Ideetje voor GoT

Pagina: 1
Acties:

• akakiwi
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08-2024

akakiwi

I believe in the ruling class.

Topicstarter
Is het niet mogelijk om de volgende functionaliteit in te bouwen in GoT??

Zoeken: Dat je automatisch op datum gesorteerd krijgt.
Fora: Dat je de verschillende kolommen "topic", "topic starter", "replies" en "last post" kunt sorteren, dus alfabetisch op de eerste 2, aflopend van n..0 of oplopend van 0..n, en op datum, zoals dat nu al is.

Als je namelijk kunt sorteren per topic, is dat erg makkelijk, en kun je je eigen overzicht creeren.
Het hoeft niet eens server belastend te zijn, omdat de database gewoon lokaal binnengehaald kan worden door de client,en het sorteren dus gewoon client-side kan gebeuren. Dit heeft als nadeel dat de data die op dat moment in het forum zit lokaal bij de gebruiker staat en dat je koetje minder hard werkt tijdens het sorteren, maar verder heeft het voor de servers van GoT wel veel voordeel. :)

| Life is a game (and games are fun) | homepage |

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Zoeken: Dat je automatisch op datum gesorteerd krijgt.[/quote]Huh? Dat gebeurt toch al? :?

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
sorteren kan niet client-side gebeuren

maar het hoeft ook niet echt serverbelsatend te zijn...ja je gaat sorteren op CHARs :( ipv INTs

• akakiwi

akakiwi

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 12:02 schreef Config het volgende:
sorteren kan niet client-side gebeuren

maar het hoeft ook niet echt serverbelsatend te zijn...ja je gaat sorteren op CHARs :( ipv INTs[/quote]Uhm, jawel, ik heb daar zelf een progje voor geschreven. Dat haalde de database binnen, pompte dat in een XML-bestand, en die werd dan client-side gesorteerd. Ik zal wel even die codes zoeken. Moet het nog ergens hebben, want het is pas 3 dagen geleden dat ik dat heb getest.

• akakiwi

akakiwi

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 10:44 schreef Onno het volgende:
Huh? Dat gebeurt toch al? :?[/quote]Uhm, nee, dat gebeurt niet, of het moet zijn dat dat een lokaal probleempje van hier is. ;)
Maar dat kan niet.

• Onno
  • Niet online
Uhh?

[img]"http://www.fmf.nl/~onno/got.gif"[/img]

Lijkt mij behoorlijk gesorteerd, of kijk ik nou zo verkeerd? :?

Verwijderd

je moet even goed lezen onno..

• Onno
  • Niet online
Ok, dan lees ik nog even heeeeeel goed. En zie ik dit staan:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Zoeken: Dat je automatisch op datum gesorteerd krijgt.[/quote]En dat gebeurt dus al.

• Idéfix
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Nee, je leest het niet goed...:P
Hij zegt:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 17:29 schreef akakiwi het volgende:
Uhm, nee, dat gebeurt niet {...}[/quote]:)

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

Pagina: 1