Toon posts:

DDR ram overplaatsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een simpel vraagje: kan m'n 'oude' amd 1400 (dus geen xp) op alle borden met KT333 en KT400 chipset?

En hetzelfde voor mijn DDR ram van 266 mhz, past dit ook? of zou ik nieuwe moeten kopen

ik wil namelijk een nieuwe mobo kopen omdat ik een beetje teleurgesteld ben in de prestaties van m'n k7t266... en nu is het afgelopen met tweaken, hij gaat gewoon de deur uit!

Verwijderd

Daar heb je waarschijnlijk niets aan, want dan benut je de KT400 chipset niet, want je geheugen en CPU draaien dan nog op dezelfde snelheid als nu. Dus je zal geen verschil merken, totdat je je CPU/RAM upgrade. :)

Verwijderd

Topicstarter
nou... ik weet echt niet wat er aan de hand is.. maar m'n pc loopt echt niet zoals hij hoort te lopen. Mijn IDE was zooo traag dat windows niet eens draaide. Dat heb ik dan maar opgelost door er een promise kaartje voor te kopen en daar die schijven aan te hangen. Nu is het 'redelijk' maar nog niet bijster snel. Nu heb ik vandaag de demo van ut2k3 gedownload en voor de aardigheid eens een benchmark gedraaid. Nou die scores vallen we zo laag uit.. om te janken. Daarom ben ik het echt zat en een andere mobo zou dan misschien een oplossing zijn

Specs msi k7t266, amd1400, 256DDR kingston

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Antwoord op je vraag: ja, zowel cpu als ram zijn prima op alle KT333 en KT400 borden te gebruiken :) Maar dat is ook vrij simpel zelf vast te stellen a.d.h.v de desbetreffende mobo specs ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.