Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
beeld: zitten er meerdere tv's aangelsoten op de kabel en/of is de kabel erg lang? zo ja even een versterker er tussen zetten. dat zal waarschijnlijk de kwaliteit wel beter maken
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.
werkt dit goed start dan 1 voor 1 de andere applicaties die je normaal open hebt. misschien stoort er 1
hoe oud is je windows installatie? als deze niet heel recent is kun je overwegen om het er weer eens opnieuw op te zetten. maar dat zou ik pas als laatste optie kiezen omdat het een k*t werk is
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.
Soms gaat dat softwarematig (oplossing daarvoor kan je vinden door te zoeken).
Soms is het de HD kabel die stoort op de geluidskaart. Als je geen 80 aderige kabel hebt, is het tijd om eens zo eentje te kopen en even goed op te letten hoe je die door je kast laat lopen.
Hoe bedoel je dat laatste precies? Niet aanraken, of er echt een bepaalde afstand behouden ofzo?Lampje schreef op 15 September 2002 @ 13:34:
Als je geen 80 aderige kabel hebt, is het tijd om eens zo eentje te kopen en even goed op te letten hoe je die door je kast laat lopen.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Mother, will they like this song?
Ow, en intussen betreft het win98
bij mij zitten er ook 3 tv's en 3 radio's tussen maar zo'n kastje werkt perfectTheLunatic schreef op 15 september 2002 @ 16:00:
Weet iemand hoeveel zo'n versterker kost ? Ik wil namelijk ook een TVkaart gaan kopen, maar ik moet wel een meter of 20 overbruggen, met een signaal dat door 3 tv's en 2 radio's wordt gebruikt ...
- De kaart op een IRQ zitten (5) zonder andere apparaten.
- Ik heb de laatste drivers van de kaart geinstalleerd.
- Versterker er tussen gezet
En nog stoort ie
Lampje zei iets over topic waarin het al gezegd was, maar ik heb dat topic nog steeds niet gevonden
Mother, will they like this song?
Maar nog steeds niemand die iets weet ?
Verwijderd
Ik heb DScaler ook geprobeerd. De beeld kwaliteit verbetert er wel iets op, maar nog niet echt veel. Ik heb de kaart gisteravond omgeruild voor een ander, maar het geluid is nog steeds baggerVerwijderd schreef op 17 september 2002 @ 07:34:
Welke software gebruik je eigenlijk? De applicaties die je erbij kreeg? Je kunt het ook eens met DScaler proberen. Te downloaden op www.dscaler.com (is freeware).
Kan het aan mn proc liggen? Of aan mn PCI-bus? Ik heb echt geen flauw idee meer wat het kan zijn
[ Voor 0% gewijzigd door DrJamez op 21-09-2002 12:43 . Reden: typo ]
Dat andere probleem weet ik zo ff geen oplossing voor
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
maar vooral onder windows XP (gebruik ik meestal), dual boot
groeten