Toon posts:

Palm V synchroniseren met Outlook XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja... ik krijg het dus niet voor elkaar he...

De mailtjes gaat goed, maar adressen en taken enzo niet... dus kom maar op.

Ik heb:

Windows XP
Office XP
Palm Desktop 4.01
Palm O.S 3.3nogwat

What to do?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Voor synchronisatie met Outlook heb je een programma als Pocketmirror nodig. Heb je dat geïnstalleerd?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
nee nog niet. Weet je een download lokatie? en werk het met mijn huidige software?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Als het goed is staat het programma (de standaardversie) op de cd die bij de Palm zat, volgens de site van chapura. Op www.chapura.com zullen ook wel upgrades staan voor XP.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
staat dus niet op de cd (ik heb m'n palm al zo'n drie jaar...)

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Als je een V hebt, heb jij pocketmirror. Ff beter zoeken op de CD, het zit in een of andere idiote dir verstopt, maar zit er wel op. Er zijn geen V's verkocht zonder pocketmirror erbij.

Deze moet je installeren vanaf de CD en dan meteen de nieuwste versie-upgrade van Pocketmirror downloaden van chapura en eroverheen zetten. Daarna werkt het perfect.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Als je de Palm Desktop hebt geinstalleerd zou dat voldoende moeten zijn voor synchronisatie met Outlook XP, dat was het bij mij in ieder geval. Je moet wel iets instellen, maar ik weet niet meer precies wat, dat staat in het mailtje dat in het Mail programma van je Palm staat als je een harde reset doet.

Ga anders even naar palmclub.nl, die kunnen je vast beter helpen. Wel eerst de zoekfunctie gebruiken, anders worden ze boos ;)

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand misschien even aangeven wát er ingesteld moet worden?

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
nou in principe als je die pocketmirror installeert, moet dat automatisch gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Hehehe... hij doettut!
Pagina: 1