Divx > VCD met capture kaart mogelijk ?

Pagina: 1
Acties:

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Kan dat want ik doe het nu wel software matig.
Maar kan je het ook hardware matig laten doen. Want ik heb een nummer van Computer Idee (weet het fout blad) en daar hebben ze het over zo'n kaart.
Het gaat dus om Divx > naar VCD hardware matig te coderen.

Is dat mogelijk.

Alvast bedankt.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

In welk nummer is dat dan?

Volgens mij bedoelen ze een Pinnacle Studio DC10+ of een Hauppauge WinTV PVR, die kan wel naar MPEG opnemen direct, maar niet vanaf DivX volgens mij ....

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• FabiandJ
  • Niet online
dreeke schreef op 14 september 2002 @ 21:49:
In welk nummer is dat dan?

Volgens mij bedoelen ze een Pinnacle Studio DC10+ of een Hauppauge WinTV PVR, die kan wel naar MPEG opnemen direct, maar niet vanaf DivX volgens mij ....
Nummer 16 uit 2001 is dat.

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Dutch3men schreef op 14 september 2002 @ 22:10:
[...]

Nummer 16 uit 2001 is dat.
Ik heb mijn grote verzameling CID's er ff bijgepakt ;) en heb ff CID 16/2001 doorgelezen, maar kan niet het stukje vinden waar jij op doelt. Wat is het paginanummer? :?

• FabiandJ
  • Niet online
SiHiDa schreef op 15 september 2002 @ 12:28:
[...]

Ik heb mijn grote verzameling CID's er ff bijgepakt ;) en heb ff CID 16/2001 doorgelezen, maar kan niet het stukje vinden waar jij op doelt. Wat is het paginanummer? :?
Bladzijde 49. onder het kopje Testen.

Verwijderd

Waarom wil je eigenlijk Divx -> VCD met een capture kaart. Een Capture kaart kan niet een bestand op jouw harde schijf of Cd capturen. Alleen een signaal van buitenaf (vb tv of video). Is toch veel handiger om gewoon je Divx te reëncoden in MPEG1/2 :?

Volgens mij zoek je een prog waarmee je DivX kan omzetten naar VCD. Ik moet wel even zeggen dat er kwaliteits verlies optreedt wanneer je een DivX reëncode naar een VCD. Als je geen kwaliteits verlies wil hebben dan zal je meerdere Cd's moeten gebruiken.

Check www.vcdhelp.com

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2002 19:37 . Reden: url ]

Pagina: 1