[XP] Dual monitor op laptop

Pagina: 1
Acties:

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 17:30
Hey!

Ik heb een Sony Vaio FX103 waar je een extra monitor op kan aansluiten. Ik draai Windows XP Pro. Wat ik graag wil is een beeldscherm over de TFT en de externe CRT, ik kan nu alleen het scherm op m'n TFT dupliceren naar m'n CRT en dat is dus niet de bedoeling. Ik heb al gezocht bij Google en op GoT en bij Sony Support maar daar heb ik niks over kunnen vinden.

Wellicht dat iemand weet hoe ik dit voor elkaar krijg?

Alvast bedankt!

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

Verwijderd

Wat je wil is dus het tft beeldscherm van je laptop gebruiken voor het beeld van een ander pc.
hms succes maar ik denk niet dat dit mogelijk is. En als het mogelijk is zal je geen poort hebben op je laptop want die vga-out op je laptop werkt om beeld door te sturen niet om te ontvangen.

HMms oooowk .. foutje dus

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2002 21:44 . Reden: |:( ]

• Steije
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 21:40:
Wat je wil is dus het tft beeldscherm van je laptop gebruiken voor het beeld van een ander pc.
hms succes maar ik denk niet dat dit mogelijk is. En als het mogelijk is zal je geen poort hebben op je laptop want die vga-out op je laptop werkt om beeld door te sturen niet om te ontvangen.
Nee, ik wil het 'beeld' uitspreiden over de TFT en CRT. Zodat ik dus vensters tussen beiden kan slepen.

Nu kan ik alleen een exacte kopie van de output naar het TFT scherm op m'n CRT krijgen, dat heb ik dus niet nodig.

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

• Screec
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-07-2025
en wat is de grafische kaart die in je notebook zit? een Ati Rage 128 Mobility 3 kan dit effect bereiken als je windows XP draait...

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In de display properties van XP, staan daar 2 monitoren of staat er maar 1? Als er 2 staan, enable de tweede, en je hebt het gewenste effect.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Steije
Afbeeldingslocatie: http://www.rab-bit.com/~steije/laptop_screen_settings.jpg

Dit zijn mijn Display properties, zoals jullie zien heb ik een Intel kaart en staat er Multiple Monitors maar ik krijg twee keer hetzelfde beeld op beide monitoren.

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:57

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

IK heb hier dus toevallig ook naar lopen zoeken, maar dan voor een Dell CpiR met een NeoMagic (met 4mb geheugen ofzo)...
En ik heb de Optie Dual-Monitor wel, maar die blijft GRIJS.. en ik kan er NIKS over vinden, ook niet dat het NIET kan met mijn laptop .. :(

Is er geen 3e party software die dit kan regelen oid ?? Ik wil ook 2 monitors :) grote desktop 8-)

• Steije
:Y)

Pagina: 1