[xp] naam CD verandert niet bij veranderen CD

Pagina: 1
Acties:

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 18:35
Als ik windows boot, dan zie ik (zoals normaal) de titel van de cd-rom bij de bijbehorende drive (in explorer). Als ik daarna een andere cd d'r in doe dan update hij deze titel niet.

Ik dacht zelf al dat het aan Auto Insert Notification zou kunnen liggen (AIN), maar dat schijnt Nero weer niet fijn te vinden, omdat dan het schrijven niet echt lekker gaat. En daarnaast hou ik niet zo van autorun.

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 18:35
*kick*
Please?

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 07:47
Had ik ook vroeger, heb ik volgens mij een topic over gestart maar ik kan hem niet terug vinden...
Ik heb het volgens mij opgelost door in CloneCD iets met die autorun te rommelen, maar toch heb ik het heel af en toe nog...

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:54

Cyphax

Moderator LNX/AI
Dat Nero auto-insert notification niet leuk vindt, geldt volgens mij alleen voor een CD Recorder.. Als je CD's afspeelt met een andere driver zou je daarvan wel die notification aan kunnen zetten.
Auto-run... met Tweak UI kon je in Windows 9x autorun wel uitzetten. Je kan ook shift inhouden als je een nieuwe CD in je speler doet.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet helemaal zeker weet of dat in XP werkt, maar 'k zou niet weten waarom niet :P

Saved by the buoyancy of citrus

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Heb ik ook gehad. Ik heb toen de drive via device manager verwijdert en de PC opnieuw gestart en toen opnieuw gevonden en de driver erbij gezet.