Ik heb een pc met Win98 en Office2000. Opeens krijg ik de error dat er niet genoeg geheugen beschikbaar is......... Dit gebeurd als ik een mailtje wil bekijke of als ik een word document wil opslaan. Wat kan ik doen
Niet schreeuwen is ook een goed begin.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
start word eens op zonder ad-ins e.d.:
start > run > winword /a
En kijk of het probleem zich dan nog voordoet.
start > run > winword /a
En kijk of het probleem zich dan nog voordoet.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Als ik dat doe krijg ik direct met opstarten een melding te zien : Er is onvoldoende geheugen of schijfruimte om de bewerking te voltooien
Office repareren:
Help > analyse herstel (CD bij de hand houden)..
Heb je genoeg schijfruimte op je HD? (dat-ie niet vol zit met swapfile e.d.)
PS: zie hieronder
Help > analyse herstel (CD bij de hand houden)..
Heb je genoeg schijfruimte op je HD? (dat-ie niet vol zit met swapfile e.d.)
PS: zie hieronder
Verwijderd
Welkom op GoT 
Als eerste heb ik even een mededeling voor je. Het gaat om je topictitel, die geeft niet echt duidelijk weer wat voor probleem je hebt. Wij zien hier in WOS graag het OS tussen [] staan. Zie ook Windows Operated Systems - Policy
Als eerste heb ik even een mededeling voor je. Het gaat om je topictitel, die geeft niet echt duidelijk weer wat voor probleem je hebt. Wij zien hier in WOS graag het OS tussen [] staan. Zie ook Windows Operated Systems - Policy
Start win98 eens kaal op, dus zet met msconfig zoveel mogelijk uit en hou je systeembronnen-meter goed in de gaten.
Ik vermoed dat je ergens een memory-leak hebt, dat kan een programma zijn, maar ook een Windows-onderdeel.
In sommige gevallen kan een repair van je Internet Explorer al helpen, omdat daar bestanden van worden gebruikt door OE (mail) en Office als het gaat om riched32.dll bijvoorbeeld....
Ik vermoed dat je ergens een memory-leak hebt, dat kan een programma zijn, maar ook een Windows-onderdeel.
In sommige gevallen kan een repair van je Internet Explorer al helpen, omdat daar bestanden van worden gebruikt door OE (mail) en Office als het gaat om riched32.dll bijvoorbeeld....
Dat is typisch ene trekje van het Yaha virus. Scan je computer maar eens op virussen...Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 13:33:
Als ik systeem monitor start en het volg blfijt ie gewoon steeds 100% usen ook vreemd.......
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
OK zal dr aan denk volgende keer 
Ik ben dr mee weg want die pc valt nix meer mee te beginne.
Ik ga mijn favoritie dos command maar weer usen
Ik ben dr mee weg want die pc valt nix meer mee te beginne.
Ik ga mijn favoritie dos command maar weer usen
Ik heb je topictitel een beetje aangepast, voortaan niet zoveel hoofdletters gebruiken ajb
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1