ALs ik gewoon aan het werk ben of de pc gewoon aanstaat geeft mijn monitor, een LG 915ft+, een rare tint, het wordt ongeveer een milisec blauw, groen of rood. En daarna is het weer voor een seconde of 20weer goed. Maar soms blijft het een tijdje rood, net alsof mijn kleuren temp is veranderd naar 6300K, maar naar weer ongeveer 20 secs, wordt het weer goed.
Ik heb al mijn videokaart geruild, probleem blijft. Heb een nieuw BNC kabel gekocht, probleem blijft. Monitor op een andere PC, probleem is weg.
Het zou dus kunnen dat het aan mijn moederbord ligt, een Abit TH7II, of mijn voeding een chietec 340watt. Misschien 'lekt' er stroom uit mijn voeding, want er staat wel een aardig wat stroom op mijn kast(stekker niet geaard) en komt het daardoor. Kan ik alvast garantie claimen voor mijn monitor? Want ik ben nog niet zeker dat het wel aan mijn monitor ligt.
Dit is sinds een maandje of zo, ik wordt er gestoord van.
Ik heb al mijn videokaart geruild, probleem blijft. Heb een nieuw BNC kabel gekocht, probleem blijft. Monitor op een andere PC, probleem is weg.
Het zou dus kunnen dat het aan mijn moederbord ligt, een Abit TH7II, of mijn voeding een chietec 340watt. Misschien 'lekt' er stroom uit mijn voeding, want er staat wel een aardig wat stroom op mijn kast(stekker niet geaard) en komt het daardoor. Kan ik alvast garantie claimen voor mijn monitor? Want ik ben nog niet zeker dat het wel aan mijn monitor ligt.
Dit is sinds een maandje of zo, ik wordt er gestoord van.
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)