Toon posts:

ADSL i.c.m ISDN

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen of ik als ik ADSL neem i.c.m met ISDN of ik dan nog maar 1 digitale lijn over hou??

Of kan je als je ADSL hebt gewoon nog met twee telefoon tegelijk bellen?

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 14:15

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Is wel een combinatie met ISDN, ff het linkje zoeken
geript van deze site
Wordt mijn ISDN aansluiting overbodig als ik ADSL van KPN Telecom neem?
Als u uw ISDN aansluiting alleen maar hebt om tegelijkertijd te kunnen bellen/faxen en internetten, heeft een ISDN aansluiting weinig zin.

U kunt overwegen om uw ISDN aansluiting te laten veranderen in een gewone aansluiting omdat u bij uw ADSL aansluiting een splitter krijgt meegeleverd die ervoor zorgt dat u kunt blijven bellen of faxen terwijl u aan het internetten bent.

Voor de snelheid maakt het niets uit. ADSL is zowel bij een gewone aansluiting als bij een ISDN aansluiting even snel.

Als u gebruik maakt van de 4 telefoonnummers die u ter beschikking staan bij uw ISDN aansluiting en graag gebruik maakt van de gratis NummerWeergave en WisselGesprek kunt u het beste ADSL voor ISDN bestellen.

De abonnementskosten zijn gelijk aan die van een gewone ADSL aansluiting, en u behoudt de voordelen van ISDN.

Als u uw ISDN aansluiting wil omzetten in een gewone telefoonaansluiting moet u dit doen voordat u ADSL aanvraagt.

Zodra uw telefoonlijn is omgezet en dit is bevestigd via uw telefoonnota kan de ADSL aanvraag starten. Reken op een omzettingstijd van ongeveer twee maanden.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok... maar blijf ik 2 digitale lijnen houden?? als ik op internet zit

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ja, je kan gewoon de andere lijnen gebruiken (bellen, faxen, zelfs i-net via ISDN :P) als je op internet (via ADSL) zit.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:57
Ja die 2 lijnen hou je, beide lijnen zit onder de 80 Khz, ADSL zit daarboven.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02
Dit is prima via de search te vinden :)

Als je ADSL icm linesharing gebruikt, veranderd er niets aan het spraakgedeelte van je lijn. Je behoud dus je 2 digitale lijnen.
Als je zonder linesharing werkt (als dat al kan met ISDN, waarschijnlijk wordt het dan een analoge lijn), dan vervalt AL het spraakverkeer, dus beide lijnen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.