Mijn monitor geen kleuren rare tinten..

Pagina: 1
Acties:

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ALs ik gewoon aan het werk ben of de pc gewoon aanstaat geeft mijn monitor, een LG 915ft+, een rare tint, het wordt ongeveer een milisec blauw, groen of rood. En daarna is het weer voor een seconde of 20weer goed. Maar soms blijft het een tijdje rood, net alsof mijn kleuren temp is veranderd naar 6300K, maar naar weer ongeveer 20 secs, wordt het weer goed.

Ik heb al mijn videokaart geruild, probleem blijft. Heb een nieuw BNC kabel gekocht, probleem blijft. Monitor op een andere PC, probleem is weg. :(

Het zou dus kunnen dat het aan mijn moederbord ligt, een Abit TH7II, of mijn voeding een chietec 340watt. Misschien 'lekt' er stroom uit mijn voeding, want er staat wel een aardig wat stroom op mijn kast(stekker niet geaard) en komt het daardoor. Kan ik alvast garantie claimen voor mijn monitor? Want ik ben nog niet zeker dat het wel aan mijn monitor ligt.

Dit is sinds een maandje of zo, ik wordt er gestoord van. :(

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Heb je bij LG nagevraagd of de monitor niet gewoon defect is?

btw. wat bedoel je met hier niks daar niks... zelfde probleem of dat je daar geen problemen hebt?

• ReseT
  • Niet online
Dat ik geen problemen heb.
Kan iemand ook mijn topic een andere naam geven? Naar 'mijn monitor geeft rare tinten' oid. Het is een beetje fout, kom ik nu pas achter |:(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ReseT schreef op 14 september 2002 @ 20:09:
Ik heb al mijn videokaart geruild, probleem blijft. Heb een nieuw BNC kabel gekocht, probleem blijft. Monitor op een andere PC, probleem blijft nog steeds. :(
Lijkt me toch wel vrij zeker dat het dan aan de monitor ligt hoor. Probeer hem om te ruilen zou ik zeggen :)

• ReseT
  • Niet online
Maar het rare is juist dat bij een anders systeem, de monitor het wel naar behoren werkt.

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
ReseT schreef op 14 september 2002 @ 23:41:
Maar het rare is juist dat bij een anders systeem, de monitor het wel naar behoren werkt.
Dat zeg je hier anders niet:
Monitor op een andere PC, probleem blijft nog steeds.
En een titeledit moet je in SM vragen.

• ReseT
  • Niet online
doh |:(

• ReseT
  • Niet online
Ik bel morgen wel naar de winkel...

• ReseT
  • Niet online
Ik heb ff gesearched en ik heb een voorganger met ongeveer het zelfde probleem, misschien wordt hierdoor mijn probleem stelling wat duidelijker....
Door Mimix - Thursday 24 May 2001 15:47

Ik heb dus een nieuwe LG omgeruild gekregen, maar je raadt het al, ook deze heeft kuren. Het volgende gebeurt: nadat ik de monitor had aangesloten, en ''m aangezet had en er ongeveer een half uur naar gekeken had, begon het ding ineens te trillen, over heel het scherm en werd het beeld lichter en donkerder. Het gebeurt heel kort en snel, een aantal keer achter elkaar en dan een tijdje weer niet, en dan begint ''t weer ineens. Ik heb de creative-subwoofer uit de stekker gehaald maar dat hielp niets. Heeft iemand een idee, of soortgelijke ervaring? Daarnaast hadden geen van de andere lg''s (2) hier last van, dus wel raar dat deze dat wel heeft. Is misschien de voeding van de monitor niet goed? De monitor btw is super en superscherp!!!, nooit scherper gezien moet ik zeggen , de enige prob is dus bovenstaande plus dat het beeld nog een beetje recht getrokken moet worden. Maar moet ik ze bij de helpdesk van LG maar weer wakker schudden voor alweer een nieuwe 915+ ?? Ik wordt er echt dood en dood moe van
Ik heb geen speakers naast mijn monitor staan.

Pagina: 1