Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

verzameling brieven van onzer aller ULIO

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
brief gevonden in meelbox, in het kader van open forum hiero de hele inhoud:

Hotmail® ecteinascidin@hotmail.com
Inbox Compose Addresses Folders Options Calendar Help
Inbox

From: "Uli Prudencia" <uli@hastec.nl> Save Address - Block Sender
To: <ecteinascidin@hotmail.com> Save Address
Subject: Hoi Stoere Boy
Date: Mon, 23 Oct 2000 16:45:08 +0200
Reply Reply All Forward Delete Previous Next Close

Alles goed met je ?
Vast wel.

Is irrelevant je vriendje ofzo ? of je hol maatje ?
betaalt ie jou eten ? of je huur ?

En over dat post van je he ?

Kun je nog meer quotes halen van mij over dingen die ik heb
geschreven die jullie wel negeren ? Ik heb altijd gelijk gehad, jullie
zijn gewoon een stelletje luie wammes die niets te doen hebben en maar op
GoT MEEEEEEEEEE LULLEN met anderen zonder te weten wat er aan
de hand is.

Ten eerste, ik heb jou NOOOIT uitgenodigd om mee te doen met het gesprek.
Jij bemoeide je ermee. Ik reageerde toen op irrelevant, maar tja jij moest hem even paaien niet ?
Ten tweede, waarom halen jullie alleen die quotes eruit waar ik voor de grap schreef
dat ik niet meer zou reageren ? Zijn jullie bang dat ik andere mensen wakker zou maken
voor hetgeen wat jullie op GoT doen ? Ik vind dat jullie het hele reactie systeem saboteren.

Alleen zijn jullie stuk voor stuk geen stuiver waard. Jullie moeten het van elkaar hebben.
Toen het "stil" was op GoT baalden jullie gewoon, zelfs irrelevant begon te huilen
omdat niemand reageerde. Eenzaamheid noem ik dat.

Jullie 5 zijn echt zielig gewoon. Toen ik niet meer reageerde gingen jullie nog door.
Dat bewijst dat ik helemaal niets te verwijten valt, want jullie hebben gewoon niets anders
te doen. Otis is tenminste verstandig geworden, en juist omdat jullie hem ook
af liepen te zeiken. Denkt ie ook, tjonge jonge, kom ik voor hun op, bemoei ik me ergens
mee in JULLIE voordeel, en wat krijg je ? stank voor dank.

Je hebt zoveel commentaar op mij maar je ziet niet hoe zielig irrelevant wel niet is, die jongen kreeg zowat een hartaanval toen ie merkte dat metalsjef op +4 stond en hij op +1 Hij begon zowat te janken, hij gebruikt jullie gewoon voor zijn eigen plezier... hahahaha. Daarom schepte ik toen ook op over mijn IQ, omdat cookie daar niet tegen kon
en om later nog es hard op te kunnen lachen om jullie stomzinnigheid, echt stupid... je moet zijn reacties echt lezen.
Die jongen is nergens zonder jullie, echt zielig gewoon, en hij geeft het soms ook nog toe ook, hij twijfelt af en toe
alleen jullie houden hem sterk. Loosers !!

Jullie zijn allemaal een stelletje loosers die niets te doen hebben dan alleen maar met irrelevant eens te zijn. Ooit wordt je wakker en dan denk je tja die Ulio had toch ergens gelijk.
Je kan iemand altijd negeren en doen alsof je niet gelooft wat ie zegt of doen alsof ie onzin lult.

Je hebt toch zelf gezien van verschillende andere kanalen dat men over qhet algemeen met mij eens is ? Het enige probleem is : Hoe vertel ik het hun zonder hun te kwetsen ? Omdat ze wel weten dat jullie gelijk gaan huilen en replies gaan posten met IK niet en HIJ wel. Het enige wat jullie kunnen en zeggen ik ben dit en ik ben dat. En wat je denkt dat ik moet doen etc etc. Zonder mij hadden jullie echt helemaal niets om over te lullen dus die niet zo moeilijk. Ik kan veel inzien en ik ben toch verstandiger dan jou heb ik wel weer in de gaten. Kijk je kunt wel doen alsof je onschuldig bent enzo, maar als je het goed bekijkt is irrelevant veel erger dan mij.

Schijnheilig noem ik dat. Hij plaatst als eerste een topic over mij enzo.. dus dat noem ik klagen over mij.. mee eens ?????
Ok vervolgens een tijdje later klaag ik over hem..... en wat zie je ? Oh nee sorry vergeten dat je selectief bent en bep. dingen niet kan zien. Dus met andere woorden hij kan net zo slecht tegen kritiek als. Hij moet zich ook gelijk verdedigen etc. etc.

En nu heb je weer een thread die over mij gaat zonder dat ik me kan verdedigen. Ik post ook nix daaro.. om te laten zien dat ik veel slimmer bent dan jullie 5 sukkels, ja sukkels vind ik jullie, schijnheilig... Buitenstanders hebben gezegd dat jullie veel erger zijn. puur omdat jullie 5 altijd met elkaar eens zijn, geen eigen mening hebben en argumenten hebben waar je niet verder op kan bouwen.

Kijk hoe zielig jullie over komen met zulkse onzin, Hij ging gewoon door met mij te molesteren, terwijl ik al een maand vraagt om te stoppen. Jullie hebben echt niets te doen he ? Wat zal jullie werkgevers er van vinden ? Kijk maar naar Otis, die schreef mij een stomme email met : Ik ga je baas mailen omdat...... ik zeg alleen : Doe maar, ik zal jou werkgever ook even emailen etc.... Hij was gelijk stil. En ook vertelde ik hem over een quote van hem een keer, "reageren op een troll is net zo erg als trollen" Tja soms denken mensen slim te zijn maar zijn ze nog dommer bezig dan iemand die ze voor dom uitmaken.

Ik heb jou al in het begin opgemerkt, jij bent ook gewoon karmageil geef maar toe, want je eerste reactie op mij sloeg ook nergens op en was puur bedoeld om irrelevant te paaien zodat je puntjes van'm krijgt. TgF, Gameover en irrelevant hebben al (zonder dat ze het zelf door hebben ) zelf ook al toe gegeven dat ze karmageil zijn.

Er is echt niets wat jullie op mij kunnen aanmerken. alleen omdat ik jullie ooit een moderator clan heb genoemd zijn jullie pissig op mij, maar die gozer is ZOOOOOOOOO DOM dat ie niet eens ziet dat wat ie allemaal post mijn stellingen alleen maar sterker onderbouwt.

Als ik een topic had aangemaakt om MIJN reacties naar boven te modden dan werden de mensen vast wel boos op mij. Maar nee omdat hij al zo lang op t.net rondloopt mag het, anders gaat ie huilen snap je...

Dus als je echt wat interessants te melden hebt dan graag, maar jou mee lul reacties zijn gewoon van slechte kwaliteit. Je wilt alleen wat jou goed uitkomt quoten, maar waarheden laten jullie altijd weg. Wie is nou dom, stom, en totaal niet goed bij zijn hoofd ?

Als je niet van zulkse stomme reacties op mij had gegeven dan hoefde ik je nooit te mailen, maar zoals ik al vaker heb gezegd. irrelevant kan het niet op emailtjes alleen houden want hij heeft jullie nodig daarom wilt ie geen mailtjes van me, dan kan niemand hem helpen snap je ? Ik kan jullie allemaal aan, zonder moeite, want jullie hebben echt helemaal niets zinvols te melden, alleen gelul over mij omdat ik jullie manier van handelen afkeur !
Als ik nooit had geklaagd over jullie dan was er nooit iets aan de hand geweest. Maar juist omdat ik klaagde over "vals modereren" ( en er zijn wel meer mensen met mij eens hoor, maar ze zijn ook bang slachtoffer te worden van jullie stomzinnigheid en daarom zeggen ze nix )

Je kan alles zeggen wat je wilt over mij, maar weet je ? jullie kunnen slechts gissen en dingen roepen hahahaha.. mafketels
je kent mij niet eens, je weet echt helemaaaaaaaaaaal niets van mij. Ik krijg jullie daar allemaal wel klein, en daar heb ik geen vriendjes voor nodig, want das het stomste wat je kan doen, iemand helpen die je niet eens echt kent.
Hij gebruikt jullie gewoon en is bang dat jullie tegen hem zouden keren als ik openlijk "gelijk" zou krijgen.

Ik lach me echt dood om jullie leuke reacties over mij, iedereen kan zo zien hoe zielig jullie zijn door zo met elkaar
over iemand te lullen die zelf niets zegt... Tja als ik richting admins ga dan voel je je de hitte he... :-)

Ik heb hem gemaild en toch moest ie zo'n stom topic aanmaken, heb je de eerste regel gelezen ?
Dat is het stomste regel die je kunt plaatsen in een topic, hij schreef " niet omdat jij het bent hoor" hahahahah doe me een lol zeg, als je zoiets al schrijft geef je aan dat je wel degelijk van bewust bent dat ik zo zal reageren, maar toch doe je het
DUS ???????? OMDAT IK HET BEN. !!!!!!!! hahahahaha

Nou ja zoek het maar uit.... ik reageer toch niet meer... als jullie mij niet met rust kunnen laten zal ik mijn verstandige kop in de strijd gooien door jullie maar verder met rust te laten, alleen om te zien hoe erg jullie mij gaan missen, stelletje sukkels.

Homo's voor het leven zeker niet ?
Hoeveel geld betaalt ie je om zijn reet te likken ?

GET A LIFE, EN KIJK NAAR JE EIGEN SUKKEL.

HOE VAKER JE REAGEER DES TE MEER MENSEN MIJ GAAN GELOVEN. DOMBO'S
Ik heb toch al zo vaak gezegd laat me met rust maar jullie gaan door, dus denken die mensen ook
tja, zij doen het echt hoor, hij reageert niet meer maar jullie gaan door... LOOOOOSERSSSSSSSSSSS.

* Delerium maakt er geen woorden aan vuil. Zijn er nog anderen met "liefdesbrieven".

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Dit is nou niet bepaald doodzwijgen he :(.
Ik heb het niet eens meer doorgelezen, veel te lang. Je doet er beter aan zulke dingen naar Floris Diemel en Arjenk te sturen, als je er al iets mee wilt doen ipv het hier te plaatsen. Kan alleen maar weer tot nieuwe zinloze discussies leiden.

Stop it! |:(
------------<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Zijn er nog anderen met "liefdesbrieven"[/quote]Ja, is een algemeen verschijnsel. Iedereen die zich over hem uitlaat ontvangt ze. Daarom kun je je maar beter niet meer over hem uitlaten als het niet echt nodig is.

Omdat je dit blijkbaar nog niet wist is het je deze keer vergeven. ;)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb medelijden met een bepaald persoon zijn toetsenbord ! >:)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Na enig beraad met mijzelf (en het bestaan van de dappere 5 bevestigend met deze reactie) heb ik slechts één ding toe te voegen:

:D

Ik pis in mijn broek van het lachen, ik ga echt al die onzin bewaren voor later als ik groot ben, dan zit ik voor een knapperend haardvuur en denk terug aan vroeger.

Dit soort brieven helpen mij dan al lachend mijn oude dag door te komen, ik laat alles aan mijn kleinkinderen lezen (tevens bevestiging van het niet-homo-zijn) "kijk eens wat een grappige mensen opa vroeger tegenkwam...".

:D

/me is de dag grappig begonnen...

• Delerium
  • Niet online
TgF, ik heb al reeds een speciale directory voor dit soort meuk aangemaakt :).

Ik zal inderdaad voortaan deze brieven wel doorspelen naar Anton. Deze brieven voor mijzelf houden, vind ik te intiem :).

Mijn dag begon dus ook best wel goed :).

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
* irrelevant gooit ze altijd snel weg

Verwijderd

Ja gaan jullie nog steeds door over mij.
Wie gaat hier door ?

Een opmerking :

Je mag alle emailtjes die ik PERSOONLIJK aan je stuur wel posten. maak mij niet uit.
Als je dit maar weet: Ik heb heel vaak gevraagd om mij met rust te laten, ik heb destijds slechts gereageerd op irrelevants stomme topic. Ik kreeg opeens 5 lui op me dak. Ik heb de rest nooit gevraagd zich mee te bemoeien of commentaar op mij te leveren. Maar dat deden jullie wel.

Ik stuurde je dat emailtje omdat ik gewoon ZAT van al dat geouwehoer ben. En dan ben ik grof wat dan nog ? Ik doe helemaal niets verkeerd in mijn emailtjes behalve "uitschelden" en "harde" taal gebruik. Tja als je over mij ophield hoefde ik ook niets te schrijven.

Als je na 1,5 maand onzin slikken, niet zat wordt dan heb je een wel heel goed hart.

DUS NOGMAALS LAAT ME MET RUST !!!!!!!!!!!
En ik begrijp het niet ????

Ik ga straks echt hele raare dingen doen hoor als jullie nog openlijk over mij moeten ouwehoeren. En ben je zo zwak in je eentje omdat je geen reply kunt sturen ? Nee wat moet je schrijven dan ? NIETS... je valt me lastig en dat moet ophouden.

Als je opgehouden was dan hoefde ik je niets te mailen. Eigenschuld, moet je maar ophouden bij je vriendjes punten te scoren.

Je kent me nog niet echt... ga zo door en je zult wel merken wie ik echt ben. JULLIE LOKKEN HET ZELF UIT.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Kijk, daar heb je het nou. Was nou stil gebleven!<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik doe helemaal niets verkeerd in mijn emailtjes behalve "uitschelden" en "harde" taal gebruik[/quote]Ik heb dacht ik al uitgelegd wat je iha nog meer fout doet in mijn Matrix thread.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Je kent me nog niet echt... ga zo door en je zult wel merken wie ik echt ben. JULLIE LOKKEN HET ZELF UIT.[/quote]Als het nog erger wordt staat ons nog wat te wachten.
Maar je hebt nog steeds mijn woord dat ik iig niet over je zal beginnen zoals hier in deze thread gedaan is. Het is niet echt uitlokking, want ecteinascidin wilgewoon tonen hoe je tegen hem tekeer gaat, jij lokt het dus uit, maar omdat ecteinascidin kon verwachten dat je zo zou reageren was het toch niet slim.

Verwijderd

Hey irrelevant ik heb jou al vaak genoeg gezegd ik negeer jou en al jou postings, wat je maar uitlegt boeit me niet ok ?

Dus laat me met rust en ga aan't werk man.
Ik hoef nix van je matrix te lezen en ik hoef niet te weten wat je denkt dat ik fout doe ok ? ga maar eerst uitzoeken wat JIJ fout doet. !

Denk niet aan mij. en let niet op mij.
Hou je bezig met je eigen ok ?

Ik dank je !

Ik lok helemaal geen FUCK uit, jullie gaan na 1,5 maand nog steeds DOOR OVER MIJ TE LULLEN. Als dat eens ophield dan viel er ook niets uit te leggen.

Ik was er niet eens. Als hij zich niet ongevraagd mee ging bemoeien hoefde ik hem ook geen mailtje te schrijven.

Zoals ik al zei, ALLEEN ZIJN JULLIE NIETS.
Loosers.

GA TOCH AAN HET WERK !!!!!!!! IPV HIER OUWEHOEREN IN JE BAAS ZIJN TIJD.

Verwijderd

Aaaaaargggghhh het begint alweer!!!:(:(:(

Zet deze thread op slot voordat het erger wordt!!!
(op dit soort momenten wou ik dat ik moderator was, kon ik al deze onzinthreads dichtgooien...)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik sluit deze maar, ik weet niet exact waar het over gaat (boeit me niet, maar het is mij inmiddels wel duidelijk dat iemand zich heel erg zit te ergeren aan jullie gedrag) maar laat elkaar nou eens met rust.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.