Ben ik eruit dat ik de ASUS V7700 Pro 64DDR met tvout neem, zie ik daar een review van de prachtig blauwe 3D Prophet II 64DDR en tv out van Hercules, wat moet ik, welke is beter? De prijs is hetzelfde, help me please!!!
Ogen dicht....iennemiennemutte>:)
Die-hard Brexiteer
Mooi blauw is niet lelijk, maar Guillemot is geen hercules meer ( hercules is niet wat het geweest is) en met dat gedoe met die heatsinks in het begin, ga maar voor de Asus.
Hercules is mooier, een beetje beter.
Als de prijs hetzelfde is zou ik voor dat mooie blauwe beestje gaan..
.
Als de prijs hetzelfde is zou ik voor dat mooie blauwe beestje gaan..
Ja, dacht ik ook, maar die heatsinks, is dat nou handig of niet? Ik ben wel van plan om er een blue orb op te zetten, en welke is sneller? of maakt dat weinig uit?
in principe zijn alle kaarten even snel, ga je ermee klooien dan is de hercules misschien toch beter, ff de heatsinks eraf en zelf erop zetten zodat je zeker weet dat ze goed zitten
nog een fannetje in de buurt om de heatsinks van frisse lucht te voorzien
(ala cardcooler) en oc'en maar
K, het word bij deze dus de Prophet II 64MB DDR en TV-OUT
neeeee !!!
de 3D Prophet II 64DDR is nergen meer te koop... bel maar af. het ding is end of life verklaard en zal niet meer geleverd worden !
daarom heb ik mijn eerdere order al ometen annuleren
en heb ik een rete snell abit besteld
de 3D Prophet II 64DDR is nergen meer te koop... bel maar af. het ding is end of life verklaard en zal niet meer geleverd worden !
daarom heb ik mijn eerdere order al ometen annuleren
Staat in Computer Totaal een advertentie, maar je zal wel gelijk hebben, ik ga het wel proberen, morgen hoor je het.
Hij staat nog wel gewoon bij SWW en Funprice op de i-net site, terwijl ze die vaak updaten, raar dat ie er dan op staat als ie niet meer te krijgen is.
Bij Chicon in Delft leveren ze de Hercules ook nog gewoon hoor, waarom zou hij niet meer leverbaar zijn?
Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...
Pagina: 1