[HL] Doe eens wat anders dan CS, doe eens...

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
Veel mensen die CS (Counter-Strike dus |:() spelen weten vaak niet eens dat het een mod is van het spel Half-Life, voor HL zijn nog veel meer Mods die net ze leuk zijn als CS. neem nou bijvoorbeeld:

Science & Industry:
Je hebt 2 teams, maar inplaats van dat het hier om Frags gaat, gaat het om teamcash, dit krijg je door bijvoorbeeld je tegenstander te killen (kost enemy company weer cloning kosten), research data jatten (cd's, flesjes, geldkoffers), enemy company's apparatuur mollen (computers, e.d.).
Wapens liggen niet zomaar verspreid door het hele level, maar worden researched door jouw team's team van scientist (3 stuks) deze bevinden zich in een apparte kamer waar ze hard nadenken (doelloos rondlopen). deze sci's is waar het spel eik om draait, je kunt ze beinvloeden door te schieten in hun buurt, radio's ophangen, bestralen met mind ray (bij jouw sci's geeft dat een efficiency boost). maar kill ze niet, hierdoor raken je eigen sci's nerveus en werken ze minder hard. Ook is het mogelijk de sci's van je enemy's company te jatten (ros ze met je koffer op hun kop en neem ze mee op je schouder). je kan zelf wel uitrekenen hoeveel voordeel je hebt als jouw team er in een keer 4 heeft ,en de enemy maar 2
als je een nieuw wapen/upgrade/instelling heb geresearched krijg je meestal een geldprijs (noem het een nobelprijs voor mijn part).
Dit is een erg vette mod voor op internet of op lan (moet eigenlijk met 2on2 of meer anders komt de gameplay niet tot zijn goede)
Er staat een nieuwe versie aan te komen van deze mod, neem eens een kijkje op: info: http://www.planethalflife.com/si

Sven-Coop
Zoals de naam al doet vermoeden, is dit een Coop mod voor Half-Life (coop -> samenwerken tegen monsters).
Er zijn vele mappacks met een lichtelijke verhaallijn, ook is het zelfs mogelijk de hele HL-singleplayer met meerdere over te spelen (dit brengt helaas wel een aantal bugs met zich mee die op de site zijn uitgelegd)
De wapens zijn gewoon hetzelfde als in hl zelf (op de uzi's na, die nieuw zijn)
verder heeft het ook een identification systeem (health, name, kills van een monster (handig bij eindbazen))
Als je een donatie had gedaan van $5,- (toen nog €7,-) kreeg je de "donor options" erbij, dit houd in dat je vergulde uzi's krijgt (1.5x damage) en je kan je crowbar electroliseren (draint wel stroom van je armor). dit is wonid gebonden (wonid's van donor's zit coded in de mod) en op lans kun je dus gewoon gebruik maken van die donor opties.
Na lange tijd wachten komt morgen de nieuwe versie (2.0final) uit. ik kan haast niet wachten.
info: http://www.svencoop.com

Ik hoop jullie zo een beetje info te hebben gegeven over de andere kant van HL, laat me weten wat je van me "reviews" en van de mod zelf vind.

Verwijderd

ik ga het zeker eens proberen :)

Verwijderd

Ja ze zijn allebei wel leuk, maar ze komen geeneens bij cs in de buurt...

Verwijderd

Boeiuh. Ik ga weer cs spelen :z

• CU2morO
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 21:40:
Ja ze zijn allebei wel leuk, maar ze komen geeneens bij cs in de buurt...
daarom raad ik ze ook aan, tis weer eens wat anders (kijk, er zijn ook veel cs klonen (DoD, Frontline Force, Global Warfare (let op, hier krijg ik geflame mee))

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

CU2morO leuk geprobeerd. Maar het punt is dat de mensen die NU nog CS spelen gewend zijn aan de simpelheid van CS.
Ze zijn net paarden, hebben oogkleppen op en kunnen dus naar 1 ding kijken... in dit geval CSTRIKE.

achja laat ze maar, leuk geprobeerd maar ik denk niet dat veel mensen het waarderen.
apart van de die hard GAMERS.

want mensen die alleen maar zeggen dat iets niet in de buurt komt van cs zijn geen die hard GAMERS.... die zijn eerder die hard CSTRIKERS...

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

HLDM 2on2? :X

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Zo'n spel is een maand leuk , maar dan ben je er weer op uitgekeken en dat is bij cs niet zo :) (tenminste voor mij dan :P )

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
CU2morO schreef op 14 september 2002 @ 22:08:
[...]

daarom raad ik ze ook aan, tis weer eens wat anders (kijk, er zijn ook veel cs klonen (DoD, Frontline Force, Global Warfare (let op, hier krijg ik geflame mee))
wtf?! DoD cs kloon? wtf?! ben jij wel helemaal kierewiet! denk jij dat CS aan de wieg stond van alles wat erna kwam? NOT! DoD is ook voor 10000000000000000000000000000 x niet te vergelijken met cs...het is teambased met klasses, je spawmed de hele tijd terug, je moet punten capturen of opblazen, het is heeeeeel mooi en realistisch, WO2 roelt.... maar zeker geen kloon dus....het zijn allemaal varianten op spelvormen, ook TFC enz.. Kijk dat je Urban Terror (q3) of Tactical Ops (ut) cs klonen wil noemen..ok maar het zijn nogsteeds allemaal games die anders zijn..dus dat gekloon..WTF!? ga je mond wassen..meteen! NU!

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-10 10:39

ThaHandy

Discovery Channel

idd B)

• Shagura
  • Laatst online: 27-10 14:32
Ik ben nu eindelijk maar eens half-life aan het installeren om te zien wat dat cs nou is, na er 2 jaar vanalles over gehoord te hebben ofzo :P

• Icingdeath
  • Laatst online: 30-10 21:28
Weer eens wat anders....

• CU2morO
idd, dat zei ik :{ :?

• Virgil
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Ok ik heb net science and industrys gedownload dalijk paar mensen spelen ?

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• unfor
  • Laatst online: 05-10 13:17
Ik speel ook af en toe Fire-Arms, Day of Defeat en Action Half-Life.. ook leuk.
Sven Coop heb ik wel eens geprobeert, maar dat vond ik een beetje te hectisch..

Verwijderd

Wie niet weet dat het een mod van Half Life is moet zich schamen :o

Half - Life is zo'n enorm meeslepend verhaal :9~

Ik ga ze ff kijken, vooral Sven co-op lijkt me leuk :) ik speel altijd het liefst samen ;)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:19
ok, voor de mensen die ook eens wat anders willen:

Day of Defeat:
een schitterende WOII mod

Front-Line Force:
werkt via capture points, lekker raggen en leuk om te spelen

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Crash-Override schreef op 14 september 2002 @ 23:12:

Day of Defeat:

Front-Line Force:
Day of Defeat is zeker een aanrader. 1 van de beste WW 2 spellen/mods die ik ooit heb gespeeld. Front-Line Force, vond ik minder als DoD, maar ook zeker het proberen waard. Helaas worden beide mods niet zo veel gespeeld als CS.

• Crash
Apocrypha schreef op 14 september 2002 @ 23:31:
[...]

Day of Defeat is zeker een aanrader. 1 van de beste WW 2 spellen/mods die ik ooit heb gespeeld. Front-Line Force, vond ik minder als DoD, maar ook zeker het proberen waard. Helaas worden beide mods niet zo veel gespeeld als CS.
nee, idd
als ik naar LAN's ga nemen we ook altijd onze DOD server mee
beetje spammen @ mirc, en er komen wat spelers die het nog leuk gaan vinden ook >:)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:04
Tis niet zo dat ik niets anders wil dan cstrike, maar tis gewoon dat ik niets anders kan ;)

Nah.. er is nog geen beter mod dan CS :D

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Crash-Override schreef op 14 september 2002 @ 23:33:
[...]

nee, idd
als ik naar LAN's ga nemen we ook altijd onze DOD server mee
beetje spammen @ mirc, en er komen wat spelers die het nog leuk gaan vinden ook >:)
Zullen we vanacht nog ff DoD gaan doen :P? heb er weer zin in, al een tijdje niet gespeeld vanwege Mafia, Warcraft III en nu ook BF 1942 :P.

• VeldKoe
  • Niet online
day of defeat vind ik snel vervelen :/
gevechten doen me ook te chaotisch aan, en de characters gaan teveel op in de omgevingstextures imo
dat zal dan vast camouflage zijn, maar de frustratie als je achter elkaar wordt neergeknald en je weet niet waarvandaan is flink hoog 8)7

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

VeldKoe schreef op 14 september 2002 @ 23:42:
gevechten doen me ook te chaotisch aan, en de characters gaan teveel op in de omgevingstextures imo
dat zal dan vast camouflage zijn, maar de frustratie als je achter elkaar wordt neergeknald en je weet niet waarvandaan is flink hoog 8)7
Skills ;)

Verwijderd

alleen DOD is er voor mij.... met de clan op nummer 2 gestaan :P

• Crash
Apocrypha schreef op 14 september 2002 @ 23:37:
[...]

Zullen we vanacht nog ff DoD gaan doen :P? heb er weer zin in, al een tijdje niet gespeeld vanwege Mafia, Warcraft III en nu ook BF 1942 :P.
ik zou best willen, maar duik zo me nest in
heb een vermoeiende dag gehad, maar ik wil best een keer DOD met je spelen,
ICQ me maar een keer :)
VeldKoe schreef op 14 september 2002 @ 23:42:
tsja, iedere mod zijn eigen eigenschappen en kenmerken
en een groot gedeelte komt gewoon aan op skills,
dus speel het een paar keer, blijf oefenen, en je wordt steeds beter,
en dan ga je het ook steeds leuker vinden :)

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-10 16:38
Crash-Override schreef op 14 september 2002 @ 23:12:

Day of Defeat:

Front-Line Force:
of tfc

Last.fm
Films!

• knarfyboy
  • Laatst online: 15-10 20:43
Ik heb SI ook erg vaak gespeeld. Vond t wel leuk. Alleen veel te weinig (goede) servers. En Sven COOP heb ik iets minder gespeeld, maar was wel leuk om te doen. BV de level svencoopRPG met 8 man :9~!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:18
Day of Defeat :)

Verwijderd

DoD is beter dan MoH:AA en RTCW imho :X topper dus!

Verwijderd

Half-life Rally wordt volgens mij ook wel glappig.

• Icingdeath
  • Laatst online: 30-10 21:28
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 11:53:
Half-life Rally wordt volgens mij ook wel glappig.
waneer komt ie
Pagina: 1