Als ik de pc aan zet duurt het ongeveer een minuut voor alles een beetje normaal op kleur is, bij het opstarten issie bijna helemaal zwart, betekend dit bijna het einde??Hij is overigens wel een jaar of 9 denk ik.
Hoe ouder de monitor hoe minder de lichtopbrengst; maar dat moet heel geleidelijk gaan; niet ineens een stuk slechter dus. Ging het geleidelijk of was het de vorige keer nog helemaal goed en de keer daarna zoals het nu is?
In het eerste geval (geleidelijk) komt het door de ouderdom van de monitor, in het tweede geval door een probleem/een plotselinge verandering.
Misschien toch maar eens een nieuwe monitor?
In het eerste geval (geleidelijk) komt het door de ouderdom van de monitor, in het tweede geval door een probleem/een plotselinge verandering.
Misschien toch maar eens een nieuwe monitor?
Verwijderd
Geef eens wat meer info, hoe oud is de monitor, welk merk, heeft ie een klap gehad, zijn de kabels nog goed?
Verwijderd
D'r staat toch dat ie 9 jaar oud isVerwijderd schreef op 15 september 2002 @ 08:25:
Geef eens wat meer info, hoe oud is de monitor, welk merk, heeft ie een klap gehad, zijn de kabels nog goed?
Het is een highscreen monitor, en idd het ging geleidelijk aan, maar de ene keer is het beter dan de andere keer , de videokaart is 2 jaar oud een guillimot.De monitor is 9 jaar oud.
Zal dan wel een nieuwe monitor worden denk ik
Ik weet het wel zeker,Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 09:42:
Het is een highscreen monitor, en idd het ging geleidelijk aan, maar de ene keer is het beter dan de andere keer , de videokaart is 2 jaar oud een guillimot.De monitor is 9 jaar oud.
maar 9 jaar is best een respectabele leeftijd voor een monitor, is zeker nog 14 inch
Verwijderd
Denk gewoon dat de monitor zo ongeveer aan zijn einde is gekomen als hij 9 jaar regelmatig werd gebruikt.
Pagina: 1