Toon posts:

Topic Closed

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kweet dat dit wel zal klinken als nee he niet weer zo'n zeikerd maar mijn topic 'Java Applets' is gister op slot gegooid zonder dat ik er nu achter ben waarom het niet werkt, een beetje flauw dus, zouden jullie het ff kunnen reopenen zodat ik antwoord op mijn vraag kan krijgen?

en ps. ja ik heb zelf ook al gezocht en geprobeert maar ut is me niet gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 13:11:
Kweet dat dit wel zal klinken als nee he niet weer zo'n zeikerd maar mijn topic 'Java Applets' is gister op slot gegooid zonder dat ik er nu achter ben waarom het niet werkt, een beetje flauw dus, zouden jullie het ff kunnen reopenen zodat ik antwoord op mijn vraag kan krijgen?

en ps. ja ik heb zelf ook al gezocht en geprobeert maar ut is me niet gelukt
Wat is precies de URL van het topic?

Heb je ook al dit gelezen: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Java Applets
Dat is het topic.

En zoiets staat toch echt in de helpfile.

Nu zeg je dan dat je het opgezocht heb en uitgeprobeert, maar misschien is het handig als je dat ook in het topic vermeld. Bij mij komt dit namelijk over als: "Waar vind ik dit en dit ?"

Cutebritney zal wel hetzelfde gedacht hebben en daarom jou naar de helpfile verwezen hebben.

Daarbij komt ook nog dat het geen topic is voor in IT, maar dat het in SA hoort.

[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 15-09-2002 13:18 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 15 september 2002 @ 13:17:
Java Applets
Dat is het topic.

En zoiets staat toch echt in de helpfile.

Nu zeg je dan dat je het opgezocht heb en uitgeprobeert, maar misschien is het handig als je dat ook in het topic vermeld. Bij mij komt dit namelijk over als: "Waar vind ik dit en dit ?"

Cutebritney zal wel hetzelfde gedacht hebben en daarom jou naar de helpfile verwezen hebben.

Daarbij komt ook nog dat het geen topic is voor in IT, maar dat het in SA hoort.
zoiets zal er best wel instaan (ookal heb ik het niet gevonden) maar wie zegt dat je daar ook mijn probleem mee kan oplossen?

en het gaat toch over Internet dus waarom zou het in SA moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 13:19:
[...]

zoiets zal er best wel instaan (ookal heb ik het niet gevonden) maar wie zegt dat je daar ook mijn probleem mee kan oplossen?
heb je het al geprobeerd dan? nee, doe het en dan kan je altijd nog een topic openen, een beetje tweaker probeert eerst zelf eer het men aan anderen gaat vragen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

siet@home.nl

mafia@tweakers.net
Johnny@tweakers.net
negotiator@tweakers.net

Zie de regels over dit soort topics.