidskaart heb maar sommige spellen heb ik toch nog mooi geluid bij andere spellen. Schiet je tommy gun of zo eens 1 kogel af, dan klinkt het afgezaagt (letterlijk) en sommige guns hebben niet het echte mooie geluid wat er bij hoort (Day of Defeat heeft mooie geluiden daarvoor vinnik) dat vind ik wat minde maar daar in tegen zijn sommige explosies toch wel zwaar mooi. over algemeen een tof spel alleen had van mij wat meer tijd gemogen in het sound deel. ik ben nogal sound liefhebber ;) :P

Verwijderd

Dark Angel schreef op 25 september 2002 @ 10:58:
Wow wat is dit een gaaf spel ik heb het dit weekend pas gekocht . en kon het gelijk uit proberen op een Lanparty speel echt heel leuk als je met 20 mensen in een game zit.

Alleen het vliegen is nog een beetje moeilijk voor de rest echt helemaal te gek .
Moet je je muis sensitivity op maximaal zetten. Kan je van die goeie kamikazes maken :)

IK heb nu weer zo'n vaag probleem. Ik ken geen screenshots maken :| Het is me gister wel 2 x gelukt maar hij odet het 9 v/d 10 x niet. En die screenshots die ik zijn gelukt zijn echt uberlelijk zeg! Ik had gister 2x een gold medal en een silverstar en nu kon ik geen screenies maken :(

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Het geluid klinkt anders prima bij mij hoor :)

Zelfs op low detail.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 11:58:
[...]

Moet je je muis sensitivity op maximaal zetten. Kan je van die goeie kamikazes maken :)

IK heb nu weer zo'n vaag probleem. Ik ken geen screenshots maken :| Het is me gister wel 2 x gelukt maar hij odet het 9 v/d 10 x niet. En die screenshots die ik zijn gelukt zijn echt uberlelijk zeg! Ik had gister 2x een gold medal en een silverstar en nu kon ik geen screenies maken :(
waar mee maak jij dan screenshots?? gewoon printscreen doen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 11:58:
[...]

IK heb nu weer zo'n vaag probleem. Ik ken geen screenshots maken :|
Ik had enkel een vlak links boven, vaag. 'Alt+Prt Scr' hielp bij mij.

Verwijderd

DAMAGE schreef op 25 september 2002 @ 10:53:
[...]

Duron 900 @ 1050 ( 300 mhz fsb ) geheugen @ 150 mhz (320 mb) naja en geforce 2 DDR flink op geclocked... door mijn use 100 megs of system memory for textures bla bla bla looptie een stuk soepeler.. ff zien de v sync kan je op een of andere manier ook nog uit doen in d3d (ja die staat AAN maar ken em niet vinden in power strip ik ken niet scrolle) moet ff zien.. :) moet helpen
Ik speel op een AMD Athlon 1200 256MB DDR Geforce2 GTS (32mb)
Maar dat 100mb wil mooi niet, vsync wel uit, altijd O-)
Ik speel nu met een lage playerload (tot 15 ofzo) lekker op 800x600x16 low detail en med detail ook nog wel goed.

• agentorangina
ja maar met alt+print screen moet je de hele tijd terug naar paint/ander tekeprog om het te plakken.. want anders overschrijft ie de oude..

Verwijderd

ik heb nou ook zo'n raar probleem. Ik probeer de versie 1.1 patch te installen (15mb) maar iedere keer als ik de patch draai krijg ik de volgende melding: "Geen Battlefield 1942 installatie gevonden op deze computer. " Zelfs als ik de patchfile in de directory zelf zet doet ie het niet!

Iemand dit probleem ook gehad en hoe opgelost?

Verwijderd

Tja , ik probeer het wel ff onder een andere knp te binden ofzo. Misschien dat dat helpt.

En misschien is de kwaliteit dan niet zo bagger.

Verwijderd

Woei ik ben vanmorgen ff naar Dixons gegaan en gelukkig lagen er nog 3exemplaren, dus ik heb em nu eindelijjk binnen (beetje laat ja, maar'k had nog ggeen geld :))

vanmiddag es ff online spelen :7

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
het staat vast wel ergens in deze post maar ik heb geen tijd om 1000 berichten te gaan doorlezen, kan ik bf1942 spelen als ik em van internet download of heb ik een unieke cd key nodig?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

evilpin0 schreef op 25 september 2002 @ 13:51:
het staat vast wel ergens in deze post maar ik heb geen tijd om 1000 berichten te gaan doorlezen, kan ik bf1942 spelen als ik em van internet download of heb ik een unieke cd key nodig?
Dit super spel moet je gewoon kopen.. absoluut de moeite waard

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

evilpin0 schreef op 25 september 2002 @ 13:51:
Hmm je moet unieke key hebben... en als dat niet zo was, had je nog het spel wel kunnen kopen want het is het geld dik waard..

• -ET-

-ET-

Phone Home

AGree !!!!!!!

Demo is er om te testen. Vind je het gaaf koop je de game

Verwijderd

-ET- schreef op 25 september 2002 @ 14:05:
AGree !!!!!!!

Demo is er om te testen. Vind je het gaaf koop je de game
ja, moet ie wel werken online :(
en ook met mijn front speaker
ik was vanplan het spel te kopen, maarjah, dan maar niet.

• -ET-

-ET-

Phone Home

hoezo werkt hij niet online?

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

-ET- schreef op 25 september 2002 @ 08:38:
[...]

Welke Detonator's draai je?? 40.41?? die zijn namelijk voor BF niet echt goed. Ik heb 30.28 geinstalleerd (laatste WHQL) en nu loopt het een stuk beter. 40fps gemiddeld, op 1280*960. Voor specs zie sig.
hmmz, dat bedenk ik me net, ik heb nog helemaal get detonator der op staan! xp heeft al stuurprogsels derop gegooit na mijn format, en ik heb er nooit meer aan gedacht...

ff kijken wattie doet (echt stom van mij trouwens :( }:O }:O }:O )

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

-ET- schreef op 25 september 2002 @ 08:38:
[...]

Ik heb hier 40.41 installed, en BF loopt perfect! 1280x1024x32

Geluid is ook prima, alleen hardware aangezet.

Verwijderd

-ET- schreef op 25 september 2002 @ 14:42:
hoezo werkt hij niet online?
ik kan niet connecten.

• agentorangina
Heb je internet ?? :).. ik had eerst problemen met m'n firewall maar da's nu helemaal goed.. Ik ken ook iemand die de No-Cd patch had geinstalleerd, en toen kon je ook niet meer connecten enzo. Kun je wel de serverlijst volledig refreshen ??

• Haay
  • Laatst online: 14:49
Dit is trouwens wel vreemd. Met de MP demo als ik een game hoste kon een vriend van mij vanaf Internet connecten naar mijn game. Mijn PC zit achter een NAT-Router waarin ik de juiste port-mappings gemaakt heb.

Nu we allebei het spel in de winkel gekocht hebben probeerden we het weer, en dit keer kon hij NIET connecten naar mijn game! Verder niks veranderd aan de router en poort die gemapt is.

Iemand een idee wat ik hier mis waarom het met de full retail game niet lukt wat met de MP demo wel kon?

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
JEUH !!!!!!!!!!

Eindelijk heb ik het een beetje redelijk aan het draaien

640x480@16-bit alles laag en geluid op normaal :r :r

Ik schiet nu zelfs raak |:(

:(

het is overigens vreemd aangezien ik de MP Demo gewoon op 1024x768@32bit alles high kon spelen met 32 man --> vloeiend !!

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Haay
  • Laatst online: 14:49
KaMiKaZe schreef op 25 september 2002 @ 15:46:
JEUH !!!!!!!!!!

Eindelijk heb ik het een beetje redelijk aan het draaien

640x480@16-bit alles laag en geluid op normaal :r :r

Ik schiet nu zelfs raak |:(

:(
You gotta be f*cking kidding me! Met jouw systeem? Dan is er iets serieus fout daar! Zelfs op de PC van mijn vrouw (Athlon 700 Classic met 256 MB PC100 geheugen en Radeon 64 DDR) draait het nog best redelijk op 800x600@16-bit met alles laag.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Haay schreef op 25 september 2002 @ 15:52:
[...]

You gotta be f*cking kidding me! Met jouw systeem? Dan is er iets serieus fout daar! Zelfs op de PC van mijn vrouw (Athlon 700 Classic met 256 MB PC100 geheugen en Radeon 64 DDR) draait het nog best redelijk op 800x600@16-bit met alles laag.
Ik heb het over multiplayer met meer als 24man, alles scholt en het is gewoon niet te spelen. terwijl ik wel een uitstekende ping heb. Maar single player loopt ook al onzettend bagger als er veel gebeurd op het scherm.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• agentorangina
Ja dat heb ik ook.. maar dat had ik ook in de demo, de ene keer deed hij het wel, de andere keer niet.. geef ik mijn ip, maar kan ie hem gewoon niet zien en op naam filteren werkte ook niet.. en 't is niet de firewall die voor het probleem zorgt.

Verwijderd

agentorangina schreef op 25 september 2002 @ 15:34:
Heb je internet ?? :).. ik had eerst problemen met m'n firewall maar da's nu helemaal goed.. Ik ken ook iemand die de No-Cd patch had geinstalleerd, en toen kon je ook niet meer connecten enzo. Kun je wel de serverlijst volledig refreshen ??
Ja ik had dus eerst de FLT versie en de no cd patch, maar met de demo kan ik ook niet connecten.. Wel server list krijgen.
Wat was er fout met jou firewall dan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 14:58:
[...]

Ik heb hier 40.41 installed, en BF loopt perfect! 1280x1024x32

Geluid is ook prima, alleen hardware aangezet.
Hoeveel fps haal je op deze resolutie dan? Ik kan het spel ook op 1280x1024x32 zetten, heb ik tussen de 60 en 80 fps...draai nu lekker op 1024x768x32, verschil qua uiterlijk vind ik gering, meer fps natuurlijk wel.

• agentorangina
oh mijn firewall is weer helemaal in orde.. :)..

Ik ken nog wel mensen die een zeer kleine serverlijst krijgen [alleen EA servers.] geen idee waar het aan ligt, en ik heb bij hem ook niet kunnen kijken of ie andere problemen heeft.. Ik heb hem maar aangeraden All Seeing Eye of Gamespy te installeren.. het is nu afwachten of ie meer servers in zijn lijst krijgt..

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

TepelStreeltje schreef op 25 september 2002 @ 03:20:

Argh niet weer iemand. Gooi ff je standaard Microsoft drivers in Windows XP eraf en installeer de Creative drivers vanaf www.creative.com

EN MODJES: MAG DIT IN DE FAQ?
Problemen met SB Live!/Audigy i.c.m. Windows XP (lage framerate enzo) liggen bijna altijd aan het gebruik van de standaard Microsoft drivers voor de Live!/Audigy serie. Download gewoon de juiste drivers op www.creative.com en hij loopt als een tiet. Ook met 44KHz en Hardware acceleration en high detail.

edit:

Audigy ook ff erbij gezet

Verwijderd

Doe dit dan maar ook in de faq:

Problemen met het ip invoeren?
Ram een paar keer op delete, als het goed is kun je een heel ip invoeren

(ik had er eerst ook last van, kon ik maar 5 cijfer invoeren. Toen had ik van iemand gehoord dat je een paar keer op delete moet drukken :) ... en toen werkte het dus)

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

weet iemand hoe ik bij multiplayer bots kan toevoegem? het is namelijk niet echt gezellig met zun 2.

Verwijderd

Hmm ik speel nu met 40/60fps met 800x600 (32bit) Medium, geluid op 22khz, medium en geen hw accelleratie

op een AMD XP 1800+, GF4 MX440, 256MB ddr, en maxtor 40gig 7200rpm
es ff 1024x768 testen

ik baal er nog wel van dat sniperen best wel lastig is...

Verwijderd

co-op kiezen als speelmode Spydoggie.

• Jag
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

delorean7 schreef op 25 september 2002 @ 04:36:
He JAG ik vind eigenlijk dat jij als geen ander beter op de chat messages moet letten tijdens het spel! Ik probeerde de hele tijd je aandacht te trekken maar je reageerde helemaal niet!

.. misschien was je te hard aan het sterven ...

;)

Over wanneer heb je het? Als het gisteravond was: toen zat ik meer voetbal te kijken dan te spelen, ik was namelijk alleen maar even aan het spelen om te kijken hoe warm mijn case en cpu zou worden nu mijn case fans op 7 volt lopen :). En "Jag" schrijf je niet in HOOFDLETTERS :P.

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 21:46
gaat Nemesise ze server nog an?

Verwijderd

Nog ff een vraagje, als je de fps wilt zien, zijn het dan de eerste getallen (die heel snel verwisselen), de tweede (lijkt mij het beste die is redelijk stabiel), of het derde die tussenhaakjes staat (alleen is in procenten dus lijkt me sterk)
Ik moet het gewoon ff zeker weten :)

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:35

Pubbert

random gestoord

Tip voor als het traag gaat met veel man in beeld (voor sommige mensen met 256mb of minder:

Zet je Aperture size terug: naar 128 of lager, het stond op 256mb bij mij... en in BF ging het erg shokky met veel man in beeld, terwijl ik goede specs heb... maar nu met AS op 128mb gaat het stukken beter!

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Ik heb bf '42 net geïnstalleerd, maar die geeft als ik connect naar een server paar seconde later aan disconnected from server |:( hoe kan dat ?

• DeadKnight

Verwijderd

Ja die patch heb ik al geinstalleerd, maar ik heb wel een ali illegali versie, maakt dat veel uit ?

Verwijderd

Dond3r schreef op 25 september 2002 @ 18:33:
Tip voor als het traag gaat met veel man in beeld (voor sommige mensen met 256mb of minder:

Zet je Aperture size terug: naar 128 of lager, het stond op 256mb bij mij... en in BF ging het erg shokky met veel man in beeld, terwijl ik goede specs heb... maar nu met AS op 128mb gaat het stukken beter!
ermmm waar in te stellen??

Verwijderd

is er ook iets tegen die redelijk lange laadtijden te doen?? of moet ik er gewoon nog 256mb geheugen bij kopen??? (specs staat wel in vorige post)

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 18:56:
[...]
ermmm waar in te stellen??
AGP Aperture size is in te stellen in de BIOS.
is er ook iets tegen die redelijk lange laadtijden te doen?? of moet ik er gewoon nog 256mb geheugen bij kopen??? (specs staat wel in vorige post)
De laadtijden zijn inderdaad erg afhankelijk van je hoeveelheid geheugen. 256MB erbij is zeker niet slecht voor BF

offtopic:
Heb je haast om in de HK te komen ofzo? :P Je kan namelijk ook editen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 18:53:
Ja die patch heb ik al geinstalleerd, maar ik heb wel een ali illegali versie, maakt dat veel uit ?
Dat maakt heel veel uit. Alleen de legale versie kan je online spelen :)

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 18:53:
|:(

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 19:22:
[...]

klein verschil niet waar... je kan niet alles hebben :)

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 22:31

Lightah

Strikes Again

[...]

Gek dat iemand die ik ken gewoon online kan spelen met een illegale versie?

The Unpredictable Striker!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 23:34

Bloodclot

Jawier!

je kan met de illigale versie op cracked servers spelen

Verwijderd

[...]

Je kunt met de illegale ook wel online spelen maar dan alleen in cracked servers.

edit, Bloodclot was me net ff voor

Verwijderd

Hoe weet ik welke servers cracked zijn 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 19:39:
Testen :/

Verwijderd

Staat in de naam v/d server.

Ik snap eigenlijk niet dat je zulk soort vragen hier gaat stellen. Ga je het illegaal spelen, weet je nog niet hoe je het voor elkaar kunt krijgen |:(

Verwijderd

ik wou net zeggen.. modjes... doe eens wat... altijd zitten jullie te zeuren ( :) ) dat we niet over illegale troep mogen praten en nou gebeurt dat eens en dan doen jullie niks.. lekker voorbeeld :P

Verwijderd

bad_bean: zeg het eens :+

• DeadKnight
alle cracked servers zijn illigaal en zullen gesloten worden zodra ze gevonden zijn!

Verwijderd

Hmm.. beetje irritant.. ik wil gewoon overal online kunnen spelen, weet iemand of de cd-key gewoon op de cd cover staat van het spel, zodat ik m ff kan overschrijven terplekke in die winkel daar |:( dichtsbijzijnde speelgoed winkel is 10 km verderop daarom eerst ff vragen :/

Verwijderd

man koop m gewoon hij is echt wel waard hoor :Y)
cd key staat btw op het boekkie en die hebbe ze meestal achter de toonbank.. :+

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 20:47:
Hmm.. beetje irritant.. ik wil gewoon overal online kunnen spelen, weet iemand of de cd-key gewoon op de cd cover staat van het spel, zodat ik m ff kan overschrijven terplekke in die winkel daar |:( dichtsbijzijnde speelgoed winkel is 10 km verderop daarom eerst ff vragen :/
Heb je een plank voor je kop ofzow?

• FireFoz
FireFoz schreef op 24 september 2002 @ 22:41:
[...]

zou die ook werken voor mn ati radeon 9700 pro :/
okay, we moesten dus de poorten mappen en access van buiten af op die poort open zetten |:( (eerste spel waarbij dit moet)

• FireFoz
ik heb een radeon 9700 pro, (BBA :D) maruh, het beeld is nog fucked up bij mij :{
ik zie "zwarte vlakken" die steeds ergens anders zijn, en vooral bij het water is dit een probleem. (het zijn de textures denk ik :? ben btje leek op dat gebied)

is het soms een setting ofzo? (ben al lang blij dat het stabiel loopt met mn nieuwe drivers...)

• FireFoz
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 20:47:
btje gierig niet :(

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.