Ik ga een tweede HD bestellen. Ik heb nu een 60gig 7200rpm Maxtor en wil nog een schijf eraan zetten. Kan het beter hetzelfde HD merk zijn of maakt dat niet uit? Ik heb geen RAID op m'n mobo. Kan het ook de performance verminderen?
als je geen raid wil gebruiken maakt het helemaal niks uit
Ben wat dat betreft een n00b, maar ik zou zeggen dat als je er je systeem op zou zetten en het is een langzamere schijf dan boek je idd verlies. Als het voor andere programma's is zal je IMHO geen performance verliezen, alleen maar bij programma's en bestanden die wel op de nieuwe hdd staan.
Ik zie geen probleem voor een ander merk, alhoewel ik wel begrepen heb dat (wel in oude tijden) sommige merken elkaar niet verdroegen.
Ik zie geen probleem voor een ander merk, alhoewel ik wel begrepen heb dat (wel in oude tijden) sommige merken elkaar niet verdroegen.
Used to be Down Under... Foto gallery
maakt niets uit idd 
neem een westerdigital jb schijf met 8 mb cache dus en gebruik die als windows/prog schijf
scheelt echt, ook bij booten
en dan gebruik je deze maxtor als file schijf ofzo
nja, maar een leuke western digital 120jb ofzo
maar t maakt je systeem neit trager ofzo
en t zal je schijf neit trager maken, zolang je enti tegelijkertijd de 2 schijven iets laat doen, terwijl ze op een kabel zitten
denkik
neem een westerdigital jb schijf met 8 mb cache dus en gebruik die als windows/prog schijf
scheelt echt, ook bij booten
en dan gebruik je deze maxtor als file schijf ofzo
nja, maar een leuke western digital 120jb ofzo
maar t maakt je systeem neit trager ofzo
en t zal je schijf neit trager maken, zolang je enti tegelijkertijd de 2 schijven iets laat doen, terwijl ze op een kabel zitten
denkik
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
dat zijn een heleboel

Dan denk ik maar dat ik een WesterDigital van +- 60 gig koopt met 8mn aan cache geheugen
Dan denk ik maar dat ik een WesterDigital van +- 60 gig koopt met 8mn aan cache geheugen
Sorrrrryyyy....Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 12:39:
dat zijn een heleboel![]()
ik sta erom bekend, ja, dat ik veel smile, maarja, ik kom ook maar helpen.
maar neem maar een 80, t prijsverschil is neit echt groot en je hebt em zo vol, hoor.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Heb hier een stel verschillende merken en type hdds bij elkaar, en nooit geen probs.
in mijn bak hangt nu:
80GB cuda IV (seagate)
2x 60GB cuda IV (seagate)
40GB Caviar (WD)
120GB JB (WD)
het enige waar je op moet letten zijn de jumper settings van die maxtor, die staan bij sommige namelijk verkeerd op de schijf.
in mijn bak hangt nu:
80GB cuda IV (seagate)
2x 60GB cuda IV (seagate)
40GB Caviar (WD)
120GB JB (WD)
het enige waar je op moet letten zijn de jumper settings van die maxtor, die staan bij sommige namelijk verkeerd op de schijf.
Als je een beetje oplet dan zie je hele waslijsten computerspecs van GoT users voorbij komen, en hebben die allemaal hetzelfde merk in hun computer zitten? Dit soort vragen zijn een beetje overbodig
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()