Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Plexi Case In Progress [Pics]

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heej allemaal,

1e Casemod ;)

Ja, ook ik ben maar begonnen met modden, heb eindelijk de digitale camera tot mijn beschikking, dus jullie vallen eigenlijk binnen terwijl het project al begonnen is.

Ik ben dus een plexi case aan maken en wel te verstaan een bigtower :) Nu hoor ik jullie tweakerts al denken, wat komt er in die kast voor systeem ?

Mobo = MSI K7T266 Pro2
Videokaart = Asus Geforce 3 Ti 200
Reepjes = 3x 256mb
Harddisks = 40G Maxtor 7200RPM en een 30G Maxtor 7200RPM
Geluidskaart = SB Live 5.1

Voor nu wil ik alleen de kast gaan bouwen en hem werkend krijgen :D Voor latere zorg zal zijn: CCFL, LCD en ik ga waarschijnlijk ook een logo in het plexi etsen :) oh ja en niet te vergeten een leuke baybus maken zodat ik dalijk de 4/5 fans kan schakelen tussen voltages :)
Kortom ik heb nog een lange weg te gaan voordat hij uberhaupt af....

ja ja tweakers en dan nu de pics >:)

De kast zoals hij nu is
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familiebreugel/Screenies/kast.jpg
Akasa Zooi
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familiebreugel/Screenies/fans.jpg
Voor + achterkant
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familiebreugel/Screenies/voorkant.jpg
Detail
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familiebreugel/Screenies/hoekje.jpg
Bovenkant :P
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familiebreugel/Screenies/bovenkant.jpg

Meer plaaatje zullen volgen natuurlijk....

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 23:28

Chop2000

Vroem

vraagje, wat voor plexiglas gebruik je, en waar koop je het?

niks

Verwijderd

Mooi!

Verwijderd

Topicstarter
Chop2000 schreef op 15 september 2002 @ 11:14:
vraagje, wat voor plexiglas gebruik je, en waar koop je het?
8mm plexi en gekocht in Naaldwijk www.kemeling.nl

Verwijderd

het plexiglas ziet er een beetje fucked up uit :?, of lijkt dat maar zo?

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Mooi! Een goed begin is het halve werk! Wat zijn de preciese maten?
Ga door, het wordt vast heeeeel mooi!

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 11:16:
het plexiglas ziet er een beetje fucked up uit :?, of lijkt dat maar zo?
Bescherm laag plastic zit er nog op ;) Dat gaat er als laatste pas af natuurlijk

Verwijderd

owh ok ;)

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-11 21:57

EntonoX

Team leider

mmm wat heb je voor dat plexiglas betaald? als ik dat vragen mag?

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Verwijderd

Topicstarter
Bart_Banaan schreef op 15 september 2002 @ 11:16:
Mooi! Een goed begin is het halve werk! Wat zijn de preciese maten?
Ga door, het wordt vast heeeeel mooi!
De maten zijn als volgt:
Hoogte = 61,5
Breedte = 21,5
Diepte = 42
mmm wat heb je voor dat plexiglas betaald? als ik dat vragen mag?
Dat mag je wel weten, precies weet ik het niet want heb samen met een andere gast plexi gekocht om een case te bouwen. Het zal zo rond de 90euro zijn.
Totaal waren we 160Euro kwijt voor een 'Bigtower' en een 'Miditower' :)

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:08

TwoR

Gekleurde stippen

Is een mooi begin Ik wil wel meer pics zijn als het af is !!

• FXR1340
  • Laatst online: 02-11 09:23

FXR1340

WTSHTF

Doorzichtige plastic schroeven is dat een idee? Heb ze wel eens in een CM gezien, kan alleen de link niet meer vinden. Voor de rest een goed begin, ziet er leuk uit.

Intel i7 2600K @ 4500Mhz / MSI GTX 980 Ti GAMING 6GB / Samsung 850 EVO 256GB Crucial M4 128GB en 256GB SSD / en nog wat rommel Mijn complete specs

Verwijderd

Schop kont... :P

Plexi rulezzz 8)

Ben benieuwd naar het eindresultaat... :9

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:38

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

nofi maar die plaatsen waar je die blokjes hebt waar je 2 boutjes in hebt gedraait vind je dat niet een beetje lelijk gelukt er was iemand met een plexi case en die had hoekprofielen bij de gamma gehaald stond een stuk netter
maar veel mod plezier verder

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Verwijderd

Topicstarter
snakeeye_nl schreef op 15 september 2002 @ 11:32:
Doorzichtige plastic schroeven is dat een idee? Heb ze wel eens in een CM gezien, kan alleen de link niet meer vinden. Voor de rest een goed begin, ziet er leuk uit.
Ja, ik denk niet dat dit de inbusboutjes zijn die het gaan worden, misschien dat ik idd doorzichtig plastic schroeven ga kopen. Moet het nog ff aanzien
nofi maar die plaatsen waar je die blokjes hebt waar je 2 boutjes in hebt gedraait vind je dat niet een beetje lelijk gelukt er was iemand met een plexi case en die had hoekprofielen bij de gamma gehaald stond een stuk netter
maar veel mod plezier verder
Had idd gekunt ja, maar een plexi case is een plexi case. Ik heb al alu hoekprofiel gebruikt voor mn mobo bevestiging en daar baal ik al van, wilde in deze kast alleen plexi gebruiken namelijk :)

Smaken verschillen zullen we maar zegguh :)

Verwijderd

mhoi..zo lelijk zijn die imbusjes niet toch nie? Het is volgens mij een beter idee om je zaagrandjes van je plexi te polijsten. (washandje met tandpasta werkt perfect)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:16

AMDFreak

Intel is zo..

Schroefjes vind ik een tikke minder..

Hou je ook nog rekening er mee dat je later er misschien nog een 2de harddisk erin wil doen..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

best tof beginnetje
plexi roelt :D

• Bart_Banaan
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Man, die schroefies vallen niet eens op als die case klaar is, dat is zeiken om het zeiken.
Ik heb in mijn plexicases schroefjes (zelftappers) van 13 x 2,8mm gebruikt, maar niemand heeft daar ooit een opmerking overgemaakt toen ze hem in het echt zagen...
Anders de kopjes van de imbussen 3mm verzinken, zo dat ze iets minder uitsteken, ben je van het gezeik af...

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

Ik wou ook zo iets doen, alleen iedereen zegt dat het bewerken van plexiglas zeer moeilijk is. Het schijnt snel te knappen enzo, hoe is dit bij jou gegeaan?

Verwijderd

nice kast , ik w8 er al op tot ie iets verder is .
snel knappen??¿¿ is wel 8 mm hoor
trouwens heb je dat zelf uitgezaagt,gedremeld,geboord?
of heeft dat bedrijf dat al voor je gedaan

Verwijderd

snakeeye_nl schreef op 15 september 2002 @ 11:32:
das inderdaad mooi, maar of het stevig is betwijfel ik...
Afbeeldingslocatie: http://www.bit-tech.net/images/article/72/dscf1311.jpg

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Hij mag er wezen :9~

Ik hoop voor dat die 2 inbussen per kant genoeg is om hem vast te houden. Ik denk het niet namelijk :? Het zal jmmr zijn als hij uit mekaar flikkerd als alles erin zit.

Dus euhhh, veel suc6 ermee. En hopen dat alles goedkomt. :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 12:06:
Ik wou ook zo iets doen, alleen iedereen zegt dat het bewerken van plexiglas zeer moeilijk is. Het schijnt snel te knappen enzo, hoe is dit bij jou gegeaan?
Het is zeer goed te bewerken, je moet alleen opletten met dremelen dat je grotere slijpschijven gebruikt, zodat je in 1x door het plexi heen gaat (bij 8mm) Dat heb ik dus niet gedaan en dan moet je met die kleine schijfjes aan 2 kanten dremelen en dat word dus lelijk |:( |:(
nice kast , ik w8 er al op tot ie iets verder is .
snel knappen??¿¿ is wel 8 mm hoor
trouwens heb je dat zelf uitgezaagt,gedremeld,geboord?
of heeft dat bedrijf dat al voor je gedaan
Heb het zelf gedaan en met een dremel :)

Verwijderd

Topicstarter
Enterprice_NL schreef op 15 september 2002 @ 12:34:
Hij mag er wezen :9~

Ik hoop voor dat die 2 inbussen per kant genoeg is om hem vast te houden. Ik denk het niet namelijk :? Het zal jmmr zijn als hij uit mekaar flikkerd als alles erin zit.

Dus euhhh, veel suc6 ermee. En hopen dat alles goedkomt. :Y)
Het is al lekker stevig hoor, en je moet je bedenken dat er ook nog een derde inbus bij komt om de voorkant vast te zetten ;)

edit:

En nu ga ik weer verder, misschien vanavond alweer een update met pics ;)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:37

BaRF

bijna kerst

mooi man :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Tux
  • Laatst online: 06:36

Tux

begint er leuk uit te zien, alleen is ie nog lang nie af :)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Vraagje waar heb je eigenlijk die doorzichtige rounded ide kabels vandaan??

k kan zelf alleen maar zilver,grijs,geel,blauwen rood vinden

• Looki
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

het begin is er.. :) ik ben er ook al mee bezig voor mijn server :).. maar ben eerst aan het tekenen! anders klopt er weer niets van de maten ..

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 13:19:
Vraagje waar heb je eigenlijk die doorzichtige rounded ide kabels vandaan??

k kan zelf alleen maar zilver,grijs,geel,blauwen rood vinden
Die kabels heb ik besteld via de super actie van nitraat, zijn overgens gewoon silvermesh rounded cables :)

Verwijderd

De case ziet er al goed uit en die rounded cables passen er ook super bij ik heb ze ook bij nitraat besteld en ze zijn helemaal top, ga zo door met je mod. :P

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

gaat er leuk uitzien! zou idd wel rand polysten, heb ik bij me muismat ook gedaan. eerst met de vijl zaagranden eraf gehaald( hoeft hierbij natuurlijk niet!) daarna met schuurpapier korrel600 vlak gemaakt, en toen met zon polystkop voor op de boormachine met valma polisch erop de randen gepolyst

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 19:45

JeroenT

hoi!

Wow man dat ziet er kewl uit :9 ben benieuwd naar het eindresultaat !

Verwijderd

Is het ook mogelijk om bij dat bedrijf plexi glas "doosjes" te kopen (standaard maten of handwerk)?

Ik heb zelf namelijk niet het vertrouwen dat ik plexi mooi afgewerkt krijg en heb toch een idee waarvoor ik plexi nodig heb.

Verwijderd

woei nice gaat de goede kant op :9

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

ideetje: plaats in die blokjes waar je schroeven in draaien, blauwe ledjes :9 :9

• Dutch_Demon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-01-2022
mooi ga zo door

- Systeem Specs -

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
ziet er leuk uit!

Verwijderd

Hoe was je van plan dat te gaan doen met de backplate voor je mobo, 3,5" en de 5,25" ranks voor je cd(rw)drive en je HD's ? Ga je deze ook helemaal van plexi maken met alle schroefgaatjes e.d. of komen daar gewoon lelijke metale voorgemaakte spullen in?
Ziet er wel netjes uit, hoewel ik geen plexi fan ben.
offtopic:
Ik denk dat er erg snel krassen in gaan komen en dat na een jaar je kast er niet meer uitziet.

Verwijderd

Topicstarter
Polijsten moet ik nog groten deels doen, daar gaat errug veel werk in zitten moet ik zegguh.
Eerst netjes de randen vijlen om zaagranden weg te halen, dan met schuurpapier vlak maken en dan met waterproof nog vlakker maken (gebruik korrel1000) en daarna polijsten met polijst spul :)

Ook mn hd/cd rek gaat van plexi worden :) En tja krassen zullen er wel op komen in de loop van het jaar als je niet voorzichtig bent. Maar dat zien we dan wel weer :)

**update**

Heb het vandaag voor elkaar gekregen om mn kast helemaal in elkaar te krijgen :)

links mijn kast en rechts de kast van een vriend (niet actief op GOT) :)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familiebreugel/Screenies/kast2.jpg

Mobo op 4mm plexi en alu hoekprofiel om hem straks in mn kast vast te kunnen maken. Gekozen voor deze constructie omdat ik zowel links als rechts mn plexi plaat eraf wil halen om het nodige los en vast te kunnen zetten ;)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familiebreugel/Screenies/mobo.jpg

Als je goed kijkt naar de plaat plexi, zie je dat ik rechts nog een stuk over heb om jawel mn CCFL later op te bevestigen :*)

• TimmeStein
  • Laatst online: 28-11 16:46

TimmeStein

Slopen is ook een kunst

Jammer van die imbus schroeven (kun je ze niet verzonken aanbrengen) , maar voor de rest zeer mooi case _/-\o_

Volgens mij kun je plexiglas "lassen" met chloroform, maar dat weet ik niet zeker meer. Als het wel kan zit het iig muurvast :P En ff een bril B) op anders las je je ooglid aan je oog en das niet best :o

Het maakt niet niet uit of het rechts of het links is, maar TimmeStein weet precies wat de Jinx is !

Verwijderd

TimmeStein schreef op 15 september 2002 @ 21:55:
Jammer van die imbus schroeven (kun je ze niet verzonken aanbrengen) , maar voor de rest zeer mooi case _/-\o_

Volgens mij kun je plexiglas "lassen" met chloroform, maar dat weet ik niet zeker meer. Als het wel kan zit het iig muurvast :P En ff een bril B) op anders las je je ooglid aan je oog en das niet best :o
Wat je met chloroform doet is gewoon die vloeistof er overheen gieten.
Deze stof lost het plastic op. Het verdamt vrij snel en als het verdamt is dan stolt het plastic weer.
Op die manier kun je 2 stukken in elkaar laten vervloeien.

• TimmeStein
  • Laatst online: 28-11 16:46

TimmeStein

Slopen is ook een kunst

nou jah, gieten is niet de bedoeling, met een naaldpipet kun je het met de gewenste hoeveelheid aanbrengen.

is samenvloeien niet lassen dan 8)7 ??

Het maakt niet niet uit of het rechts of het links is, maar TimmeStein weet precies wat de Jinx is !

Verwijderd

Topicstarter
TimmeStein schreef op 15 september 2002 @ 21:55:

Kan ze idd nog verzinken :)

En wat heeft dat lijmen voor zin dan ? Ik bedoel tweakers prutsen toch altijd in hun kast, dan is het laatste wat ik wil doen is alles aan elkaar lijmen, zou wel mooier staan maar ik heb er niks aan :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 23:15:
[...]

Kan ze idd nog verzinken :)

En wat heeft dat lijmen voor zin dan ? Ik bedoel tweakers prutsen toch altijd in hun kast, dan is het laatste wat ik wil doen is alles aan elkaar lijmen, zou wel mooier staan maar ik heb er niks aan :D
ja ik zou ze echt verzinken, veel mooier.

maar ik vind het een mooi project, mooi gemaakt van 8mm(!!) plexi
ga zo door _/-\o_

• enterprice
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

OK, hij wordt zekerz wel geil :9~

Ik zit gelijk over 'stevigheid' te lullen, omdat ik denk dat je hem ook gebruiken als je naar LANparty's gaat. Dan is een beetje 'stevigheid' wel noodzakelijk dan (vervoeren enz)

Vandaar mijn vraag. :)

Had je nou ook niet zoiets dat je wat economischer kon omgaan met de opstelling van de hardware :? Floppy op de bodem ofzo en de HDD ietwat hoger (vanwege warmte afvoer) en de 'airflow' langs je mobo?!
Just a thought.... :X

maar euh, ook namens je maat. _/-\o_

Oh jah, die CCFL's zijn wel heel erg fel. Je kan ze dan waar je het niet wilt schijnen, maar afdekken iod. Dit zijn m'n tips en misschien heb je er wat aan.

Keep in MODdin'!!!! :Y)

Verwijderd

De kassie zien er al mooi uit als ze zo in elkaar staan.
Ik w8 in spanning op de volgende pics :P

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Ziet er 1337 uit hoor nu maar wachten op geintegreerde glowpads e.d. :P

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-11 13:21
Is een mooi begin, ook al ben ik geen echte geheel plexicase fan

Komt er ook een raampje in :? :+

Verwijderd

Ziet er wel lomp uit 8)7

Verwijderd

Netjes, netjes :) 8)

Verwijderd

Topicstarter
Zo ben vandaag weer bezig geweest, is wel relax als je maandtjuh of 3 geen werk heb. Kom je nog eens aan dingen toe die leuk zijn :D :D

Hier kan je zien dat mn floppy drive onder 4mm plexi hangt, had een reken foutje gemaakt :D En ja ik moet die inbusboutjes nog afzagen ;)
Links op die plaat komt mn voeding te ligguh en in het midden hebben we een mooi gat gemaakt voor de kabels :)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familiebreugel/Screenies/floppy.jpg

En ik heb vandaag ook nog de plaat gemonteerd waar mn mobo straks op komt, moet alleen nog de sleuven en ps2 gaten endergelijke gaan maken. Ben der nog niet helemaal uit. Dus ideeen zijn welkon :)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familiebreugel/Screenies/mobo2.jpg

Nou ja dat was het weer voor vandaag....

Kom maar op met de ideeen en commentaar :P :D

Verwijderd

Netjes! Zeer mooi afgewerkt!...ga zo door :D

PS: Keep us informed :D

Verwijderd

Maar toch vraag ik me af he....hoe zit het met de airflow naar de voeding enzo toe :S ... door dat ene gat :S:S

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 15:54:
Maar toch vraag ik me af he....hoe zit het met de airflow naar de voeding enzo toe :S ... door dat ene gat :S:S
Ik heb tot dus ver 3 gaten voor fans erin zitten, er komt er nog 1 in buurt van de pci sloten en dan heb ik nog 1 fan over en die komt ergens boven in de kast voor wat airflow in het bovenste gedeelte....

Verwijderd

heejz mooi kastje man... Making Progesss.... maarjah is je backplate ook van kunsstof als dat van hetzelfde materiaal is moet je wel een beetje uitkijken,.. najah ik weet niet wat voor een proc hebt of hoe ver je hem overgeclocked hebt maarjah ik las net op de site van je plexiglas fabrikant dat hij max 70gr/cel aan kan.Mijn proc heeft wel eens kuren en haalt dan wel 60 ... jahjah best heet zoiets maarjah kweet niet of je hete onderdelen hebt verder maarjah ik kan me voorstellen dat je kast toch wel langzaam kan gaan zachter worden als normaal door de hitte.... waarschijnlijk heb ik het helmaal fout want ik ben nog van de generatie van // Geen PLEXI!!!!!! want das statisch..... B)maarjah nice job verder....

• Rath
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06 15:38
ziet er zéér nice uit keep up tha good work... ;)

I don't believe we have a society, we have a colony of animals

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 28-11 14:44

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

oei dat ziet er echt super vet uit. Ga zo door en houd ons op de hoogte :D !!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 17:17:
heejz mooi kastje man... Making Progesss.... maarjah is je backplate ook van kunsstof als dat van hetzelfde materiaal is moet je wel een beetje uitkijken,.. najah ik weet niet wat voor een proc hebt of hoe ver je hem overgeclocked hebt maarjah ik las net op de site van je plexiglas fabrikant dat hij max 70gr/cel aan kan.Mijn proc heeft wel eens kuren en haalt dan wel 60 ... jahjah best heet zoiets maarjah kweet niet of je hete onderdelen hebt verder maarjah ik kan me voorstellen dat je kast toch wel langzaam kan gaan zachter worden als normaal door de hitte.... waarschijnlijk heb ik het helmaal fout want ik ben nog van de generatie van // Geen PLEXI!!!!!! want das statisch..... B)maarjah nice job verder....
Ik heb niks aan dit systeem overgeclockt, dus extreme temps zal ik niet hebben. Verder heb ik geen dingen die onwijs heet worden, behalve de proc dan. Backplate van mn mobo is ook van plexi, weet alleen niet waar mn maat dat vandaan heeft gehaald :D Dat stukkie plexi is getrokken plexi (volgens mij) bij hoge temps word het idd deegachtig na afkoeling is het wel keihard 8)7 ....
En 8mm plexi heb ik nog niet zien smelten met de bewerkingen, dus dat smelten zal wel mee vallen, wat de 8mm dikke gedeelte van de kast....

Verwijderd

Topicstarter
Tweak-Freak schreef op 17 september 2002 @ 18:03:
oei dat ziet er echt super vet uit. Ga zo door en houd ons op de hoogte :D !!
Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte :)

**UPDATE**

Vandaag niks gedaan :+ :+ :D

Verwijderd

mooi hoor :P

• TMDevil
  • Laatst online: 22-10 22:06

TMDevil

Blaat

Zekers mooi gedaan.....

_/-\o_

Ik ben alleen bang dat die CCFL zoveel licht geeft dat je 1 groote licht bak krijgt waar je niet naar kan kijken... Maar als dat natuurlijk de bedoeling is heb ik nix gezegt.... O-)

n54 power!

Verwijderd

Topicstarter
**UPDATE**

Zow daar ben ik weer met wat foto`s, het is een tijdje geleden :P

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familiebreugel/Screenies/kastaf.jpg
Harddisks ligguh nog gewoon, maar dat komt omdat ik nog 2 harddidsk koelers wil kopen vandaar ook dat grote gat bij de cdrom spelers :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familiebreugel/Screenies/kastaf2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familiebreugel/Screenies/kastaf3.jpg

Ik moet er nog wel wat dingetjes aan doen, randen afwerken enzo
Waarschijnlijk ander hd/cdrom rekje maken....
Powerswitch op een mooi plekje maken...
Speakertje ergens bevestigen...

En ja die fan bovenop zit super geplaatst |:( |:( had daar niet echt over nagedacht toen ik eraan begon, vondt het midden wel mooie plak voor een fan :X
En zo zijn er nog wel wat kleine dingetjes die ik bij mn volgende project anders zou doen.

Al met al is hij goed gelukt voor de eerste keer dat ik iets mod :)

• Meneer aard
  • Laatst online: 14:42

Meneer aard

Porsche rulez!

netjes _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 21:15
zseeer netjes :)
Wat waren de kosten van je tot nu toe?
[voor alleen het plexiglas dan :) ]

Verwijderd

Topicstarter
Triloxigen schreef op 07 oktober 2002 @ 12:58:
zseeer netjes :)
Wat waren de kosten van je tot nu toe?
[voor alleen het plexiglas dan :) ]
90 Euro voor 8mm dik plexi :)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Dit ziet er prefect uit :9~

Ga zo door, dit topic bookmark ik ff _/-\o_ _/-\o_

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Kraanwater
  • Laatst online: 19-11 14:38
Eey vet nice man ik wil hem wel eens in het donker zien man lijkt me hellemaal cool met die fans die blauw zijn maar vet nice :D

• sleeping_hollow
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

WWWWOOOOOOWWWWW, die is echt super mooi, Respect!! :9~ :9~ :9~ :9~

You are free to do as we tell you to

Verwijderd

Topicstarter
Synth schreef op 07 oktober 2002 @ 13:55:
Eey vet nice man ik wil hem wel eens in het donker zien man lijkt me hellemaal cool met die fans die blauw zijn maar vet nice :D
Ik zal vanavond ff wat foto`s maken :)

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Mooi gemaakt, alleen ik zou het niks vinden om naar al die draden te moeten kijken :o

iStockphoto

Verwijderd

Dahm, echt zeer strak, vet, netjes, mooi gemaakt man.. :9

respect... _/-\o_

Verwijderd

Kewl! >:)

• dawuss
  • Laatst online: 24-11 12:28

dawuss

gadgeteer

Aah, damn. Dit idee heb ik al een tijdje, maar ik heb het nog nooit uit kunnen voeren wegens financiële gebreken (no cash dus ;) )
Hoe veel geld heeft dit project je tot nu toe gekost?
en hoe los je het op mbt aarding van het moederbord?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

dat ziet er wel geil uit ik dacht het wel :9~ !

• DjGeRo
  • Laatst online: 30-11 09:24
Nice, strak, HD-rekje is inderdaad nog wel een goed idee, dat is nu een minpuntje...

Verwijderd

Topicstarter
dawuss schreef op 07 oktober 2002 @ 14:26:
Aah, damn. Dit idee heb ik al een tijdje, maar ik heb het nog nooit uit kunnen voeren wegens financiële gebreken (no cash dus ;) )
Hoe veel geld heeft dit project je tot nu toe gekost?
en hoe los je het op mbt aarding van het moederbord?
ik schat zo bij elkaar een € 150,00

€ 90,00 plexi
€ 45,00 fans and kabels
€ 15,00 plexi staf

En de aarding van mn mobo, ben ik ook nog niet helemaal uit...
Misschien iemand een idee ?

• sjorsfeenema
  • Laatst online: 19-11 18:21

sjorsfeenema

de mijne is mooier

wel jammer dat ie zow grooooot is

die van hen is mooi....

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
echt gaaf :)

Verwijderd

Ziet er zeker goed uit hoor. Petje af. :7

• dawuss
  • Laatst online: 24-11 12:28

dawuss

gadgeteer

sjorsfeenema schreef op 07 oktober 2002 @ 19:18:
wel jammer dat ie zow grooooot is
Dat is nou juist de bedoeling van een Bigtower. Goed voor de airflow... (en daarom hebben veel tweakers er dan ook één hè ;) )

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• sjorsfeenema
  • Laatst online: 19-11 18:21

sjorsfeenema

de mijne is mooier

aha!

die van hen is mooi....

• CaMmY
  • Laatst online: 04-08 09:55

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

Erg vet, nu ik al dat gedoe met plexiglas zie de laatste tijd wil ik er ook eentje maken =/ , maar ik denk dat ik toch maar ff goed ga nadenken en een nieuwe "tweakers-Trend" op gang help >:) .......

/me Een echte patomaan

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heel erg mooi :9~ Ziet er ook super uit met die fans :)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zozo, petje af.

Ik vind dat je een erg nette case hebt gemaakt.. Schoonheidsfoutjes zal je altijd houden en dan weet je dat idd voor de volgende keer :)

Verwijderd

ps waar heb je die aksa koelers gekocht? kep er 1tje met van die groene ledjes maar dat is knude.

• Munchkin
  • Laatst online: 08:45
Ziet er erg netjes uit. Jammer van die top blowhole, misschien er nog eentje achter zetten (boven de voeding)?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 02:15:
ps waar heb je die aksa koelers gekocht? kep er 1tje met van die groene ledjes maar dat is knude.
Die koelers heb ik via de super ia van Nitraat gekocht :)

Verwijderd

Topicstarter
Prince_of_Darkness schreef op 08 oktober 2002 @ 11:35:
Ziet er erg netjes uit. Jammer van die top blowhole, misschien er nog eentje achter zetten (boven de voeding)?
Dat zou idd nog kunnen, en dan gewoon op die verkeerde plek alleen de fangaurd laten zitten :)

• Dutchess_Nicole
  • Laatst online: 30-11 11:15
Als je de boel niet vastgelijmd hebt dan kun je toch gewoon de topplaat vervangen door een exemplaar dat de blowhole op de goede plek heeft? :)

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Verwijderd

Topicstarter
BlackSash schreef op 08 oktober 2002 @ 11:54:
Als je de boel niet vastgelijmd hebt dan kun je toch gewoon de topplaat vervangen door een exemplaar dat de blowhole op de goede plek heeft? :)
uhmmm betaal jij mijn 8mm dikke plexi topplaat dan :D :D
Pagina: 1