Toon posts:

Monitor Of video-kaart kapot ???

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
toen ik gta 3 wilde opstarten crashte die en ik kreeg zeg maar roze kleur over me scherm heen (heb ik nog) kep ge-reboot maar t helpt niet... ;( is het wel goed dat mn pc nu aanstaat ??? specs : P4 2.0A, Medion geforce 4 MX 460 (wel eens overclockt maar niks doorgebrandt ofzo) medion monitor 19"CRT ....verder niks belangrijks. Wat kan ik eraan doen ?? :'(

Verwijderd

Topicstarter
Net was het weg voor 5 minuten ofzo maar nu is dat roze kleur er weer ?!? ik snap er echt niks meer van ....

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:24

Blauw

De Schreeuw

Kijk eens even naar de kabel van je monitor, mischien zit ie niet helemaal strak in de videokaart :?

Verwijderd

Topicstarter
alles zit goed vast ...

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

oei, roze gloed lijk mij een kaduuke monitor. probeer je resolutie eens lager te zetten en dan kijken of het er nog steeds is. als het dan weg is is het je video kaart.

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 11:45
of sluit de monitor even op een andere pc aan (je hebt vast wel ergens een oude pc staan)
kijk if ie het dan wel goed doet

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gedaan (resolutie lager) help ook niet...als hij opstart laat ie toch zien hoeveel ram en hoesnel de cpu lootp enzo daar is het ook roze

• Scoopbles
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08 16:47
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad! bij mij was het beeld ook paars/roze... gewoon ff andere vga-kabel proberen...

Peter

Verwijderd

Topicstarter
kan niet, hij zit toch vast aan me monitor ????

• Scoopbles
daar zit wat in... |:(

bij mij was het gedeelte van de compu naar de switch kapot... en die zat wel los... |:(

sorry!!! :|

maar ik denk btw wel dat dat jou probleem is, want bij mij was het precies hetzelfde....

Verwijderd

Topicstarter
nope.... alle kabels zitten goed vast en er is niks stuk of doorgebrandt of weet ik veel wat ..... I dont get it...

• Scoopbles
maar hoe kan jij nou weten of de vga-kabel geen kabelbreuk heeft ergens...????

Verwijderd

Topicstarter
nu is ie weer normaal geworden :)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 16:19

AMDFreak

Intel is zo..

lekker vaag :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• Scoopbles
:S:S:S

Verwijderd

Topicstarter
kabn het aan de hertz liggen ofzo ??? ik heb m op 85 max van mn monitor met 1280 x 1024

Verwijderd

Topicstarter
hij is weer roze .... ik snap er echt geen f*** van danm :( !! vroeger was dit nog nooit gebeurd... het ligt niet aan de resolutie ook niet aan de hertz daar ben ik nu wel achter gekomen...

Verwijderd

Voor je een topic opent: lees dit eerst even

check eerst eens de basic dingen voordat je een topic opent...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.