ik zoek een goede geluidskaart

Pagina: 1
Acties:

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 15:35
Yo luitjes

Zoals de titel al zegt zoek ik een nieuwe geluidskaart, en ik bedoel en echte niet zo een met van de sjit surround er op aangezien ik al een dolby pro logic versterker heb van marantz :).
Ik wil een stereo geluids kaart met een goede midi tafel omdat ik zelf een syntezyser heb en het zat ben dat die sblive player mijn syntezyer midi niet wil herkennen.
Hij wil niets dan de standaard midi bank herkennen.
Btw de prijs moet niet boven de 500 gulden uitkomen.
Alvast bedankt

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:26

Dark

who tweaked the light?

Hoi,
Als je semi-pro spul zoekt kan je het best ff kijken bij EchoAudio of Sec'D

http://www.echoaudio.com
http://www.sekd.de

Alleen denk ik niet dat het onder de 500 gaat lukken, voor dat geld zit je toch in het standaard(low-quality) pc-spul, zoals terratec of creative...

• Jaguar_e
hoi dark

bedankt voor de links dat zijn inderdaad erg vette geluidskaarten.
maar ze zijn wel heel erg prijsig
de goed koopste is DM 798,- op de sek'd site zoveel geld hoeft er van nou ook wel niet in te gaan zitten
mzzls
thx voor de links
Btw zijn er niet goede kaarten van terratec ik hoor van veel mensen dat die veel betr zijn dan SB kaarten.
mzzls again :)

• Jaguar_e
yo
eigenlijk zoek ik vooral goede midi support dus met losse midi banks (als dat kan)
mzzls

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:05
Ik had altijd de indruk dat terratec zich wel redelijk (semi-) profgessioneel profileerde. Ze hebben nu ook wat goedkope kaarten maar dat betekend niet dat ze ook in duurdere prijsklasse geen goede kaarten hebben.

(verder geen persoonlijke ervaring met terratec)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.