Toon posts:

[W98] Melding te weinig geheugen *

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pc met Win98 en Office2000. Opeens krijg ik de error dat er niet genoeg geheugen beschikbaar is......... Dit gebeurd als ik een mailtje wil bekijke of als ik een word document wil opslaan. Wat kan ik doen :(

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
PC even herstarten?

Verwijderd

specs?

Verwijderd

Topicstarter
Pc herstarten helpt niet. Specs zijn P2 266Mhz 64 RAM

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Niet schreeuwen is ook een goed begin.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Als ik systeem monitor start en het volg blfijt ie gewoon steeds 100% usen ook vreemd.......

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

start word eens op zonder ad-ins e.d.:

start > run > winword /a

En kijk of het probleem zich dan nog voordoet.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Als ik dat doe krijg ik direct met opstarten een melding te zien : Er is onvoldoende geheugen of schijfruimte om de bewerking te voltooien

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Office repareren:
Help > analyse herstel (CD bij de hand houden)..

Heb je genoeg schijfruimte op je HD? (dat-ie niet vol zit met swapfile e.d.)

PS: zie hieronder :)

Verwijderd

Welkom op GoT :)

Als eerste heb ik even een mededeling voor je. Het gaat om je topictitel, die geeft niet echt duidelijk weer wat voor probleem je hebt. Wij zien hier in WOS graag het OS tussen [] staan. Zie ook Windows Operated Systems - Policy

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Start win98 eens kaal op, dus zet met msconfig zoveel mogelijk uit en hou je systeembronnen-meter goed in de gaten.

Ik vermoed dat je ergens een memory-leak hebt, dat kan een programma zijn, maar ook een Windows-onderdeel.

In sommige gevallen kan een repair van je Internet Explorer al helpen, omdat daar bestanden van worden gebruikt door OE (mail) en Office als het gaat om riched32.dll bijvoorbeeld....

Verwijderd

Hehe, beetje editten he? :o :+

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 13:33:
Als ik systeem monitor start en het volg blfijt ie gewoon steeds 100% usen ook vreemd.......
Dat is typisch ene trekje van het Yaha virus. Scan je computer maar eens op virussen...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
OK zal dr aan denk volgende keer :p
Ik ben dr mee weg want die pc valt nix meer mee te beginne.
Ik ga mijn favoritie dos command maar weer usen

Verwijderd

Topicstarter
Johnny het heeft idd met virussen te maken. Ik heb zo'n leuk zusje dat elk virus dat actief is ook altijd binnen weet te hale :/

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik heb je topictitel een beetje aangepast, voortaan niet zoveel hoofdletters gebruiken ajb :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Proxy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-03-2025
Staat het virtueel geheugen ineens uit?
Pagina: 1