Toon posts:

Kwaliteit rounded cables

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om rounded cables aan te schaffen maar ik vraag me af hoe de kwaliteit hiervan is. Ik heb het oog op afgeschermde (http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=60 ) maar het is merkloos, is dit wel goeie kwaliteit aangezien ze niet erg duur zijn vergeleken met andere rounded cables?

Zijn er nog goeie merken waarmee jullie ervaring hebben? En zou je dan misschien ook de shop willen vermelden waar je ze gekocht hebt?

Graag jullie advies.

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Via de IA van Nitraat heb ik die zilveren rounded cables van Akasa. Die zijn prima qua kwaliteit. Ik heb ook rounded cables van Recom. Zijn ook best redelijk alhoewel ik die van akasa toch beter vind. Ik weet niet welk merk freezinghardware verkoopt, maar ik heb eerder andere spullen besteld bij ze en volgens mij verkopen ze geen troep, dus slecht zullen ze zeker niet zijn. Trouwens ... er loopt ook aan IA waarbij je ook rounded cables kan kopen. Koper kleurige en zilverkleurige.

Verwijderd

ja dat is dus ook mijn vraag ik zou ook graag die akaska rounded cables hebben maar die Ia is al afgelopen en ik kan ze niet vinden in de pricewatch?¿ :(

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 13:53:
ja dat is dus ook mijn vraag ik zou ook graag die akaska rounded cables hebben maar die Ia is al afgelopen en ik kan ze niet vinden in de pricewatch?¿ :(
ja pcies die wil ik nou ook hebben, asaka rulez!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
die van freezinghardware zien er hetzelfde uit. Email ze eens anders en vraag ze welk merk het is. Of wacht tot nitraat z'n webshop.... die zal ze waarschijnlijk ook wel verkopen.

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 11:44

Speedy-J

AMD Enthusiast

Beetje offtopic ,ik heb de coolermaster rounded cables..Goede kabels voor een redelijke prijs van 15 euro's per stuk gekocht hier bij een locale pc boer..

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Topicstarter
Scarp schreef op 15 september 2002 @ 15:35:
die van freezinghardware zien er hetzelfde uit. Email ze eens anders en vraag ze welk merk het is. Of wacht tot nitraat z'n webshop.... die zal ze waarschijnlijk ook wel verkopen.
Heb ik al gedaan...

Alleen de de kwaliteit van rounded cabels in het algemeen zijn goed? die van freezinghardware zien er in het algemeen kwalitatief goed uit.

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb deze cables al een tijdje in bezit en ze werken perfect!
Ze zien er ook nog is errug lekker uit...

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11 17:25
er is ook een rounded cables(o.a.) inkoopactie op het moment trouwens

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap