specs: Sun Workstation Server Router Laptop
Verwijderd
sed1330-Software gaat wel werken op de sed1335. alleen omdat jij dan een groter schermpie hebt gebruikt ie maar een klein deel ervan.....
Naja, das dan iig iets, maar een module met een sed1335 erop? Wie weet er waar ik die kan krijgen? Ik kan namelijk geen SMD solderenVerwijderd schreef op 15 september 2002 @ 00:39:
sed1330-Software gaat wel werken op de sed1335. alleen omdat jij dan een groter schermpie hebt gebruikt ie maar een klein deel ervan.....
Helemaal niemand????
ik zoek deze namelijk ook al zie mijn draadje
[rml][ LCD] heb lcd, nu controllerboard, is dit wat ?[/rml]
ik heb nu dus een site met het controllerboardje wat we allebei nodig hebben, maar het probleem is dat het in de USA is en dat ik geen creditcard heb om hem te bestellen
dus als er iemand is die iets meer weet, horen wij het graag
BTW het ondersteund display's van 640 x 256
ik heb nu dus een site met het controllerboardje wat we allebei nodig hebben, maar het probleem is dat het in de USA is en dat ik geen creditcard heb om hem te bestellen
get rich or die try'in
Het is iig ergens te krijgenModmaN schreef op 16 september 2002 @ 13:01:
ik zoek deze namelijk ook al zie mijn draadje
Maar ik zie epson op het printje staan, dus dan zal het in europa toch ook wel te krijgen zijn?
Pagina: 1