Toon posts:

[W00T] Sam & Max Deel 2 komt uit!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yes, eindelijk, na bijna 10 jaar gewacht te hebben komt Sam & Max deel 2 uit. _/-\o_ Helaas pas in 2004, maar goed, LucasArts is het in ieder geval van plan!!!

Check
http://www.lucasarts.com/press/releases/61.html

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

WOEI! :D.

Dat is zeker beter nieuws :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:14
Ik ken Sam & Max niet, maar ik heb wel veel positieve dingen erover gehoord. Heeft iemand misschien pics van Sam & Max (deel 1 dus)? :)

The devil is in the details.

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 23:42
Sam & Max 1 roeleerd... nog steeds. graphics vallen nu zwaar tegen (net nog ff zitten spelen n.a.v. dit verhaal:)) maar de humor is zooooo gaaf. Net als met alle andere Lucasarts spellen btw.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Het schijnt een rage te worden om oude (legendarische) titels een vervolg te geven bij LucasArts (Full Throttle :P). Ik denk dat ze een beetje financiele problemen hebben ofzo en ze proberen te overleven op oude successen. Nu maar hopen dat het niet een afgeraffeld spel wordt :).

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

woei, goed nieuws :) (wel al een paar weken geleden aangekondig, maar tis zeker goed nieuws ;) )

http://psnprofiles.com/AfthyX

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
Je mag jezelf geen adventure fan noemen zonder alle Sierra en LucasArts adventures gespeeld te hebben ;)

Echte fans wisten natuurlijk allang van dit nieuws :P

Verwijderd

Topicstarter
QuarK schreef op 15 september 2002 @ 12:07:
Je mag jezelf geen adventure fan noemen zonder alle Sierra en LucasArts adventures gespeeld te hebben ;)

Ik check niet elke dag Lucasarts.com, dus ik ben geen fan ofwel :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:14
QuarK schreef op 15 september 2002 @ 12:07:

Ik ben ook geen echte fan :P

The devil is in the details.

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
lekker, het gaat weer goed met de adventures na een dode tijd op het gebied ervan...

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Verwijderd

goed nieuws voor de adventure fans. BS4, Sam en Max 2, en vast nog veel meer.
Nu is het alleen nog wachten tot mijn grote held Al Lowe weer een nieuw deel van Larry of een van zijn andere twisted spelletjes uitbrengt....

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11-2025

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Na Indiana Jones and the Fate of Atlantis, Day of the Tentacle, en Sam en Max te hebben uitgespeeld (plus 2 Monkey Islands) ben ik weer benieuwd wat dit adventure ons brengt. (Full throttle krijg ik niet uitgespeeld omdat ik niet zo handig ben met een mes blijkbaar :()
Ik hoop dat de besturing e.d. allemaal hetzelfde is gebleven, maar dat de graphics verbeterd zijn.
Weet iemand trouwens hoe deze oude spellen te spelen zijn met XP? Ik krijg geen geluid meer.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-01 21:16

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Day of the Tenticle WOOT! ik heb het ooit gehad. Ik wil het nu weer hebben allen heb de CD niet meer. Is het ergens te downloaden? of is het geen freeware geworden? te koop is ie niet :?

Verwijderd

Ow crap, retrurn of the 'platte klik adventures'.......

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

tja dit kwam al een maand geleden langs trouwens:

Vervolg Sam&Max aangekondigd !

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-01 18:10
Ga maar verder in het topic dat knightofn1 geeft ;)

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.