Intell 630, 1024RAM, 6600GT Silencer 256mb DDR3, 450GB HDD (1X200, 1X250), WinXP prof
Verwijderd
Hmm.. wat noem je goedkoop?
Ik heb zelf een Canon S500 (200€), maar je kan denk ik de opvolger (S520) voor wat minder krijgen nu.. Maar ik ben er zeker tevreden over, snel, goede kwaliteit, en goedkope inkt (dat is belangrijker dan de aankoopprijs)..
Ik heb zelf een Canon S500 (200€), maar je kan denk ik de opvolger (S520) voor wat minder krijgen nu.. Maar ik ben er zeker tevreden over, snel, goede kwaliteit, en goedkope inkt (dat is belangrijker dan de aankoopprijs)..
Is het ok een stille printer, mijn huidige maakt nogal lawaai tijdens het aanzetten en tijdens het printen (en is de printerkop vervangbaar want ik wil niet voor de 2e keer hetzelfde meemaken)
Intell 630, 1024RAM, 6600GT Silencer 256mb DDR3, 450GB HDD (1X200, 1X250), WinXP prof
Verwijderd
De printerkop is vervangbaar, zeker.. maar ja of hij stil is.. hij is iig stiller dan mijn vorige (HP Deskjet 690C)..
Ik heb een paar weken terug een HP Deskjet 3420 gekocht, en ik ben er goed tevreden over 
Hij maakt alleen wel vrij veel geluid als ie papier pakt, en als ie klaar is met printen (het uitwerpen dus)
De kwaliteit is gewoon goed
Printer heeft me €99 gekost, dus dat is niet duur
Hij maakt alleen wel vrij veel geluid als ie papier pakt, en als ie klaar is met printen (het uitwerpen dus)
De kwaliteit is gewoon goed
Printer heeft me €99 gekost, dus dat is niet duur
Pagina: 1