ATI R300, een Club3D, Gigabyte of wachten op build by ati?

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik ging me de radeon kopen maar de enige die ik hier in belgie vind is de club3D en de gigabyte. Wat is nu het verschil? Ik heb gehoord dat die Club 3D wel wat problemen gaf met drivers en dat de kleurfilters niet zo goed waren?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Club3D gebruikt de build reference van ATI, dus het is in feite hetzelfde als een BB ATI.

search volgende keer

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Niet online
How, secondje, ok drivers zijn goed, maar kleurfilters, chips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 22:58
Die van Club3D ga ik ook kopen.. Zit nu met een Ti4400 maar die word toch verkocht.. Ik wil ook wel eens kijken wat dat ding met een P4 2.4 GHz doet :P

[ Voor 0% gewijzigd door AlPha.BeYoNdeR op 15-09-2002 11:00 . Reden: typvout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Niet online
Hehe ik ga dezelfde config nemen, met een asus P4T533. Maar er zijn veel verschillende meningen over club 3d zie ik. Andere hardware > goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Ja maar imho zijn alleen de eerste generatie Club3D kaartjes hetzelfde als BB Ati. Omdat Club3D ze in het begin nog niet zelf kon maken. De 2e (of 3e) lichting is dus geen BB Ati meer, wat daar precies het nadeel van is, moet je maar in het Radeon topic kijken... :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-07 08:31
HI,

Ik krijg een raedon 9700 Pro van Club3D en er zit alleen een sticker op de cooler van ATI is dat nu een BBAti ????
Volgens de wienkel was dat wel een van de eerste kaartnummers die hij had(om exact te zijn de tweede eerstvolgende nummer )

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Niet online
ja dan is het een BBA heb ik in een paar topics al gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:47
Op dit moment zijn alle 9700 kaarten nog build bij Ati, het enige verschil is de cooler en de verpakking. Dus het maakt nog weinig uit want alles is 100% hetzelfde.

Gigabyte is aan het onderhandelen over eigen productie maar die is volgens mij nog niet begonnen. Van de rest van de fabrikanten die de 9700 brengen hoef je dit niet te verwachten want die zijn allemaal erg klein en hebben daarvoor niet de benodigde faciliteiten. Willen ze dit wel doen dan gaan ze dat outsourcen en dan duurt het nog wel 3 maanden voordat kaartjes met eigen design op de markt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
McFlipp schreef op 15 september 2002 @ 11:32:
Ja maar imho zijn alleen de eerste generatie Club3D kaartjes hetzelfde als BB Ati. Omdat Club3D ze in het begin nog niet zelf kon maken. De 2e (of 3e) lichting is dus geen BB Ati meer, wat daar precies het nadeel van is, moet je maar in het Radeon topic kijken... :)
En jij denkt dat daar nog iets is terug te vinden ??? :? Zeer overzichtelijk die duizend delen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
The Source schreef op 15 september 2002 @ 16:04:
Op dit moment zijn alle 9700 kaarten nog build bij Ati, het enige verschil is de cooler en de verpakking. Dus het maakt nog weinig uit want alles is 100% hetzelfde.

Gigabyte is aan het onderhandelen over eigen productie maar die is volgens mij nog niet begonnen. Van de rest van de fabrikanten die de 9700 brengen hoef je dit niet te verwachten want die zijn allemaal erg klein en hebben daarvoor niet de benodigde faciliteiten. Willen ze dit wel doen dan gaan ze dat outsourcen en dan duurt het nog wel 3 maanden voordat kaartjes met eigen design op de markt zijn.
Gigabytes kaarten zijn al te krijgen; ze zijn namelijk available:
http://www.tigerdirect.co...ry/category_tlc.asp?id=28

Neem een gigabyte, zijn goed te overklokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is wat teh source nou schreef waar of niet? dat scheelt nl 50 euro (club3d of een BBA!) :9
Pagina: 1