[Indesign] >35 paginas export to pdf gaat niet...

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 20:37
Program used: Adobe Indesign 2.0
Probleem: Er is mij gevraagd om eens even een blikje te werpen op een Indesign 2.0 (layout wise) document van 165 paginas groot. Wat er gebeurd na pagina 35 is dat er, zodra er geexporteerd wordt naar pdf, er alleen maar blanco paginas zijn, terwijl er in Indesign ze wel netjes staan. Nu ben ik redelijk bekend met Indesign 1.5 en voor zover ik weet heb ik nog nooit dit probleem meegemaakt (maar weet niet helemaal meer zeker of ik documenten groter dan 35 paginas heb gemaakt). Heb al geprobeert om via distiller een fatsoenlijk pdfje te krijgen, maar dat helpt dus ook niet, zelfde probleem. Alleen pagina 36 bv. exporteren levert een blanco pagina op (terwijl er toch echt heel wat tekst op hoort te staan).

Nu dacht ik, ligt misschien aan het document (corrupt of zo), maar als ik een nieuwe aan maak, dan heb ik het zelfde probleem.

Is dit een limitatie van Indesign 2.0 of is er hier iets mis? Nu ben ik niet bezig op m'n eigen laptop (van de persoon waarvan ik naar het bestandje moest kijken), dus het zou zo kunnen zijn dat het een trial version is die op de laptop draait en dat dat de limitatie is. (zie dat trouwens nergens staan)

Ik ben nu al ruim een uur of twee aan het zoeken op het net naar antwoorden (en zal nog wel wat uurtjes zoet zijn), maar het zou heel aardig zijn als iemand hier een antwoord op wist. (anders moet ik eens gaan kijken naar die book optie)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Het kan me niet voorstellen dat het een limiet is.. maar het zou bv wel een font probleem kunnen zijn. Ik zal eens kijken of ik hier 2.0 heb en dan even een pagina 36 exporteren. Maar denk dat dat gewoon moet lukken, zou een beetje een rare limiet zijn.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Cergorach
Had gekund een font probleem, heb al een hoop gedonder daarover gezien op het net. Maar ik heb dus het zelfde probleem met een nieuw document. Ik heb net zelfd 600mb extra ruimte gemaakt op de HD, met de stille hoop dat het misschien een virual memory probleem zou zijn, maar dat is het dus ook niet...

Thanks voor je hulp alvast!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik heb gisteravond even zitten kijken, maar ik heb Indesign 2 hier niet. Zal vandaag nog even kijken of ik het niet op een cd heb staan ofzo.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 16:51

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

zou gewoon moeten kunnen, probeer anders eerst een .ps filetje te schrijven en maak daarvan met distiller een pdfje. Als je dan een fout krijgt meldt ie het meteen en weet je ook waar het aan ligt.

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-07 14:28

thomaske

» » » » » »

Hier geen problemen met Indesign 2.0 (op w2k). Document met 40+ pagina's wordt zonder problemen gegenereerd

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

• Cergorach
Een Postscript file er van maken helpt dus ook niet. Zodra het document wordt samen gevoegd tot iets anders (printen/pdf/ps) dan vertikt het document voorbij 35 paginas te gaan.

Kan het document nu wel in stukken verdelen en via Book aan elkaar linken, wel iets meer werk, maar dan moet dat maar...
Pagina: 1