From the analogue BBS to the World Wide Web
Zie je niet vaak, maar wel lekkere GoT kleuren
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Maar dat komt omdat het een oud toetsenbord is.
The devil is in the details.
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Maar ik hoop wel dat je hele goede verf en lak hebt gebruikt, want als je lekker een dagje aan het typen bent krijg je aardige slijtage.
ben een beetje benauwd om gelijk de hele zooi te slopen :S:S:S:S
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Verwijderd
Ehm, gebruik jij nooit Win-E, Win-R, Win-F etc????? Ik vind ze verdomde handig....Xam schreef op 15 september 2002 @ 13:41:
Oud toetseboard heeft als voordeel dat er niet van die irritante windows toetsen op zitte en nog lekker klikt!
Maarrrr heb geen last van dat als ik de ctrl een keer mis mep in een of ander spel dat mun startbalk dwars door mun spel komt.
Verwijderd
Maar had je niet gewoon een hackerstoetsenbord zonder Win-toetsen kunnen nemen, die zijn een beetje moderner... en klikken ook lekker ja!
Ik bedoel zoiets als een beetje chinees achtig, of zoiets als een tag ofzo.
Of juist heel strak (font: system
nikszolekkeralss.exe
Ik vind juist dat dit toetsenbord (een nieuwe) beter typt dan die oudere toetsenbordenXam schreef op 15 september 2002 @ 13:41:
Oud toetseboard heeft als voordeel dat er niet van die irritante windows toetsen op zitte en nog lekker klikt!
The devil is in the details.
Verwijderd
Wel strak gedaan man!
wou dat ik het kon, alleen elke keer als ik aleen al mijn tb´tje wil gaan schoonmaken, gaat er altijd wel iets fout, zo heb ik al 3 tb´tje vernageld
in volgorde: mitsumi (was net zo´n fijne
ow, btw koop/maak een keyboard hoes, voorkomt veel rotzooi onder je toetsen
Verwijderd
P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Meestal kan je toch ook lezen als je hebt leren schijvenBurning_Tyre schreef op 15 september 2002 @ 18:38:
Hoe heb je die letters erop gemaakt? Speciale stickers??
Maar goed, errug mooi gedaan, de kleur paars vind ik ook erg goed passen... Deze onthoud ikXam schreef op 15 september 2002 @ 13:36:
"Custom Fonts" op iedere toets getekend met zo'n mini-permanent marker
Verwijderd
Heb je maybe een grotere pic aangezien ik meer de details wil zien van de toetsen.
Hoe lang ben je er eigenlijk in totaal mee bezig geweest? Welke procedure gebruik je eigenlijk voor het schilderen en lakken? Ik ben na het zien van jouw paintjob zeer aan het twijfelen om het zelfde te doen op dat zwart dan na. Dat wil ik een strak witte kleur.
Ziet er goed uit!
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
iets hogere res foto,. en ja ik ben blij dat die letters er al fatsoenlijk op staan was een mega geprul om ze al een beetje fatsoenlijk erop te tekene. voor mij geen ander font hoor..

Ja dat is een neon wire
Blind typen gaat nu prima overigens
Ik gebruik bovenstaant TB al een tijdje niet meer, de laklaag typed gewoon vervelend.
Maar ik moet zeggen dat de topic starter toch aardig werk geleverd heeft!
maar je moet inderdaad wel blauwe (of paarse) led's plaatsen... dan past het wat beter
Accessibility first
Verwijderd
Had ik op mijn goeie owe XT ook
Wel geinig...
Dat moet ik dus ooit een keer gaan doen. Maar niet nu, lijkt me vrij lastig typen, ik kan het nog niet blind, het begint wel te komen gelukkigGman schreef op 15 september 2002 @ 20:49:
Ik heb gewoon bruut alle toetsen overgespoten:
[afbeelding]
Ja dat is een neon wire
Blind typen gaat nu prima overigens
Ik gebruik bovenstaant TB al een tijdje niet meer, de laklaag typed gewoon vervelend.
Maar ik moet zeggen dat de topic starter toch aardig werk geleverd heeft!
Waar lakt iedereen het eigenljik mee af??
[Schop]
Sorry
[/Schop]
TEKENEN!!!
thanks man. superb.
gottelijke kleuren hoor
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Idd, hoe lang is je neon wire?SmauG schreef op 28 september 2002 @ 21:59:
Gman... echt gruwelijk, maar komen je toetsen niet tegen je wire aan? en hoelang is je wire eigenlijk??? wil t ook bestwel doen
Ik wil die er bij mij ook in knutselen. En waar tap je je stroom vandaan??
Ergens uit je toetsenbord of heb je naast je toetsenbord snoer nog een draad van de adapter.
(mits ie niet wireless is
Verwijderd
Jaren geleden heb ik ook eens een toetsenbord onderhanden genomen met LETRASET plakletters, die je in honderden fonts en maten heb. Toetsen schoongemaakt met alcohol, de letters erop gewreven en afgespoten met een plastic spray van Kontakt Chemie in een paar lagen. Het toetsenbord heeft de DOS tijden grandioos overleefd 4 jaar zonder slijtage. En toen was het alleen maar op de plank timmeren de gehele dag.
heeft zeker wel aardig wat tijd gekost?
Verwijderd
Ik zal ff wel foto's maken
Verwijderd
We wachten nu al 14 dagenVerwijderd schreef op 16 september 2002 @ 16:05:
Ik zal ff wat pic's maken van mijn status! ff gedult...
Nice keybord idd, goed werk